II. Hegyi levegő

76 6 1
                                    

Obi Wan Kenobi hegyi levegő volt, ember formában

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Obi Wan Kenobi hegyi levegő volt, ember formában.

Léptei egyenletes visszhangot vertek a gyakorlócsarnok márványpadlóján, a karcsú ablakokon bevilágító napfény óriássá emelte a férfi árnyékát. Feldúlt tekintetű padawan biccentett felé, aki papírtekercset olvasott mentében. Két tétova szerelődroid húzott el mellette, erős füstszagot árasztva.
A jedi tartása nyílegyenes volt, semmi sem árulkodott arról, hogy minden mozdulatnál húzódott a vállát borító seb, vagy a kimerültségtől ködös gondolatai minduntalan felidézték egy korábbi, tragikusan végződött küldetését.

Hegyi levegőből kortyolva az ember tüdeje szinte ujjong a feszülő energiától.
A hegyi levegő szikrapontos figyelmet és tartást követel magának, többre sarkall és bátorít.
Ugyanakkor ez a levegő, ami majdhogynem a sziklákba is réseket vág, pozsgások rendezetlenségét bogozza ki és vakítóvá teszi a napot, a barlangok sarkaiban csak magányos szellő volt, ami belefáradt saját kérlelhetetlenségébe is.

Az oválisan ásító gyakorlópálya lelátóján a megszokottnál több ember bámészkodott, boltíves emeletein izgatott suttogás utazott körbe.
A küzdőtéren fiatal padawanok térdeltek, mozdulatlanul figyelve a középen zajló párbajt.

- Látom a fiút érdekelni kezdte a fénykard, Windu mester.
A középső mellvédnél Palpatine kancellár és Mace Windu jedi mester állt. A gyakorlódroiddal hadakozó Anakin Skywalkert figyelték, csendes biccentéssel köszöntve a hozzájuk csatlakozó Obi Want.

Fiatal tanítványának szép vágású arcán megkeményedtek az izmok, válla megfeszült. Az erő kavargott, és úgy remegett a fiú körül, mint zivatar előtt az elektromosság , élesen és kiszámíthatatlanul. Anakin felpillantott az emelvényre, mintegy konstatálva jelenlétüket. A droid kék fényben izzott fel, és sötét köpenyes, dathomiri külsejű ellenfelet vetített a fiú elé. Darth Maul könyörtelenül izzó tekintetének emléke óhatatlanul betolakodott Obi Wan lelki szemei elé, karöltve a mestere elvesztésének keserűen fortyogó érzésével. A válla szúrni kezdett, mintha súly kapaszkodna sebébe.

" - Hiányzik néha, Obi Wan mester?
- Qui-Gon? Persze, hogy hiányzik.

- Nem mindig jöttetek ki egymással,ugye?

- Nem könnyű velem sem, de szeretném azt hinni, hogy hiányozni fogok, mikor elmegyek.

- Ez..., ez olyasmi, mint amit az apák iránt éreznek ?

- Igen, különös, fiatal tanítványom. Azt hiszem, az apákkal is így lehet, nem mindig értjük őket, de hiányoznak, amikor elmennek. Hirtelen késztetést érzünk, hogy megbecsüljük az emléküket. Ezért olyan nagy kincsek a gyermekek... persze azoknak, akiknek engedik, hogy legyenek."

- Mit művel? Az nem...- kérdezte Windu Mester meghökkenve.

- Anakint nagyon érdekelte az összecsapásom a sithel a Naboon... Részletes beszámolót kért. Azt hittem, merő kíváncsiságból érdekelte ennyire. Sejtelmem se volt, hogy ilyesmit tervez - Obi Wan pontosan emlékezett a fiú  mohó tekintetére, amit egyetlen meditációs lecke, vagy kutatómunka nem hozott elő.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AD ASTRA | star wars ff.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin