-Max,sta se dogodilo da si tako dobar prema meni?- upitala sam ga na sto je on uzdahnuo.
-Summer,promjenio sam se. Shvatio kakav sam gad zapravo.- rekao je nakratko izletjevsi na terasu. Odletjela sam za njim,haha. Naslonio se dlanovima o hladnu ogradu. Pogled sa terase je bio prema citavom krajoliku i na ulaz u dvoriste dvorca. Udahnula sam svjezi zrak.
-Summer.. pricaj mi o Lucasu.- rekao je na sto sam se ja trgnula. Sjecanja su mi proletjela glavom. Svi trenutci sa Lucasom su jednostavno prolazili ispred mojih ociju kao traka nekog depresivnog filma.
-Max,odkud ti sad to?- rekla sam dolazeci do daha. Nije odgovorio,sto sam shvatila kao pocni pricati. Stavila sam se u isti polozaj kao i on te pocela,iako nisam znala odakle da krenem.
-Lucas je bio jako dobra osoba iako to nije znao pokazati. Morao si bas dobro zavirjeti u njegovu dusu da bi pronasao ono dobro u njemu. Bio je tezak za voljeti,ali potrudis li se shvatis da je vrijedan sveg truda. Preuzeo je svu odgovornost na sebe kad su nam roditelji umrili,brinuo se za sve. Ne na bas blistav nacin,ali uvijek se brinuo da imam sta za jesti,da mi nije hladno,brinuo se da me niko ne povrijedi,da budem sretna. Mnogi su govorili da je drogeras,diler,klosar,da je zao,ali.. sta je sve on pretrpio sa svojih 15 godina nece nitko tokom citavog zivota. Nekad je bio strog prema meni,ali sve da bi me zastitio. Naucio me da unatoc svemu moras biti jak sto je govorio iz iskustva.. tjesio me kad sam se uplakana budila iz nocnih mora,pruzao mi ljubav kad god bi me neki momak nogirao,ponasao se prema meni kao prema princezi.. svadali smo se,ali nismo izdrazavali dugo jedno od drugog.. pomirili bi se i sve bi bilo kao prije.• stala sam,uzimajuci zraka. Ne zato sto sam se umorila vec.. sto mi je nedostajao,njegov zagrljaj,miris,hod,oci..sve. bilo je tesko pricati o njemu u proslom vremenu. Srce mi se kida kad pomislim da ga nikad vise necu vidjeti i osjetiti i zagrliti. Dode mi da zavristim iz sveg glasa. Max mi je stavio kaziprst na usne. Zazmirila sam te otrcala u svoju sobu pustajuci suzu. Uzela sam mobitel,i utipkala..Harryev broj. Ne znam sta mi je bilo. Dugo sam se dvoumila da li da pritisnem pozovi ili da bacim mobitel sto dalje od sebe... no nisam ucinila ni jedno ni drugo. Samo sam drzala mobitel buljeci u taj broj. Onda mi je prst skliznuo na pozovi . Drhtala sam. Nisam znala sta da radim,ali toliko mi je nedostajao. Ocito me sve ovo sa Lucasom potaklo koliko mi nedostaje sam on a i Harry.
•Da?• odjednom,neocikavno cula sam njegov glas. Suze su same pale. Meni je mobitel doslovno se tresao i bivao je pokvasen suzama. Sutjela sam.
•Summer?!• izgovorio je moje ime. Dah mi je zastao. Covjece,koliko mi nedostaje. Moj ponos je ipak snazniji. Opet sam sutjela.
•Summer,preklinjem te,odgovori mi!•rekao je ocajno,molecljivo i pokislo. Srce mi se paralo,ako je ista ostalo od njega,cuvsi ga takvog. Srce mi se naslo u grlu. Zaplakala sam iz sveg glasa. Znam da me cuo iako sam istog trena prekrila lice jastukom. Tihi jecaj se cuo sa druge strane mobitela.
•Summer,bar mi obecaj da ces biti sretna bez mene. Da neces nikad suzu pustiti,ali jedno ucini za ovog covjeka koji bi zivot dao za tebe.• On uvijek pobijedi. Pokleknem pred njim kao niko ni pred kim i predam mu se cijela. I samo sam njegova. Njegove rijeci me dovode do ludila i odjednom ne znam sta je tacno,a sta ne.
•Samo mi oprosti!• trgnula sam se i bacila mobitel. Preskocila sam krevet u jedan korak,zapinjala za sve moguce stvari i padala preko svega i svacega da bih dosla do prozora. Noge su mi bile totalno "suvisne" na tijelu kad sam ugledala Harrya na sred Maxovog dvorista rasirenih ruku. Ne,ne,ne! Samo to ne! Kvragu,jeli poludio?! Ubit ce ga! Vec sam cula necije snazne i bijesne korake kroz hodnik. Noge su mi odumrle. Nisam mogla ni da potrcim.
•Hajde,Summer! Za Harrya!• rekla sam sama k sebi idarajuci vlastite noge koje se nisu htjele pokrenuti. Napokon! Opet sam zapinjala preko svega,udarajuci o sve nogama,ali put mi se cinio tako dug. Trcala sam bosonoga do izalaza iz dvorca. Velila vrata su bila tako blizu ali tako daleko. Dala sam sve od sebe i dotrcala,otvorila ih i... udarila u ledja! Mnogo cuvara je stajalo uperenih pistolja u Harrya dok je Max stajao ispred njih.
•Harry!• moj hrapavi glas je zaorio cijelim krajem dok sam udarala cuvare po ledjima da mi se smaknu sa puta,ali su jebeno crvsto stajali.
•Pripremite se!• Maxov glas. To je Maxov glas. Pocela sam da vristim i placem,i skacem i udaram...Harry! Pomislila sam i sagnula se,gurajuci se ispod cuvarevih nogu i nasla se kako trcim do Harrya bas kad je Max rekao pucaj. U sljedecem trenu sam se nasla u Harryevom zagrljaju i nikad se nisam osjecala sigurnije. Svijet je stao. Mi. On. Njegove ruke oko mojih obraza. Usne na mojim. Moje ruke na njegovom vratu. Moji dlanovi su dodirivali njegovu kosu,primio me u zagrljaj te stegnuo k sebi sto je vise mogao kao da se bojao da ce me neko oteti od njega.
Tadam! Malo dosadniji dio ali trudila sam se na prvom nastavku nove price Forbidden Fruit,pa odletite i vidite,haha! ;) dotad komentarisite ovaj dio,sta mislite sta ce se dogoditi,haha? xD
YOU ARE READING
Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/Bosnian
FanfictionO.K.Ova price ce biti veoma uzbudljiva i puna ljubavi i ljubavnih spletki,ceznji,boli...Summer Brandley je djevojka rodena sa znakom na vratu.Mnogi dileri poput Paula je zele zbog toga.Mada ona ni ne zna sta taj znak znaci.Uskoro nakon toga ce sazna...