PART 15-FIRST TIME.

1.4K 57 2
                                    

Sigurno sam otvorila oci te se osvrnula oko sebe.Nalazila sam se u..u..u Harryevoj sobi.U onoj sobi gdje smo se probudili zajedno prije 4 dana.Ahh samo 4 dana,a kao da je bilo prije 100 godina.Okrenula sam se prema Harryu i snazno ga zagrlila,ali mi nije uzvratio svoj topli zagrljaj vec je samo hladno stajao zureci u mene kao da sam osmo svjetsko cudo,dok mu ja nisam mogla pogledati u oci nakon onog sto sam prozivjela.Odmaknula sam se i zbunjeno gledala prema podu.Skrenuo je pogled sa mene te ljutito izisao iz prostorije zalupivsi vratima.Cula sam okretanje kljuca.Sta?!Potrcala sam prema vratima te udarila dlanom o njih.

"Harry,otvaraj!Sta ti je?!"Lupajuci dlanovima vrata i pokusavajuci ih otvoriti sam vikala dok sam cula odzvanjanje Harryevih koraka,viknula sam mu.Sta mu je,k vragu?!Jeli poludio?!Nisam ga posteno ni zagrlila.Pocela sam dozivati sve koji su mi pali na pamet ali nitko nije otvarao.Na kraju sam se naslonila na vrata te spustila do poda.Moj zivot je ZAISTA nepredvidiv.Jedan dan sretna,100 godina nesretna.Iako sad znam da je Harry dobro,valjda, i da smo obadvoje na sigurnom,da imamo vremena samo za nas dvoje,on ucini nesto ovakvo!Ahh!Udarila sam jos jednom po vratima ljutito te ustala.Prosetala sam do neke komode/stolaze te razgledala razne stvari koje su neuredno stajale na njoj.Bilo je nekoliko pehara,diplomi,nekoliko papirica od zvaki,praznih nazalost...Nekoliko nevaznih papira,puno knjiga...

Ahh sta se dogada?Tako bih zeljela prosetati dvorcem,vidjeti Edwarda,cure,Emmu,decke,cak i Jacka(cuvara ako se ne sjecate ;D)...Tako mi nedostaju,a ja se zapravo nalazim njima ispred nosa.Vratila sam se do velikog bijelog kreveta te se bacila preko njega.Pomirisala sam prekrivac koji je imao onaj Harryev prirodni miris.Zavukla sam se ispod posteljine,prekrivajuci se do nosa.Nesigurno i zbunjeno sam virila ispod njega nadajuci se Harryevom dolasku.Zazmirila sam te pokusala zaspati 'utopljena' u Harryev miris koji mi je toliko nedostajao,ali okretanje kljuca me probudilo.Skocila sam sa kreveta te dotrcala do njih.Ubrzo...,sam vidjela Perrie i El.Iste sekunde smo skocile jedne na drugu te se pocele grliti.Opet sam cula onaj Perrien duboki smijeh,Elin snazni zagrljaj...Oci su mi se napunile suzama koliko sam bila sretna sto ih vidim.Perrie je zatvorila vrata te sjela pored mene na krevet.

"Kako si?"Upitala me te pogladila po ruci dok je El stajala prekrizenih ruku kraj nas.Ne znam sta bih joj odgovorila.Nisam dobro.Nikako!Ne mogu im samo reci:Silovana sam jedno 50 puta u 3-4 dana.O moj Boze!Po mom izrazu lica se vidjelo da lazem,sto sam inace mogla odlicno sakriti prije,ali odkako je Harry dosao u moj zivot...Zaboravila sam glumiti...Pred njim nikad nisam glumila...Promjenuo me.Cak sam prestala i pusiti...Izbacila sam ono nesto zloce sto sam imala u sebi,onu mrznju...Postala sam druga osoba.

"Ma pusti mene.Gdje je Harry?"Rekla sam skrecuci temu,a ona je podignula jednu obrvu te mi uputila sumnjcav izraz lica.Znam,znam opet sam se nasla u istoj situaciji kao i onoj kad sam im morala reci za Harrya i mene,a to nimalo nije bilo ugodno.Sad je gore.

"Govori!Pocinjem se brinuti!"Rekla je El te cucnula ispred mene.Izbjegavala sam njen pogled kako se ne bih pokorila pred njenim ocima.Osjecala sam njen pogled na meni,a Perrieno kopkanje me ubijalo.Ne mogu vise!Reci cu im.!

"Dobro,reci cu vam sve.Samo nemojte nikome reci,pogotovo ne Harryu."Kad sam to rekla na El sam primjetila trag srece.Skocila je sa poda te sjela pored mene.Sjedila sam izmedu njih dvije ne znajuci kako da zapocnem.

"Ja....ja sam...Ja.."Pokusala sam pronaci prave rijeci kako bih im rekla,ali...Pocela sam drhtati i ubrzano disati.Shvatile su da bas i nije dobro to sto im zelim reci pa mi je Perrie 'dala' jedan zagrljaj za hrabrost.Uvijek mi je pomagala pa tako i sad.Osjetila sam se malo bolje te sam se dala na posao.

"Ja sam...silovana."Rekla sam te prekrila rukama lice te se tako naslonila na Perriene noge.Pogladila me po glavi te me pregrlila.Osjetila sam kako me je i El pogladila po ruci.

Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/BosnianWhere stories live. Discover now