•Stigli smo,ludo mala.• podigla sam se s njegovih bedri te pokupila sve stvari koje su bile oko nas te smo izisli iz aviona.
• Harry,sta prvo planiras uraditi sad kad dodemo?• upitala sam ga nakon sto smo sjeli u auto,bjeli Range Rover.
• Prvo? Umm...prvo cemo se odvojiti od sviju i dvorca.• rekao je,a ja sam zakleptala rukama kao malo dijete od srece. Bit cemo napokon sami?!
•Volim te.• rekla sam te stavila dlan na njegovu nogu. Okrenuo je glavu prema meni i nasmijao se.
•I ja tebe.• sapnuo je i sklonio moj zalutali pramen.
•Harry,da li je Rosemary zaljubljena u tebe?• upitala sam ga ne usudujuci se pogledati ga. Sutio je.
•Ako jes,nokautiracu je!• rekla sam udarivsi sakom o dlan na sto se Harry nasmijao i ustinuo me za obraz odmahujuci glavom.
•Ako je ona kriva za sve ovo,JA cu je nokautirati!• rekao je stiskajuci volan poprimajuci ljući izraz lica. Zagrizla sam donju usnu te ga par puta lagano udarila po bedri. Harryev mobitel je zazvonio,koji je bio u mojoj torbi.
•Javi se ti,darling.• rekao je,a ja sam trazila mobitel po beskonacnom dnu torbe.
•ROSEMARY?!-• Uzevsi mobitel procitala sam ime na ekranu.
-•Jebem joj mater!• opsovala sam i javila se.
•Korisnik je trenutno zauzet,molimo nazovite nikada.• rekla sam i poklopila,a Harry je poceo da se smije.
•Sta je?• upitala sam ga zvuceci ljubomorno sama sebi dok se Harry i dalje smijao.
•Harry,crveno!• viknula sam na sto je on naglo zakocio i zatim sam se ja nastavila smijati.
•A gdje idemo?•Upitala sam skrecuci temu,a on je lupkao prstom po volanu u ritmu pjesme.
•Biti cemo normalni ljudi u normalnom gradu medu normalnim ljudima.•objasnio je,a ja sam nadodala:
•Kako bih voljela da zavijek mozemo tako zivjeti,ali masta je jedno,a realnost drugo.• rekla sam ocajno slegnuvsi ramenima.
•Za tebe bih mastu pretvorio u realnost.• rekao je nakratko pogledavsi me.
•Za mene da. Za kraljevstvo ne.• rekla sam okrecuci se prema prozoru. Znala sam da nije moguce da imamo normalan zivot kad ni mi sami nismo normalni ljudi.
•Summy,sta mislis da.. da to bude moguce? Da jednostavno nestanemo iz tog svijeta?• kamo srece,Harry,kamo srece.
•Harry,meni je dom tamo gdje si ti. Bio to ovaj svijet ili "nestvarni" svijet.• rekla sam i podigla se sa sjedala pruzivsi mu blic poljubac.
•Stigli smo.• parkirao je pred izuzetno modernu zgradu te izisao iz auta prije mene kako bi mi otvorio vrata. Range Rover je bio veoma visok pa me uhvatio za dupe kako bi me spustio na pod.
•Mogla bih se kladiti da si to namjerno uradio.• rekla sam zlobno se smjesuci,a on se zakodjer vragolasto smijesio. Iznio je nasu prtljagu i krenuo prema zgradi.
•Otvori vrata,draga!• trgnuo me iz mog buljenja u tu modernu blijedo crvenu zgradu i ja sam otvorila vrata. Usli smo u lift te je Harry pritisnuo broj 3. Spustio je prtljagu te me jos jednom ustinuo za dupe.
•Harry!• iznenadeno sam se trgnula i smijuci se uzvratila mu na isti nacin. Lift se otvorio i mi smo se nasli na "crvenom tepihu" a na bijelim zidovima su visjele razne slike.
•Koji je nas?• upitala sam ga a on je pogledao u sivi metalni kljuc sa mali privjeskom na kome je pisalo:34.
•Ovaj.• rekao je pokazivajuci na stan iza mojih ledja.Usli smo unutra i ja sam se bacila u razgledavanje.Tepih u kratkom hodniku je bio jako tamne crvene boje i bio je veoma ugodan za bose noge pretpostavljam. Dnevna je bila malo manja ali savrseno iskoristena. Bijeli kozni trosjed se nalazio ispod velikog ogledala. Nasuprot trosjeda je bila velika plazma a ispod nje je bio kamin u kome je ugodno pucketala vatra. Jos jedan kratki hodnik u kojem je bilo troje vrata se nalazio desno od dnevne. Prva vrata su bila kupatilo. Plocice su bile tamno crvene,dok su prostiraci bili bijeli. U wc-u su bila jos jedna vrata koja su vodila u spavacu sobu. Krevet je bio okrugao sa jarko crvenom bojom posteljine prosaranom bijel cvjeticima. Jos jedna vrata u spavacoj su bila garderoba koja je bila svijetla i prostrana. Harry je tu spustio nasu prtljagu te smo izisli opet na hodnik kroz druga vrata. Znaci mogli smo uci u spavacu kroz wc i u wc kroz spavacu. Zanimljivo. Treca vrata su bila mala teretana koja je sadrzavala samo traku za trcanje,spravu za dizanje tegova,vrecu za boks,i u kutu su stajala dva bicikla. Zar cu po stanu voziti biciklo?
VOUS LISEZ
Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/Bosnian
FanfictionO.K.Ova price ce biti veoma uzbudljiva i puna ljubavi i ljubavnih spletki,ceznji,boli...Summer Brandley je djevojka rodena sa znakom na vratu.Mnogi dileri poput Paula je zele zbog toga.Mada ona ni ne zna sta taj znak znaci.Uskoro nakon toga ce sazna...