PART 14-NOT AGAIN!

1.4K 59 0
                                    

"Odlazite!"Taj covjek je rekao grubim i jakim glasom nakon cega su oni pokorno pobijegli,a ja sam ukipljeno stajala skoro gola ispred tog covjeka.Spustila sam glavu srameci se,ipak sam bila samo u grudnjaku i hlacicama.On se spustio i uzeo Harryevu majicu koju su mi oni ljudi skinuli.Pomirisao ju je.Imao je ljut izraz lica ali mi je ipak bacio majicu.Navukla sam ju ne podizuci glavu,bez rijeci,bojala sam se.Harry nije bio samnom.Bila sam sama,a trenutno nam ovo nije bilo potrebno.Taj covjek mi se poceo priblizavati,a ja sam neprestano drhtala zbog hladnoce kojom je zracio.Dodirnuo me,a taj njegov dodir je bio jednak kao i elektrosok.Stresla sam se,na sto se on jos blize primakao.

"Summer..."Prosaptao je a ja sam jos vise zadrhtala.To je bio Paulov glas.Sjecanja su mi se vratila.Svi oni odvratni trenuci....Sve zivo kao da je umrilo.Samo moji otkucaji srca su mi brujili u usima,a on je poceo da dise u ritmu udaranja mog srca.Poceo je da me dira po obrazima,ali to me samo razljutilo pa sam mu grubo i ljutito uhvatila ruku,ali nisam bila toliko jaka da je smaknem pa sam samo drzala kako me ne bi dodirnuo.Odjednom se situacija promjenula.Okrenuo mi je ruku pri cemu se nisam bas dobro snasla pa sam se zaplela i skoro pala,a i bol je bila jaka.

"Pusti me gade jedan odurni,bezobrazni,ruzni,odvratni!"Mislila sam da sam izgovarala rijeci ali zapravo je to bilo samo mumljanje zbog konopa.Ali znam da je skuzio..Nije mu prvi put da vidi ovakav prizor.Poceo je da me vuce prema onom satoru u kojem se nalazio Harry.Nisam se opirala,niti sam mogla zbog polozaja u kojem sam se nalazila,niti sam htjela se opirati.Kako smo se priblizavali tako sam osjecala sve vecu prisutnost blizine Harrya.Uveo me u onaj sator te ugurao u nekakvu prostoriju,lijepo uredenu,ali ipak nesto malo prljavu ili je to zbog starinskog izgleda namjestaja.Bila je to spavaca soba.Paul me gurnuo na krevet te stao ispred mene.

"Ako zelis onog svog zivog,skidaj se!"Proderao se skidajuci crnu kosulju sa sebe.Pogledala sam ljutito u njega a on je strpljivo cekao.Nisam znala sta da uradim.Zeli...ubiti Harrya.Moje disanje je postalo jos teze,a onaj osjecaj Harryeve blizine je nestao.Ne!Ne mogu prevariti Harrya na ovakav nacin!Ne!Ali ubit ce ga onda!O moj Boze!Hajde Summ,moras!Zbog Harrya!.Moras!Vidio je da sam se smirila te je krenuo prema meni da mi skine konop.Ustala sam sa kreveta i pocela skidati polako,nesigurno,uplaseno,drhtavo Harryevu majicu.Ne mogu vjerovati!Ne mogu vjerovati sta upravo radim....Vid mi se mutio,a Harryevu majicu mi je Paul istrgnuo grubo iz ruku te bacio na pod.A zatim me gurnuo na krevet.Plakajuci sam gledala Haryrevu majicu u kutu,dok....Dok...Ahhh,Boze!Uhvatila sam kraj posteljine koja je prekrivala  krevet i stisnula kako ne bih vristala...Ne mogu vjerovati!Harry....Suze su mi se utrkivale jedne za drugom niz lice.Tako zelim osjetiti Harryevo tijelo,cuti njegov glas,dirati njegove kovrce,znati gdje je on,sta radi,da li je uopce ziv,da li je gladan,zedan,da li misli na mene....

*

Nepomicno sam lezala na krevetu dok se Paul oblacio.Suze su i dalje silazile.Ova bol je previse stvarna,puno je toga sto vrijeme ne moze obrisati.Paul mi je otvorio stare rane,a Harry stvorio nove.Bol...Hladna iznutra,bez njegovog dodira,bez njegove ljubavi...

Harry spasi me,molim te!!!Ozivi me ponovo svojim pogledom!Spasi me od nicega,sto sam upravo postala!Odvedi Tamo gdje nema ove fantazije,ovog horora...Napravi me stvarnom!Spasi me od ovog mraka u koji sam pala!.Sad te najvise trebam!Sad!

Jak udar vrata me vratio u moju stvarnost,Paul je izisao.Osvrnula sam se okolo sebe i obukla hlacice.Dopuzala sam do majice i uzela ju te se vratila na krevet.Prikupila sam noge k sebi i stavila majicu na koljena te naslonila se na nju.Njegov prirodni miris me opijao.Uvijek,pa tako i sad.Vratio me u sumu.Vratio mi je osjecaj poljubaca,dodir...Toliko sam ga zeljela da mi je 'okus' njegova poljubca i dalje milovao usne.Njegove ruke su mi i dalje gladile noge...Nakon sto sam cula necije korake prema vratima brzo sam navukla majicu.Ugledala sam Paula i jos nekog neopznatog covjeka.Paul mu je pokazao na mene te mu nesto pricao na drugom jeziku.Bio je crnac,pa mislim da je iz ovog sela,a sudeci po njegovoj odjeci nije spadao u seljake,vec u vise 'redove'.Odjednom...Paul je izisao a ja sam ostala sama sa tim crncom.Pljesnuo je rukama a ja sam na to jos vise privukla noge k sebi.Izbjegavala sam njegov pogled,kako bi skontao da mi je neugodno.Ali ucinila sam veliku pogresku time.Grubo je skinuo svoju majicu te ukazao svoje nabildano tijelo.O moj Boze!Opet sam pocela ubrzano disati,a on se jos vise,kako bih rekla,palio.

Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/BosnianDonde viven las historias. Descúbrelo ahora