PART 10-SAVE ME!

1.7K 65 5
                                    

Osjecala sam njegove prste po obrazima.Osjecala sam jos vecu gadost nego prije.Gledala sam ga u oci kako bih mu dala do znanja da ga se ne bojim.Vratio mi je novu traku na usta.

"Ne.Ti si izuzetak.Ne mogu ti probiti taj obrambeni stit koji ti ga je postavila ona stoka od tvoje majke."Kako se on to upravo izrazio?Stoka?Vidjet ce on sta je stoka cim se oslobodim ove je*ene stolice!Otimala sam se u nadi da cu se osloboditi i udariti mu njusku.

"Divlja si.Bas kao i ja."Rekao je te se poceo kretati oko mene sto me dovodilo do ludila.Nikad nisam podnosila da me neko izrugiva.Odmah bi mu opalila jednu(ako je musko u 'nezgodno' mjesto,a zenskima pocupam kosu i skinem im sminku pleskama).Jednostavno iz mene je izlazila neobjasnjiva energija.Vatra.Jednostavno sam osjecala da bih mogla..Postala sam zedna za necim nepoznatim.A to nepaznato bijase dhampirima veoma poznato.Krv.Sve mi je odjednom mirisalo na tu odvratnu tekucinu,a miris se pojacavao svaki put kad bi mi se Max priblizavao.Postala sam toliko zedna da sam jednom zamalo skinula traku sa usta,a konop oko ruku sam bila vec skinula kao i od nogu.Kad je Max to shvatio vec je bilo prekasno.Potrcala sam prema otkljucanim vratima ali Max me zgrabio za kosu i doslovno 'bacio' u moju tamnicu.Pala sam na skroz suprotni zid od vrata preko stolice te pala na pod.Nisam ni do kraja podignula glavu da vidim gdje je Max,a on mi se vec stvorio pred ocima.Uhvatio me za vrat te digao.Uskoro nisam stojala na nogama.Njegov stisak mi je polako i bolno oduzimao dah i svakog casa bi mi se cinilo da njegov stisak postaje sve jaci i jaci.Da nije dosao neki cuvar,ubio bi me.U to sam bila sigurna.Da me drzao jos par sekundi bila bih gotova.Max me nevjerovatnom brzinom bacio sad njemu desni zid i okrenuo se prema cuvaru.Bespomocno sam lezala,uzimajuci neprestano zraka, na podu.Nisam imala snage niti da ruku dignem kamoli da potrcim.Jos sam osjecala zed,ali sad mnogo jacu nego prije.Zakljucila sam da je tome uzrok-cuvar.

"Ooo Richard.Dugo se ne vidjesmo.Sta hoces?"Rekao mu je Max pomalo ljutitim i nestrpljivim glasom.Cuvar se neprestano vrpoljio kao crv te me s vremenom na vrijeme pogledavao i 'osjecao sazaljenje' sto sam zakljucila po njegovim pogledom svaki put kad bi me krajickom oka posmatrao.

"Gospodaru,napali su nas jos jednom,ali dali smo im jos jace uzvratili.Njihov voda Harry je dobio posten udarac.Mislim da ce nas pustiti na neko vrijeme.Takoder,mislim da jos nisu saznali za nju."Uperivao je prst u mene dok sam ja hitro dignula glavu kad sam cula spomen Harryevog imena.Pretrnula sam te su mi ruke potpuno olabavile.Mlitavo sam lezala gubeci svijest.Ne znam da li je tome uzrok moja jaka povreda na glavi ili ova vijest.Jednostavno sam 'otisla' u svijet snova.Da.Imam lucidne snove.Znala sam da sanjam sto mi je bilo krivo.Nisam zeljela znati surovu i nezeljenu stvarnost.Sve oko mene je bilo crno.Okruzivala me ta boja.Ovaj put nisam pronalazila mir u toj boji vec upravo suprotno.Sad mi je ukazivala na nevolju.Na veliku nevolju.Osvrtala sam se oko sebe kako bih vidjela da mi Max nije za petama.Nisam ga vidjela ali sam se bojala.Bila sam sama u toj crnini.Nikoga drugog nije bilo sem mene.Odjednom sam osjetila blagi dodir ruke na ramenu.Skoro sam vrisnula od straha ali kad sam okrenula moja vriska se pretvori u vrisku punu radisti.Vidjela sam svog Harrya.Samo njega i sad vise nisam bila sama.Bila sam s njim.Obuzela me neizmjerna sreca.Na trenutak sam zaboravila na stvarnost i skocila mu u zagrljaj.On me takoder snazno pregrlio i poljubio u celo.U njegovim rukama sam se smirila i zaboravila na sve sto se dogadalo u stvarnosti.Cak mi se pojavio osmjeh u kutku usana.

"Zasto si otisla?"Iznenadio me sa ovakvim nacinom izrazavanja.Nisam mislila da ce mi reci nesto ovako hladokrvno.Jednostavno nisam mogla pojmiti sta se dogada.Grubo me odmaknuo od sebe drzeci me za ramena.Imao je ljut izraz lica i grub dodir,a ja sam pocela da se osjecam nemirnom,nesigurnom,preplasenom.Nakon ovog sto mi je Max uradio bilo mi je dosta.Jednostavno sam zeljela da ponovo osjetim Harryev topli zagrljaj kao na rastanku.

"Kako mislis otisla?"Na to me takoder grubo pustio te me posljednji put pogledao i okrenuo se.Nestao je u toj crnoj boji.Izgubio se.Nisam znala sta da radim.Ostavio me samu tu.Ostavio me samu sa Maxom i mojim osjecajima.Suze su mi pocele 'grubo' da silaze niz lice te su me ujedale za rane.Ne znam dali se ovo moze osjecati u snu.Bol.Cinilo mi se da placem u snu.Nikad ovako nisam sanjala.Mislim da ovo i nije san.Ovo je povezano sa stvarnoscu.Odjednom me jak mlaz vode trgao iz mog sna.Nisam,nasrecu,ugledala Maxa vec onog cuvara i jos nekog drugog koji je drzao praznu kantu za vodu koja se trenutno spustala mojim tijelom.Takoder primjetila sam da nisam bila svezana ali sam bila sva izubijena od Maxovih udaraca.Nisam se mogla pomaknuti.Onaj cuvar mi je pruzio nesto hrane.Nekako mi se ovo zgadilo iako sam osjecala veliku zed,a ispred mene je bila salica puna vode.Nasla sam malo snage i prevrnula tanjur/tanjir  ispred nogu onog sa kantom.On me zatim uzeo za kosu i podignuo ne davajuci mi nikakvog oslonca.Vristala sam dok je onaj cuvar i dalje jadno posmatrao.Odmah zatim sam osjetila kako me bacio na drugi zid.Ovaj put sam povredu uadobila iznad zatiljka jer me bacio direktno.Krv se prosula mojim prstima.Oklijevala sam u tome da je probam.Gadilo mi se ali mi je smrdjelo ili mrisalo.Nisam sigurna.Cula sam 'teske' korake kako mi prilaze.Jedva sam podignula glavu i vidjela opet onog sa kantom samo sto je sad nije imao.

Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/BosnianDonde viven las historias. Descúbrelo ahora