bölüm 3 düşmanlar

84 10 5
                                    

Daha banyonun suyunu açmadan dışarı çıktım. Hepimiz aşağıya indik. Karşımızda 7 kişi elinde bıçak ve sopalarla bize doğru geliyordu.

"Tekrardan karşılaştık sihirbaz kız."

Ah şimdi hatırladım bunlar 2 hafta önce dükkanını soyduğumuz adamdı.

"Evet tekrardan karşılaştık. Ama bu sefer daha fazla kişi getirmişsin"

"Evet bu adamların hepsi sizin için geldiler bir hoşgeldin yok mu?"

Emir, "boş boş konuşma al adamlarını çek git" dedi ve o silahlı adamların üstüne yürümeye başladı. Onlarda bizim üstümüze doğru geliyorlardı. Sonunda karşı karşıya dizilmiştik.

"Sorunun ne? Senden aldığımız parayı sana geri verdik yine niye geldin?" Bu adamın parasını daha geçen hafta geri vermiştik çünkü ihtiyacımız kalmamıştı.

"Dükkanımı batırdınız. İçinde sağlam eşya kalmadı. Bende sizi batıracağım" Diyerek beni kendine çekti ve elindeki bıçağı boğazıma dayadı.

Emir bir adım daha atarak bağırdı. "Ne yaptığını sanıyorsun çabuk kızı bırak adi herif"

"Benim dükkanımda ki her şeyi kıran bu kızdı. Bence bende onu kırabilirm"

Gülmeye başladım "insan kırılır mı? Geri zekalı"

Çok akıllısın Melis aynen bebeğim insan kırılmaz çok güzel espriler yapıyorsun

"Kırınca görürsün"

Bıçağı boğazıma biraz daha bastırdı.

Kenan ağabey temkinli şekilde öne bir adım attı "sakin olursan daha iyi anlaşıp konuşabiliriz"

Tam bu sırada karşıdan iki tane siyah araba geliyordu. Bir günde iki düşmanla uğraşmak mı bu gerçekten çok yorucu.

"Hadi ama beni kesiceksen kes kesmeyeceksen bırak. Uğraşmamız gereken başka kişiler var." Diyerek gözlerimle karşıdan gelen arabaları gösterdim.

"Gerçekten mi? bu kadar düşmanımız olduğunu bilmiyordum."

"Bunu bilmemen imkansız Emir. Bunlardan daha fazlası var"

"Konuşmaya kes sihirbaz! Öbür düşmanların gelmeden senin işini ben halletmeliyim"

Bıçağı daha çok bastırmaya başladı. Derinden olmasa da açı hissetmeye başlamıştım.

"Kanıyor bırak kızı" diyerek Onur üstümüze atlamaya çalıştı. Ama Ahmet ağabey onu tuttu. Ani bir hareketle birlikte ölebilirdim. Siyah arabalar yanımıza gelince durdu ilk başta tanımadığım biri arabadan indi. Altında siyah kot pantolon üstünde beyaz bir tişört vardı. Ardından bir kız indi o da altına siyah bir tayt ve üstüne siyah bir ceket giymişti. İkinci arabadan da bir kız indi o da öbür kız gibi giyinmişti. Ardında karakolda gördüğüm polis kılıklı adam indi. O inince anladım ki bunlar düşmanlarımız değil di.

Melis bebeğim polis kılıklı ne ya ajan ya o

"Siz kimsiniz" Kenan abi sakin bir şekilde onlara soru sormuştu.

"Onlar bizi sorgulayacak polis kılıklı insanlar" dedim. Bunu duyan adam bıçağı benden çekti. Beni birden bıraktığı için yere düştüm. Düşmemle bıçağın kolumu kesmesi bir oldu. İkimiz de bunu beklemiyor olacaktık ki hemen elindeki bıçağı yere attı.

"Ayrılın" diyerek arabadan inen ilk adam bize doğru gelmeye başladı. Sarı teni ve sarı saçları vardı, yeşil gözleri ışıkta parlıyordu ve bu onu harika gösteriyordu.

"Farkında mısınız? Şuanda yerde kolumda ve boğazımda kesikler varken oturuyorum. Bence bi ilk yardım falan yapabilirsiniz. Yoksa kan kaybından ölebilirim."

"Merak etme ölmezsin ikisi de küçük yaralar sadece demir eksikliğin varsa bayılırsın o kadar" gerçekten bu sarışın adam bana bilmişlik yapmak için zaman kolluyor.

"Neden burada kızı bıçakla tehdit edip bıçakladın" siyah saçlı, esmer tenli, kahverengi gözlü kız bize yaklaşarak adama soru sordu.

"Çünkü benim dükkanımı soydular!"

"Paranı geri verdik!" Az önce Onur bağırmış mıydı? Yoksa ben mi öyle duymuştum?

"Hepiniz susun ve arabalara binin" tabi bu kadar kişi iki arabaya nasıl sığacaksak. Dedim ki arkadan iki araba daha geldi.

"Maalesef ben gelemeyeceğim çünkü başım çok fazla dönüyor" belki bana acıyıp beni burada bırakırlar dı denemekte fayda var.

"Birisi şu kıza kalkmasın da yardım etsin" o pislik sarışın her fırsatta bana kötü davranmaktan vazgeçmeli. Dükkanını soyduğumuz adamın aldığı iki adam kaçmaya başladı. Esmer kız ve sarışın adam onları kovalamaya başladı. Gülerek onları izlemeye başladım.

"Herkes arabalara binsin!" Kumral, çekik gözlü kız ilk defa konuşmuştu. Herkes arabaların yanına gitmeye başladı. Ama ben hâlâ yerde oturuyordum.

"Melis! Kalk ayağa ve buraya gel" hadi ya! Sanki ben keyfimden gelmiyorum.

"Kusura bakmayın ama ayağa kalkamayacak kadar başımın döndüğünü söyledim!"

"Son kez söylüyorum ayağa kalk!" Bu adamı ilk gördüğümde bu kadar korkunç değildi. Şu bir günde bana olan siniri artmış olmalı. Zorlanarak ayağa kalktım. Her yer karardı ve dönmeye başladı.

"Son kez söylüyorum başım dönüyor yardım etmezseniz gelemem" dedikten sonra sadece bana doğru gelen adamı hatırlıyorum.

Gözlerimi açtığımda gelen ışıklardan dolayı tekrar gözlerimi kapattım. Sonra gözlerimi kırpıştırarak tekrar açtım. Etraftan bir sürü ses geliyordu. kolumda ki serumu görünce hastanede olduğumuzu anladım. Yattığım sedye gibi olan yatağa oturdum. Etrafımda tanıdığım kimse yoktu.

"Gerçekten beni bırakıp gitmiş olamazlar değil mi?" Gözlerim koluma kayınca kolumun sargılı olduğunu gördüm. Daha sonra parmaklarımla boynuma dokundum ve boynumun da sargılı olduğunu anladım.

"Merhaba serumunuzu çıkartmak için geldim. Kolunuzu uzatır mısınız?" Kafa sallayarak kolumu hemşire kıza uzattım.

"Geçmiş olsun" diyerek yanımdan ayrıldı. Bende ayağa kalkıp ayakkabılarımı giydim. Yürümeye başlayınca karşımdan polis kılıklı adam bana doğru yürüyordu.

"Ayılmışsın. Şimdi beni takip et" gerçekten ne kadar sinir bozucu bir adam. Dakika başı Emir yağdırıyor.

"Eğer siz olmasaydınız bayılmayacaktım."

"Doğru biz olmasaydık o adam senin boynunu kesmiş olurdu" bunu gerçekten söyledi mi? Ben beni zorla yürütmesinden bahsediyorum o neyden bahsediyor?

"Şimdi beni takip et" bir şey demeden onu takip etmeye başladım. Arabaya geldiğimizde bindim.

"Siz gerçekten kimsiniz?"

"Ajan"

"Ne! Peki isminiz ne? Ya da kaç yaşındasınız ya da neden bizimle polisler yerine siz ilgileniyorsunuz?sebebi bizim yaptığımız suçlar olamaz daha derin bir noktaya dayanıyor değil mi?"

"Nefes alarak konuş. Bu sorduklarının hiç birini sana söylemem ama zamanla öğrenirsin" Cevap vermeden önüme döndüm kafamı cama yaslayıp dışarıya bakmaya başladım.

Yeni bölümle herkese merhaba!

Sizce gerçekten Melis'in dediği gibi daha derin konular yüzünden mi çeteyi takip ediyorlar yoksa nedeni çetenin yaptığı suçlar mı?

Sizce düşmanları ne gibi sorunlar ortaya çıkarıcak?

Sizce ajanlar onları nereye götürüyorlar?

Her bölümün altına istediğiniz bir şarkı yazın bende seçtiğim şarkıyı medyaya koyuyim. Her bölümde sizin yazdığınız istek bir şarkı.

Gelecek bölümde görüşmek üzere sağlıcakla kalın🤍🦋

çete üyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin