14.Bölüm

1 0 0
                                    

         Sizler bunları neden yaptığımı anlayamadınız çünkü anlamaya çalışmıyorsunuz, beni eleştirmeye çalışıyorsunuz,haksız çıkarmaya çalışıyorsunuz! Ben haksız değilim işte, değilim anlıyor musunuz!
        Şimdi gidip telsizin başına oturacağım ve anonsaları dinleyeceğim.
Bu iş de  tamamdı. Artık bir süre rahat olabilirim. Zihnim giderek rahatlıyor. Beni ve zihnimi rahatsız eden her şeyi ortadan kaldıracağım için toplum içinde içim de rahat! Biraz gezmek iyi olur. Dikeltip taradığım saçlarım ve çok yakışıklı görünmemi sağlayacak açık mavi bir gömlek ve bir mavi kot
pantolonumla bir de saat takıştırınca ve bir de zinciri boynuma takınca kızları etkilemek çok kolay olmuştu. Ne de olsa bu gibi giyimlerde olanlar yakışıklı gösteriliyor medya ve sosyal medyada. Ben de aynı şeyleri takıp takıştırınca beni de yakışıklı adam sayacaklar. Maymun gibi de olsam yakışıklı da olsam toplumun bu gibi algılarla hareket edişi suçluların işine yarıyor. Ben de bu fırsatı kaçırmayacağım! Öleceksiniz!

              İyi olduğum için kaybediyordum. Bunu sizler söyleyip durdunuz ve işte artık kaybetmeyeceğim, yanlış yolda gitmeyeceğim.

            Bir kafede oturan sarışın kızı görünce kıstırıp kapıdaki spor araba benimmiş gibi davranarak onun dikkatini çekmeyi başarmıştım. Yakışıklılığım ile de celbetmiştim. Numarasını ve adresini aldım, sohbet ilerledi ve birkaç saatin ardından onu iyice avuçlarımın içine almıştım. Ne konuştuğumuzu merak etmemelisiniz çünkü ahmakça şeyler konuşan,böyle şeyler yapanlar; kızların gözdeleri olmuyor mu! Bırakın şimdi ahlak üstadılığı sözlerini bir kenara. Beraber işleyeceğimiz cinayetler var...ama aramızda kalacak, Söz veriyorum. Bana hayret etmeyin.
Siz de; gün gelecek ve yapmam, yapamam dediklerinizi yapacaksanız ve suistimal edileceksiniz! İhanetin, haksızlığın cezasını onlara ödeteceksiniz. En azından bunu isteyeceksiniz! Buna şaşırmayın. Toplum benim gibi birini bu hale getirdiği gibi diğer her kişiyi de böyle bir hale sokmakta.

            Bugün cuma ve randevu için hazırım. Tabii ki randevu verecek. Bugün büyük sevap kazanacağım. Önce cumaya gidelim. Çıkış saati de yaklaşınca işimize bakarız diye düşünmüştüm. Beklenen saat gelmişti ve ben randevuyu iyice hazırlamak için çabalıyordum;

- Buluşalım mı?
-İlk tanışmada hemen buluşamam!
- Neden?
- Çekingenim, sizi tanımıyorum.
- Kafede flörtleşmeyi beklediklerini tanıyor muydun?
-  Ay tamam, buluşalım da ne olacak? - Neler olmayacak ki?
- Tamam buluşalım. Meraklandırdın beni.
- Her şey çok güzel olacak. Boynunu, parmaklarını ve gözlerini ışıltıya hazırla.
-Anlamadım.
- Anlayacaksın yakında. Hadi bay bay. - Görüşürüz, bay bay.

K.Ö.R.(Karmaşık Ölüm Raporları)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin