PART 31-THANK YOU.

764 71 12
                                    

"Mislim da je medu vama problem,premalo komunikacije.Reci mi iskreno kad ste zadnji put porazgovarali o SVEMU?Izvini,ali takve veze najcesce zavrsavaju svađom."Rekao je i pritom me pokrio svojim kaputom.Toplina se raširila mojim ramenima i ugodan osjecaj se proširio po mom čitavom tijelu.

"Ian..Ne mogu ovako više..U zadnje vrijeme se sve više udaljavamo i...polako se vraćamo na početak..Na mržnju."Rekla sam te duboko uzdahnula.Svaka moja riječ je bila istinita i očigledna...Sve se više udaljavamo jedno od drugog i sve više se svađamo...

“Jaka ljubav rađa sto puta jaču mržnju.”Rekao je,a ja sam se okrenula prema njemu.Pažljivo sam osluškivala svaku njegovu riječ i divila se mudrosti tih riječi.Sve su bile istinite i sve su potiskivale moje najdublje emocije..Suze su našle put niz moje problijedjelo lice...

"Ma daj..Ima osmijeha gorih od suza."Rekao je i nasmiješio se.
"Kao ovaj sad?"Upitala sam ga,na što je naglo nestao njegov osmijeh sa lica te ga je zamjenila zbunjenost.

xXx P.O.V.
"Kao i ovaj sad?"Upitala ga je na sto je njegovim plućima nestalo zraka.Okrenuo se od nje,da ga ne vidi..da ne vidi njegove oči kako sijaju dok je u njenoj  blizini.Da ne cuje igranje njegova srca dok je gladi po kosi.Da ne vidi kako je brižno gleda.Da ne vidi koliko se on samo uznemiri dok vidi da mu se približava.Da ne vidi koliko on nju voli.

Back to reality.

"Moram ići."Rekao je i njegov kaput je iznenada nestao iz mog vida...Sklupčala sam noge k sebi i pogledala mjesečev odraz u vodi...Svi te ostave onda kad pregusti...

*(after 24 h)

"Summer..Ne idi,daj...Bar ga saslušaj...Summer.."Perrie me uporno sprečavala da odem i vadila je odjecu iz mog kofera.Nije me bilo briga.Otici cu i tacka.

"Dobro!Idi!Ali makar ga saslusaj!"Perrie mi je iznenada istrgnula odjecu iz ruku.Mozda je i u pravu,ali...Ne znam vise.Davala sam mu milion sansi,i uvijek bi mu oprastala,ali sad mi je dosta.Iznenada su se vrata grubo otvorila u unutra je uletio Harry.Brzo i bijesno se zaletio prema meni dok ga je Liam uhvatio za desnu ruku.Ustuknula sam korak unazad.

"Summer,molim te.Daj da ti objasnim!"Promjenio je taktiku te presao na njezne rijeci.
"Imas 5 minuta."Rekla sam i izgledala tako hladnokrvno da sam cak pomislila da bih trebala dobiti Oscara za ovakvu glumu.Svi su se iz sobe pokupili i zatvorili vrata za sobom.

"Da cujem.I pozuri let mi ide za sat vremena."Rekla sam krizajuci ruke ispod poprsja i gledajuci u pod.Skupila sam malo hrabrosti da ga pogledam u oci...Suze su se vec bile nakupile...

"Slusaj...Mozda cu reci gomilu gluposti koje i ne mislim.Najvjerovatnije cu poslije svake svađe reći da mi je dosta.Ali nije,nikada nece biti dosta.Trebas mi ti.Ta doza nervoze,iritantnosti i živčanosti.I zato nemoj odustati od mene-nikada."Slatkorječive riječi su mu izlazile iz usta,i dok je uzimajuci moju ruku,zaplakao...srce mi se slomilo na tisucu komadica...Kao da mi je neko probijao noz kroz srce,a zatim ga okretao i napravio veliku rupu...Ali ovaj put necu popustiti koliko god me boljelo..Oprastala sam previse,i vise nego sto sam htjela i mogla...Polako sam izvukla ruku koja se nalazila izmedu njegovih dlanova,mokra od suza.

"Harry,nije mene povrijedilo to sto si govorio one stvari.Jednostavno,bilo mi je dosta.Poslije svake svade pretvaras se kao da se nista nije desilo,i...puna mi je kapa vise...Ian je bio u pravu...Ovakve se ljubavi zavrsavaju najcesce svadom."Rekla sam na sto je promjenio izraz lica.

"Ian?Kad si se ti vidjela s Ianom?"Rekao je podizuci obje obrve.Shvatila sam sta sam ucinila.Kvragu,Summer!Uvijek zajebes nesto!

"Harry,ja.."-"Ubit cu ga!"Prije nego sto sam i shvatila sta je rekao oci su mu totalno pocrnile,a kapilari ispod ociju su postali sve izrazeniji.I nestao je.Pokusala sam pomaknuti se s mjesta,ali osjecala sam se kao da sam prikovana za pod.

___________________________________________________________________

Jako je kratak,i dugo ste cekali na nastavak... :/ Izvinjavam se.Ali radim na drugoj prici,koju skoro nitko ne cita,a trudim se da se bar malo "proslavi",jer mi se vise svida nego ova. :P <3 :D

Ovako...Bez komentara nema nastavka.Komentari su mi inspiracija,a kom. nema,pa nema ni inspiracije..Hahhaha. :D
Pisite mi,brete,sta vam se svida,sta ne,sta mislite o ovom,o onom.
I citajte moju drugu pricu! <3 :) 

Luv ju! <3

Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/BosnianWhere stories live. Discover now