Cinayet ve suç mahali

509 24 8
                                    

Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.

(Kitap eski hesabımdandır ve çalıntı değildir!)

Kusursuz cinayetler için kusurlu bir çocukluğun olmalıdır
___________________________________

Televizyonu salonda açık bırakmıştım. Bu sayede yemek yaparken haberleri duyabilirdim.

-hmhm evet son dakika haberi demek istemezdim, ama bildiğiniz üzere Londra'da uzun zamandır gezen bir seri katil bulunmakta. Şimdilik öldürdüğü kişi sayısının 20'den fazla olduğu tahmin edilmekte, ayrıca ekipler bu sabah saat 06:00 civarında British museum'un arka sokağından yangın ihbarı almışlar ve bir telefon kulübesinin içinden 6 yanık ceset buldu. Yapanın seri katil olduğu düşünülüyor. Şimdi sırada hava durumu, Micheal sana bağlanıyoruz.

Korkmuştum, bu aralar şu seri katil tüm şehire korku salmıştı. Bazı insanlar evden çalışıyordu  ama benim için bu geçerli değildi maalesef. Dedektif olunca evden çalışmak imkansız hale geliyordu. Bir de uyku benim için imkansız  olunca daha da kötü oluyordu.

Saat daha 13:56 idi ve ben yeni kahvaltı yapıyordum. Aldığım haplar beni uyutuyordu, ancak uyurken binbir türlü kabus görüyordum. Aniden gelen telefon ile irkildim.

-alo?

-alo! Merhaba bay George. Acaba bu gün ofisime gelebilir misiniz?

-tabiki bay Russel.

-harika insanın güvenebileceği bir yardımcısının olması çok güzel bir şey.

-rica ederim efendim.

Telefonu kapattığım gibi mısır gevreğini daha hızlı yemeye başladım. Nerdeyse boğazımda kalıyordu, odama doğru koşar adımlarla ilerleyip günlük kıyafetlerimi giyindim.

Evden çıkmadan önce silahımı ve cüzdanımı aldım, artık her şey hazırdı. Tek yaşadığım için arabaya gerek duymuyordum. Hem tek farkı fazladan 4 tekeri ve 4 koltuğu olmasıydı gereksizdi bence. Motora bindiğim gibi bildiğim kısa yolları hızla geçtim, karakola varmıştım, içeri girdim kafam ile birkaç kişiye selam verip hızla şefin ofisine ilerledim

Partners in crime || dreamnotfoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin