1. Bölüm

3.2K 138 197
                                    

veledimiz yukardaki velet

Yazar*

Takemichi: TENKA! KIYAFETİNİ GİY EVİN İÇİN ÇIPLAK BİR ŞEKİLDE KOŞMA!?

Tenka takemichi dinlemiyor ve evin içinde çıplak bir şekilde koşmaya devam ediyordu.

Evin kapısı açılması ile takemichi gözlerini oraya çevirdi.

Senju ile hinata gelmişti.

Hinata: Takemichi- kun ne oldu sesiniz aşağıdan yankılanıyor?

Tenka koşarak senju nun yanına gitti. Senju tenka nın çıplak halini görünce kıkırdadı.

Senju: Şimdi anladım ne olduğunu. Tenka kıyafetlerini giymen gerek!

Tenka: Ama senju nee- chan giymek istemiyorum.

Takemichi derin bir iç çekti. 3 yaşındaki bir çocuğa göre çok fazla hareketli idi. Durmak ne demek bilmiyordu.

Senju tenka ya gülümsedi. Hinata takemichi nin elindeki kıyafetleri aldı.

Hinata: Takemichi- kun merak etme ben giydiririm. Hem bu gün toplantı var ona geç kalıcaksınız!

Takemichi: Tenka ya baktığın için çok teşekkür ederim hina.

Senju: Aşkım bu velet sana emanet biz gidiyoruz! Hadi hanagaki!

Hinata senju ya gülümsedi ve senju un elindeki tenka yı aldı senju nun yanağına bir öpücük kondurdu.

Senju gülümsedi ve takemichi ile beraber ayakkabılarını giyip evden çıktılar.

Takemichi motoruna bindi ve senju da takemichi nin arkasına binip black dragon un buluşma yerine doğru sürmeye başladı.

Senju ikide bir dikiz aynasından arkasına bakıyordu tabi bu durum takemichi yi süpelendirmişti.

Takemichi: Ne oğluyor senju?

Senju: Hanagaki takip ediliyoruz...

Takemichi bozuntuya vermeden motorunu sürmeye devam etti. Dikiz aynasından arkasındaki kişiye baktığında bu kişinin daha doğrusu kişilerin Hanma ve kisaki olduğunu gördü.

Takemichi: Bir rahat vermediler orospu çocukları! Tch!

Senju: Tanıyor musun?

Takemichi: Tanımazmıyım. Geleceği sikip sikip duran ve ona yardım eden ortağını nasıl unutayım?

Senju: Demek bunlar bize anlattığın gereksizler. Yener miyiz?

Takemichi: Analarını bile sikeriz!

Dedi takemichi yüzündeki sırıtma ile senju da yüzündeki sırıtmayı büyüttü. Birden takemichi nin telefonu çaldı. Takemichi telefonu açamazdı senju takemichi telefonu cebinden aldı ve takemichi nin telefonunu senju açtı.

Baji: Söyle takemichy ye yavaş siksin sıra var burda!

Senju motorun diğer dikiz aynasından baktığında arkasında motorunda sırıtan baji ile chifuyu yu gördü.

Senju: Hanagaki köpek dişli diyor ki yavaş siksin sıra var.

Takemichi kıkırdadı.

Takemichi: Benden hızlısı mezarda!

Chifuyu bunu duyduğunda kahkaha atmamak için kendini zorluyordu. Baji motor u kullanmasa şuan gülmekten ölebilirdi.

Baji: Dua et motor sürüyorum gereksiz velet!

Senju kıkırdadı.

Baji dikiz aynasından kontrol etti. Kisaki ve Hanma ya baktığında onların arkasında bir kaç kişinin daha olduğunu gördü.

Baji: Dikiz aynasına bak hanagaki.

Takemichi: Onları gördüm baji- kun.

Chifuyu: Takemichi onlar gereksiz ran ve rindou değil mi?

Takemichi: Evet onlar!

Baji: Souya yı arasanıza.

Senju dayanmadı ve kahkaha atmaya başladı.

Chifuyu: Takemichi black dragon un buluşma yerini öğrenecekler ne yapıcaz!?

Takemichi: Onları alt edebilir miyiz?

Baji: Hamile bile bırakırız kırın ara sokağa!

Takemichi alt sokağa indi ve tenha hiç kimsenin olmadığı bir sokağa girdi. Baji ve chifuyu da onların arkasından girdi sokağa. Takemichi ve baji motorunu kaydırarak motoru durdurdu.

Senju motordan indi ve öne doğru 2 3 adım attı. Chifuyu da öyle.. takemichi ve baji motordan anahtarlarını çıkardı ve onlarda senju ve chifuyu nun yanına geldi.

Hanma kisaki, rindou ve ran da motorlarını durdurdular. Baji saçlarını topladı.

Takemichi bir adım önce çıktı ve sesini yükselterek konuştu.

Takemichi: Niye bizi takip ediyorsunuz?

Ran sopasını eline aldı ve konuştu.

Ran: Belki sadece eğlence istiyoruzdur Hanagaki?

Baji gülümsedi ve konuştu.

Baji: O zaman bizde sizi eğlendiririz sıkıntı değil!

Hanma kahkaha attı ve chifuyu nun üstüne hızlı bir şekilde atladı.

Hanma o kadar hızlıydı ki kimse onu görememişti. Chifuyu Hanma nın ona attığı yumruğu tutamazdı.
.

.

.

Not: Bu kitabı kendi başoma yazıyorum lavin yani sadece ben yazmaya karar verdim belki kararım değişir bilemiyorum bakıcaz. Sadece sex partnerim kitabını da ben tek başıma yazıyorum.

Evet bu sefer de böyle bir kitap çıkarmak istedim çünkü niye olmasın

Olayları özeltiliyim

Kimse ölmedi kazutora Hapisaneye de falanda girmedi. Kisaki yasıyor ve kento manji de takemichi black dragon un lideri baji, draken senju ve diğer bölümlerde göreceğimiz bir kaç karakter de orda.

İzana mikey ın çetesinde.

Takemichi 14 yaşında hamile kaldı ve bunu mikey a söyleyeceği gün mikey onu terk etti.

Shinciro ölü onu yaşatmadım.

Emma yaşıyor.

Takemichi nin kızı 3 yaşında mikey bir kızı olduğunu bilmiyor. Öğrenecek mi bilmiom her an ögrenebilir.

Umarım bu kitabı beğenirsiniz ^_^

Papa?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin