Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.
Hayatı yaşama sebebim ölmekten korkmam değil. Hikayeyi merak etmem.
MalBirMilk senin için yb atçam hemde 6 tane
__________________________________Eve dönerken bir saç teli bulabilmiştik. Bir de benim onlara söylemeye korktuğum bir fark, katilin yazdığı notların el yazısı Dreaminki ile aynı idi. Ve hepsinde "to 404notfound~" yazması da dikkatimi çekmişti.
Eve yaklaştığımda telefonuma tekrar mesaj geldi.
+0**********
-Gogy? Hadi attığım konuma gel. Hastaneden çıkmadın mı hala?
Uyumam gerek-
-george! İkimizde bunun yalan olduğunu biliyoruz!
Tamam bekle-
-ben hep bekledim de gelen yok -._-.
Tirip atma bana gelcem işte-
Gönderilemedi~son görülme bu gün 22:36~
Eve hızlı gitmem diyip diğerlerini atlatmak için daha hızlı koşmaya başladım. Onlar bakış açımdan ayrılınca yavaşladım ve adresi açtım. Evime çok da uzak olmayan bir parkı gösteriyordu. Park'a doğru ilerlemeye başladım.
Time skip~
Clay:"Sonunda geldin gogy. Gelmeyeceksin sandım bir an"
Dedi elinde sigarasını tutan katil. Yerdeki izmaritlere bakarsak bu 3. Sigara idi.
"Kaç saattir bekliyorsun? Ya da dakikada kaç sigara içiyorsun?"
Clay:"Aslında uzun zamandır bekliyorum."
Küçük bir iç çekmeden sonra konuşmaya başladım.
"Kısa kesicem ne istiyorsun?"
Clay:"Seni~"
"Öyle değil! Neden beni bu saatte buraya çağırdın?"
Clay:"Burda biraz uzun kalıcaz. Anlayacağın otur istersen."
Oturduğu bankı gösterdi ve oturmamı işaret etti. Dediği gibi de yaptım, ve oturdum. Ardından yanıma yaklaştı.
Clay:"Sigara?"
"Ben içmiyorum."
Clay:"Hadi ya? Aslında motor falan, baya serseri gibi duruyordun."
"Heh sence neden?"
Clay:"Bekle tahmin ediyim. Ailen sana kötü davrandı, zorbalığa uğradın ve artık sert görünmeye çalışıyorsun. Ayrıca içmemenin sebebi de; senelerce pasif içicilik yaptın, ve akciğerlerini temizlemeye çalışıyorsun?"
"Belki."
Clay:"Biliyor musun Gogy. Seni ilk gördüğümde seni duygusuz bir piç kurusu sanmıştım."
Katile doğru dönüp gerçekten kötü olduğunu düşündüğüm bir bakış attım. Havadaki sessizlik garip değil, aslında söylenemeyecek sözler ile doluydu. Biz susmuyorduk, sessizlikte bağırıyorduk. Aslında onu katil olarak nitelendirmek doğru muydu emin değildim. Bu sebeple güzel sessizliği bozan ben oldum.
"Gerçek adın ne bay katil?"
Clay:"Clay"
"Dream'in değil, senin?"
Clay:"Dedim ya 'C' 'L' 'A' 'Y' böyle okunuyo 'Clay'."
"Sen Dream değilsin. Değil mi?"
Clay:"Bunu hikayemizin sonunda öğreniceksin Gogy~"
"Peki o hikaye hiç başlamazsa nolur?"
Clay:"Sen başlatmazsan ben başlatırım. Ama o hikaye boş, ve onu doldurcak olanlar biziz."
Dedi ve durdu Dream. Yağmur yağıyordu, bitmiş olan sigara izmaritini yere atıp ayağı ile ezdikten sonra konuşmaya başladı.
Clay:"Hava karardı, yağmur başladı ve sen buraya yürüyerek geldin. Benim evimde kalabilirsin istersen."
Aklıma Dream in ben onu evime çağırdığım zaman söylediği şey gelmişti 'bu bir sex teklifi mi?' Ve dayanamayıp söyledim.
"Bu bir sex teklifi mi?"
Clay:"Soruna cevabım evde belli olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partners in crime || dreamnotfound
FanficBinanın ortasında kala kalmıştım. Göğüsümden akan kanı elimle durdurmaya çalışıyordum, etraf ise bomboştu. Ardından bir ses duyuldu: "Ben hep sevdiklerimi öldürürüm, ta ki biride beni sevene kadar!" Bam! Orjinal (eski hesaptaki) başlangıç tarihi :...