PART 19-I'M A KILLER!

1.1K 58 1
                                    

Odjednom smo culi neko kretanje u sumi.Ustao sam te pogledom skenirao pravac u kome je dolazio zvuk.Bez razmisljanja sam potrcao unutra,a ubrzo su mi se pridruzili i Zayn,Niall i Max.Odkud Maxu tolika briga za Summer...Kad se samo sjetim koliko je povreda dobila od njega i zbog njega...Ali tko sam ja da ovo govorim?!Gori sam od njega.

Dobro sam 'uostrio' vid te se osvrnuo oko sebe.Bio je mrak pa su se samo mogle vidjeti sjene.

"Tamo!"Cuo sam Nialla te se okrenuo prema pravcu u koji je Niall upirao prstom.Odjednom mi je ispred ociju prosla strijela i zabola se u drvo do mene.Ljutito sam je izvadio te ju prepolovio.Potrcao sam prema tom covjeku.Na njemu se vidjelo da je covjek jer nije ttrcao brzinom kakvom smo mi trcali.U sekundi smo ga stignuli.Uhvatio sam ga za rame te bacio ga prema drvetu.Pao je na pod iskasljavajuci krv,a ja sam cucnuo pored njega.Podigao sam mu glavu,a on se nasmijao.Smiri se Harry!Mozda zna gdje je Summer!

"Gdje je?!"Proderao sam se,a on se i dalje nasmijao.E sad je dosta!Napravio sam pesnicu suzdrzavajuci se da ga ne udarim,ali zabrinutost za Summer me obuzela i morao sam.Udario sam ga na sto se prestao smijati.Sad mu se mogao primjetiti strah u ocima.

"Samo sam slusao Paulove naredbe...Nisam htio..."Nastavio je.Znaci ipak Paul ima neke veze sa ovim!Kvragu!Okrenuo sam se prema njemu te ga jos jace stisnuo za vrat...Krv mu je lila iz usta i ostavila krvav trag po mojoj ruci.

"Gdje je?!"Upitao sam ga,a on mi je pokazao rukom prema nekom puticu iza nas.Okrenuo sam se i pogledom rekao Zaynu i Niallu da ostanu tu.Potrcao sam prema tom putu,a cuo sam i Maxa iza sebe.

"Harry..."Odjednom sam cuo Summer...Nisam mogao odrediti odakle dolazi glas jer je bio pretih.Okrenuo sam se iza sebe i vidio Summer.Lezala je iza jednog drveta.Potrcao sam prema njoj te je istog trena uzeo u narucje.Stanje joj se svakom sekundom pogorsavalo i svaka ta sekunda ju je djelila od smrti.Prosao sam pored Zayna i Nialla,a oni su krenuli zamnom ostavljajuci onog kretena.Stavio sam ju u auto,a Max je sjeo sa njene jedne strane,a ja sa druge.I napokon smo krenuli.Jos samo nekoliko skretanja i u bolnici smo.

"Summer!"Uzviknuo sam kad sam primjetio da je zatvorila oci.Poceo sam da panicarim ne znajuci sta da radim.

"Summer!"Zvao sam ju,ali i dalje nije otvarala svoje vedre i zelene oci.Boze!Necu izdrzati ako ju izgubim!Necu moci zivjeti bez nje!

"Stigli smo!"Cuo sam Zayna i odmah iznio Summer iz auta.Potrcao sam prema bolnici,ali doktori su me vec vani docekali sa noslilima.Stavio sam Summer na jedno te su svi odmah pohrlili prema unutra.Mozak mi trenutno nije mogao da radi.Razmisljao sam samo o Summer i kako cu zivjeti s tim da je zbog mene...Ni reci to ne mogu!Shvatio sam koliko mi je vazna i koliko mi je uljepsala zivot od kako je usla u njega!Ali necu dopustiti da sa njom bude kao i sa Lilly!Nema sanse!Lilly je mozda bila hrabra izvana,a iznutra krhka,ali Summer nije!Ona je potpuno suprotno.Summer je izvana krhka,a iznutra jaka kao stijena.

*(preporucujem da upalite nek tuzniju pjesmu dok budete citali ovaj dio jer ovdje ne mogu stavljati linkove,pa sami  nadite tuzniju pjesmu)

I nakon trosatnog cekanja nitko ne izlazi.Poludicu vise!Nisam znao da bi Summer ovakvo sto ucinila.Svi su tu.Decki,cure,i kreten Ian,Max,cak i Jack,ali ja se osjecam samim.Summer nije blizu mene i...ne znam da li ce ikad vise biti......

"Harry?"Jedna suza se otrgnula bas u trenu kad me Perrie pogladila po ramenu.Okrenuo sam se prema njoj,uplakan,preplasen,zabrinut...Nisam znao sta da joj kazem vec sam ju samo zagrlio te jako stisnuo.Ali njen zagrljaj nije bio cvrst poput Summerinog.Sve me podsjecalo na nju.Uspomene sa njom su mi navirale i jedva sam stajao na nogama od toliko mrznje na sebe samog...Kako sam samo mogao uraditi ono?!Nikad necu moci zaboraviti njen pogled kojim me pogledala ono kad sam joj okrenuo leda kao ni onaj osmijeh koji mi je 'pruzila' dok sam ju drzao na koljenima u njenoj sobi.Nikad necu moci zaboraviti prizor koji sam zatekao u njenoj sobi.Nikad necu zaboraviti nju u svom onom...Sta sam uradio Boze?!

Dangerous life.Harry Styles/Croatian/Serbian/BosnianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin