・✧・✧・✧・✧・✧・
KSIĄŻKA NA PODSTAWIE SERIALU
O U T E R B A N K S
・✧・✧・✧・✧・✧・
𝐏𝐑𝐙𝐄𝐃𝐒𝐓𝐀𝐖𝐈𝐄𝐍𝐈𝐄 𝐏𝐎𝐒𝐓𝐀𝐂𝐈
⸻ AMBER EMILY ROUTLEDGE ⸻Brązowooka blondynka. Jest wygadana, ale potrafi ugryźć się w język. Wszyscy uważają ją za najatrakcyjniejszą dziewczynę na wyspie. Nie kryje swoich uczuć, a swoje zmartwienia pozostawia swoim przyjaciołom, za których mogłaby skoczyć w ogień. Robi wszystko bezinteresownie - nie oczekuje niczego w zamian. Dla swojej paczki jest promyczkiem słońca, wiedzą oni, że zawsze mogą na niej polegać. Wszyscy wiedzą, że również ma w naturze bycie wredną, dlatego jej przyjaciele nie biorą sobie do serca jej złośliwych odzywek.
⸻ JOHN BOOKER ROUTLEDGE ⸻
Od zawsze był ,,dowódcą" tej paczki. Jest zwariowany i instynktowny, ale potrafi myśleć trzeźwo. John B troszczy się o swoją bliźniaczkę jak o nikogo innego. Mimo to umie zadbać o swoich przyjaciół, których również kocha nad życie. Jest pierwszy, jeśli chodzi o jakiekolwiek wyzwania. Również jest uparty jak osioł, ale oddany.
⸻ JJ MAYBANK ⸻
Był bez wątpienia impulsywny. Robił dużo dla swoich przyjaciół, co nie zawsze oznaczało dobrze. Chłopak ciągle podejmował decyzje, które równie dobrze mogłyby doprowadzić do jego aresztowania lub śmierci, ale nie przejmował się tym. Dorastał w rozbitym domu, nie było dnia, w którym jego ojciec nie znęcał się nad nim. Właśnie, dlatego swoich przyjaciół uważał za jedyną rodzinę, jego serce biło dla nich.
⸻ KIARA CARRERA 'KIE' ⸻
Była bogatym dzieciakiem, ale nie jest z tego powodu zadowolona. Bardzo troszczy się o środowisko. Nie jest ona głupią dziewczyną, myśli racjonalnie. Kocha swoich przyjaciół na tyle, że potrafi zostawić wszystkie obowiązki związane z restauracją jej rodziców, po to, by spędzić z nimi trochę czasu. Jest porywcza, uparta i ma niezły charakter.
⸻ POPE HEYWARD ⸻
Jest on chłopakiem zdecydowaniem różniącym się od reszty, bo zanim coś zrobił musiał to dziesięć razy przemyśleć - potrzebował faktów, nie mitów. W zasadzie jest złotym chłopcem wśród płotek. Pope jest inteligentny i prawie zawsze rozsądny.
・✧・✧・✧・✧・✧・
『 AMBER ROUTLEDGE 』
❝Zabawmy się❞
❝Czy ty właśnie...❞
❝Zamknij się, JJ❞
『JOHN B ROUTLEDGE 』
❝Nie ma mowy, że idziesz z nami❞
❝Jestem tylko dziesięć sekund od ciebie starsza John!❞
❝Ale jakaś różnica jest, prawda?❞
『JJ MAYBANK 』
❝Pope, wyluzuj się, skocz po piwo*❞
❝Nie mam ochoty teraz na piwo❞
❝Kto mówił, że to dla ciebie?*❞
『KIARA CARRERA 'KIE'』
❝Nienawidzę ludzi za to, że tak śmiecą❞
❝Czyli my nie jesteśmy ludźmi?❞
『POPE HEYWARD 』
❝Nie! Trzeba to jeszcze raz przemyśleć❞
❝Co jest z tobą nie tak?❞
❝Amber!❞
・✧・✧・✧・✧・✧・
N O T A T K A
☀ Mam nadzieję, że jak na razie da się to czytać :)
☀ Wszelkie prawa należą do twórców Outer Banks, do mnie należy jedynie Amber i jej storyline.
☀ Wszelkie podobieństwa są przypadkowe.
*JJ cytuje fragment z serialu FRIENDS
CZYTASZ
Dear Amber // JJ Maybank
Teen Fiction- °• Amber Routledge jest bliźniaczką Johna B. Oboje dorastali w Outer Banks wraz z paczką przyjaciół - Kie, Pope'em i JJ'em. Ta piątka znała się od dziecka i wspólnie przeżywała liczne przygody, budując głęboką więź, która przetrwała lata. Spośród...