27 PART-I WANT TO BELIEVE YOU,BUT I CAN'T!

1.1K 61 1
                                    

U OVOM DIJELU CE PREOVLADAVATI ROMANTIKA ZA 'ROMANTICNE DUSE' !HAHAHA!

*

"Summy..."Cula sam poznati glas te umorno otvorila oci...Kvragu sad me i leda bole...Ispred sebe sam prvo vidjela nejasnu sliku,ali mogla sam prepoznati par glava iznad sebe...Perrie,El i Dani...Zar Dani nije otisla?!Shvatila sam da nije vrijeme za to,a i da hocu da pitam ne mogu..Nasmijesila sam im se u znak pozdrava te ih sve posebno osmotrila...

"Kako mi je drago da se sve sretno zavrsilo..Napokon ce prestati i ova nocna mora..."Cula sam Perrie koja je pri kraju recenice sagnula glavu...Sad shvatam kako je onima koji ne mogu pricati...Opet sam se nasmijesila te pogladila Perrie po ruci i kad je skrenula paznju na mene pokazala joj prstom prema tabletu...

"Ahh!Cekaj!"Dreknula je nakon nekoliko minuta za koje je pokusavala shvatiti sta sam htjela te ubrzo dosla sa tabletom...

"Kako je Harry?"Napisala sam i ona ga je okrenula prema sebi...Nasmijesila se i klimnula glavom...Uhh...To znaci da je dobro...Hvala Ti Boze!Uslisao si moje molitve!Hvala ti...Nasmijesila sam se jer ne znam sta bih drugo dok je Perrie stavljala tablet kraj mene na krevet...Cek!Ja nisam na katu medicine!Osvrnula sam ocima oko sebe i vidjela dobro poznati krevet sa kojeg su visjele prozirne tkanine koje je El uvijek mrzila pa ih je non stop mlatila kad ih dasak vjetra priblizi njenom licu...U spavacoj sam...Pokusala sam ustati,pa su mi pomogle...Kvragu!Samo jednu noc ovako spavam,a vec me sve zivo boli od spavanja na ledima...Inace spavam i na glavi samo ne na ledima...Uvrnuta sam,znam...Popravile su mi jastuke i ja sam se udobno naslonila posmatrajuci prostor oko sebe..Nasmijesila sam se dok sam se prisjecala raznih trenutaka koje smo ja i Harry proveli ovdje...Moj prvi put,kad smo bjezali dok su me htjeli oteti...Sad to sve nekako gledam kao da je bilo prije 100 godina,a zapravo su otad prosla mozda 4 mjeseca,ako ne i 5...

"Mi te sad napustamo i lijepo se odmori..."Cula sam Dani i sve su se nekako izvukle iz prostorije,a da ja nisam ni primjetila...Razmisljala sam o Harryu i tad...mi o vuku,vuk na vrata..Ugledala sam toliko zeljeni pogled i osmijeh...Njegovu kovrdzavu kosu koja mu je letjela preko lica dok ju je razmrsio rukom...Ocito je samo ustao...Nasmijala sam se od srece...Njegovo savrseno tijelo mi se sve vise priblizavalo,a ja sam psovala u sebi svoj jebeni vrat jer nisam mogla skociti na njega,zagrliti ga,izljubiti i ne pustati milion godina...To sam stvarno bila spremna uraditi...Pa cak bi i u WC isao samnom....

"Jesam ti nedostajao?"Upitao me je sjedajuci kraj mene dok sam ja zadivljeno gledala njegove savrsene crte lica,njegove rupice koje sam dodirnula vrhovima prstiju,a zatim su mi prsti odsetali do njegovih usana...Zeljela sam ih osjetiti na svojim....Prepustiti se njegovim dodirima,poljubcima,zagrljajima....

"Samo sam dosao,a ti si vec pocela?"Tiho je rekao sve vise priblizavajuci se meni sve dok nam se nosovi nisu dotakli..Nasmijesila sam se pogledala ga ravno u oci....Bila sam  zeljna njegovih ociju,osmijeha,dodira,zagrljaja,usana...Bila sam zeljna njega...Bilo je ocigledno da me zeli napaliti,ali zna da od toga nema nista zbog mog vrata...Hjoj kako bi mu to nabila na nos da mi je vrat 'slobodan'...Voljela sam ga zadirkivati cime bih ja njega napalila,ali kako to ne mogu...On je preuzeo komandu...Odjednom sam osjetila i te velicanstvene usne na svojim...Poljubac je bio presavrsen da bi bio stvaran,ali bio je...Nadam se da ne sanjam jer ako sanjam...Ima da me nema!Ruke sam  mu zavukla skroz ispod majicu rasirujuci prste kako bih dodirnula sto vise povrsine njegovih prsa...Na to se kratko odmaknuo ugrizeci se za usnu i smijeseci se...Uradila sam isto te izvukla ruke iako nisam htjela....Oblizao je usne te mi dao prstom znak slicno da sutim,ali znacilo je da cekam...Ide mi pantomima,nema sta!

"Cekaj!"Bome mi ide!Snasla bih se nekako da ne mogu pricati,ali rijeci su moje oruzje..Bez njih ne bih mogla...Harry je ubrzo dosao sa doruckom na platu/tacni (ne znam kako se ono kaze,pa sam upotrijebila ove rijeci)...Nasmijala sam i odmahnula glavom ali mi je zasmetao 'gips' pa sam samo prevrnula ocima probajuci ga odmaknuti malo od vrata...

Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/BosnianTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang