⚠️!Cinsel içerik uyarısı!⚠️
"Güncel bölüm!Hyunjin hızlı ve düzensiz hareketlerle kucağında oturduğu mavi saçlıya sürtünüyordu. Chris'in eli karşısında ki genç adamın pantolonunun düğmesine gitti ve yavaşça pantolonunu sıyırdı.
Chris, Hyunjin'in yüzünü ellerinin arasına aldı ve dolgun dudaklarını onunkilerin arasına yerleştirdi. Elleriyle üzerindeki gömleğin düğmelerini açmaya çalışıyordu. Chris'in buna sabrı kalmayınca gömleği iki ucundan tutup düğmelerinin kopmasına sebep oldu. Buna sırıtan Hyunjin'in heyecandan soluk soluğa kalan göğsü şimdi nefes alamadığı için deli gibi çarpıyordu. Ondan uzaklaşmak ve nefes almak için kafasını çekmeden önce Chris'in dolgun dudaklarına kendine ait olan bir iz bıraktı.
Chris bu boşlukta üzerindeki gömlekten hızlıca kurtuldu. Hyunjin'in gözleri onun karnındaki pürüzsüz tanrısal oyuntularına inince elini onların üzerinde gezdirdi. Chris onun her hareketini dikkatlice inceliyordu.
Chris onun sırtını tutarak saniyede koltuğa yatırdı. Altındaki çocuğun üzerinde bulunan tshirti tek hamlede çıkardı. Boynuna minik izler bıraktıktan sonra dudaklarına doğru ilerledi. Az önce olan öpüşmeden dolayı kızarmış ve birazda şişmiş dudakları oldukça çekici görünüyordu.
Chris onu yeniden bir öpüşmenin içine çekerken Hyunjin ellerini karşısındakinin omuzlarına yerleştirdi. Chris Hyunjin'in dudaklarına son izini bırakırken geri çekildi.
Göğsünden kasıklarına uzanan dağınık öpücükler bırakırken altındaki çocuk şimdiden darmadağın olmuştu.
Bıraktığı izlerin verdiği hazdan Hyunjin'den boğuk bir inilti döküldü. Chris'in gözleri onu bulunca bu yaptığı yüzünden yanakları kızarmıştı.
Chris onun göğüslerinden birine uzandı eli ve sert olmayan şekilde sıkmaya başladı. Ağzı ise diğer göğüs ucunda, onu çekiştirmekle meşguldu. Tüm kontrol Chris'in elindeydi ve bu Hyunjin'i delirtiyordu. Etrafta ondanın içinde bıraktığı minik iniltileri duyacak kimse yoktu.
Hyunjin kontrolü eline almak istercesine doğruldu ve tek hamlede Chris'i altına çekti. Bu hareket her ikisini de gülümsetti.
Hyunjin, Chris'in altında olan pantolon ve boxerdan hızlıca kurtulunca kalın ve şişkin penisi gözlerinin önüne serildi.
Hyunjin yutkundu ve penisin üzerine minik öpücükler bıraktı. Ağzını ona dolayıp ileri geri hareketlenmeye başladı. Dilini kalın penisin etrafında döndürünce Chris derin bir iniltiyle Hyunjin'in saçlarına yapıştı.
Hyunjin'in saç lastiğinden kurtulmuş olan saçlarını sağ avucunda topladı ve onu yönlendirdi. Hyunjin'in kafasını daha derine hareket ettirdiğinde minik gözyaşlarını görmek ona dahada keyif verdi.
"Daha h-hızlı!" dedi Chris nefes nefese.
Verdiği talimatla Hyunjin'in git gelleri daha da hızlanmıştı. Chan belini koltuktan ayırıp kendini onun ağzına iteliyor, sabırsızlığını belli ediyordu.
Geleceğini anlayınca Hyunjin'i saçlarından tutarak kendinen uzaklaştırdı. Olduğu yerden doğrulup ağzı salya içerisinde olan çocuğu hızlıca öpmeye başladı. Elleri ile Hyunjin'in altındaki boxerı hızlıca sıyırdı.
Chris geri çekilip iki parmağını onun ağzına iteledi. Hyunjin ağzındaki parmakları tüm tükürüğüyle ıslattı.
Chris onu hızla kucağına çekti ve daha rahat bir pozisyonda oturdu.
Islak parmaklarını Hyunjin'in deliğine yerleştirdi. Hızla parmaklarını ileriye itince Hyunjin hafifce sıçradı.
Girişinin yeterince hazır ve ıslak olduğunu hissedince kendini oraya konumlandırdıktan sonra Hyunjin'in gözlerine kenetlendi. Çocuğun gözlerindeki parıltı onu kendine çekiryordu.
"Hadi Chris." dedi sadece konuşmaya çalışarak.
"Lütfen dersen neden olmasın?" dedi Chris onunla alay ederek.
Hyunjin hiçbir şey demeden hızlıca onun aletinin üzerine oturduğunda bu durum Chris'e oldukça zevk vermişti.
Üzerinde küçük hareketlerle zıplayan Hyunjin'in tanrısal güzelliğine büyülenmişcesine baktı.
Chris'in ağzı tekrar Hyunjin'in göğsüne gitti. Onları emerken kendini Hyunjin'in içinde en derine itiyordu.
Odanın içinde sadece birbirine çarpan bedenlerin sesleri, nefes sesleri ve ikisine ait olan iniltilerin sesleri vardı.
Chris onun göğsünden ayrılırken son kez göğüs ucunu ısırarak çekiştirdi ve bu Hyunjin'in en yüksek çığlığını atmasına sebep oldu.
Hyunjin'in şuan yaşadığı şey tam bir karmaşaydı. Bu adam ona bulutların üzerini tam olarak hissettiriyordu.
Chris kendini sertçe Hyunjin'in içine gömerken kucağındakinin kalçasını sertçe tokatladı. Sert vuruşları yavaşça özensizleşmeye başladı.
Hyunjin içinde seğiren penisi hissediyordu. İçini sıcaklık kaplayınca Chris'in başı onun omzuna düştü.
Chris Hyunjin'in içinden çıkmadan ellerini karşısındakinin sert penisine dolayarak çekiştirmeye başladı. Genç adamın gözlerindeki ateş hiçbir zaman sönmüyordu.
Hyunjin dudaklarını onunkilere indirerek onu tutkulu bir öpüşmenin içine çekti. Chris aşağıdaki işini sürdüyordu. Hyunjin'in karnında hissettiği kasılma ile aleti seğirdi. Ve Chris'in pürüzsüz tanrısal oyuntularına boşaldı.