PART 9-EVERYTHING HAS CHANGED.

1.7K 56 5
                                    

Kad su se smirile i dosle sebi od privremenog soka sjele su u krug dok sam ja bila izmedu njih na sredini kreveta.Znam da ih kopka pitanje kako,sta,zasto i znam da ce me to pitati,a ja ne znam kako da im dam objasnjenje,uzasno me sram.

"Kako?!"Prva je naravno Perrie skocila zaboravljajuci na Zaynov odlazak.Imam i ja pitanja za njih.Naprimjer kako ce se oni boriti ili naprimjer zasto mi je Harry dao obicnog psa....Bilo je tu mnogo pitanja ali njihova su,kako se meni cinilo,bila bitnija pa sam krenula da pripovijdam dogadaj.

"Pa ovako..Ja sam sjedila na zidu od prozora.Nakon nekoliko minuta je Harry dosao..."U tom trenutku me El prekinula.Uvijek smeta...

"Ahhh vidi ti njega,nije on imao nikakve pripreme osim pripreme za Summer..."Jaooooo Boze dragi....Pa nece im direktno rec':Hej ja idem da kazem Summer da mozemo biti zajedno...Jaooo,pa bar su to trebale skontati.

"Ne prekidaj me El!-"(Malo sam povisila ton te nastavila)"-Znaci,dosao je.Zagrlila sam ga PRIJATELJSKI.-"(Naglasavala sam rijec prijateljski jer i jest bio prijateljski)"-Onda smo tako blenuli jedno u drugog sto zvuci glupo ali meni je to bio najljepsi trenutak u zivotu.Nisam vise mogla normalno i logicki razmisljati.Samo sam se podignula na prste i poljubila ga omamljena njegovim usnama...Eto tako...Zatim smo imali jos jedan dugi zagrljaj i mali razgovor te je otisao..."Spominjajuci rijec otisao veselje mi je splahnulo i osjetila sam nekakvu muku.

"Kako slatko.Znaci ti si povukla prvi potez?"Perrie....Ahhh taj profesionalac za ljubav.Njoj nijedan pogled,nijedan dodir ne promakne...Ne znam kako to uspijeva...I da..Prva sam povukla potez.Pa nikad nisam bila sramezljiva,bas nikad.Jednom smo ja i April setale gradom samo u grudnjaku i gacicama.Bilo je presmijesno.Mozda smo se i malo nafilale kakvom travom ili nesto drugo...I sad mi to izaziva suze...Otkad samo nisam pricala sam njom niti sam ju vidjela...Nedostaje mi.Jako.Cure su tu i uz mene su,ali nitko ne moze da zamijeni moju ludu April.Jednostavno,prije bez nje nisam mogla normalno funkcionisati.Sad su me zaokupile mnoge stvari i mnogi ljudi pa nemam vremena da mislim na prijateljstvo sa njom.Jednostavno,imala sam vaznijih stvari iako je ta stvar vaznija od drugih.Bila mi je kao sestra.Cula sam Edov skoro pa necujni lavez.Primjetila sam da je gladan.To mi je bio velik razlog da odem od cura jer ne zelim da me vide da placem dok mi je jedna suza skoro krenula.Kad je krenula da pada brzo sam ustala te mahnula rukom Edwardu da krene zamnom.Odmah me je poslusao te krenuo zamnom kroz vec otvorena vrata dok sam ja rukom hitro sklonila trag pada suze.Cure nisu nista rekle.Vjerovatno su skontale da zelim biti sama.Koracala sam hodnikom do kuhinje dok mi je Edward trcao oko nogu i pritom padao kad bih mu ja zapela za sapu.Poslije toga bih mu se izvinjavala kao da me razumije.Kad sam otvorila vrata on je ovaj put uskocio u kuhinju te odmah pohrlio prema prolazu prekrivenim zavjesom.Ako se sjecate tu sam se sakrila onog dana kada je Lucas dosao.Kad sam usla unutra sjetila sam se toga.Nakostrijesila sam se te krenula prekopavati ne bih li nasla nesto za pse.Nakon nekoliko minuta prekopavanja sreca mi se osmjehnula.Nasla sam kutiju sa hranom za pse.Dignula sam je te pokazala Edu.On je odmah zalajao od radosti.Izisli smo iz prolaza te dosli do pulta kuhinje.Probala sam otvoriti kutiju ali nisam mogla.Na kraju sam izvukla ostri pomanji noz iz stalka za nozeve te zavukla ga pod poklopac od kutije.Dok sam se ja mucila sa otvaranjem Ed je nervozno skakutao oko mene.

"Daj Ed,pa smiri se.Dobit ces ubrzo."Kako sam ja sve uspjesnije otvarala poklopac tako je Ed bii sve nemirniji.Pa koliko dana nije jeo?Nakon sto sam skinula poklopac iste sekunde me je osamutio neprijatan miris psece hrane spustila sam mu je zacepljenjog nosa na pod te pricekala da pojede.

----Nakon 3 dana----

"Ejj Perrie!"Pozdravila sam ju sa kiselim glasom.Stajala je meni okrenutih leda gledajuci kroz prozor kisu kako lijeva.

Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/BosnianWhere stories live. Discover now