Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.
Aşk bir uyuşturucudur. Tüm umudunu ve mutluluğunu bir geceye harcarsın, Ya da bir kişiye.
__________________________________Dream"George, suçlu herhangi bir yönden bana benziyor mu?"
"Hayır, o çok daha derin duygulara boğulmuş durumda."
Metal kapının kulpunu aşağı doğru ittirip paslı demirden çıkan küçük takırtıyı dinledim. Ancak kapı açılmadı, arkamı dönüp Dream'a baktım.
"Anahtarı alabilir miyim?"
Dream"Hayır."
Bu çok net bir cevaptı, bu tür cevaplar sinirimi bozardı. Hayır veya evetli cevaplar. İnsanı sinir edip ısrar etmelerine sebep olur, ve karşı taraf bundan zevk alır.
"Lütfen?"
Dream"Hayır."
"Neden!"
Dream"Hay- yani vermiyeceğim."
"Ama çıkmam gerek! Ya şu anahtarı ver ya da ben ciddi ciddi yaptığımdan pişman olacağım!"
Dream"Pişmanlığın sana ders verir belki? Bir polise güvenmemen gerektiğini anlarsın?"
"Bir: ben de polisim iki: Suçluyu tanıdığımı kimseye söylemeyeceksin değil mi?"
Dream"Üzgünüm ama o senin için sadece diğerlerine zarar verdi. Ben senin iyiliğin için öldürdüm sadece."
"Sen babamı öldürdün! Bu iyi değil! Şimdi şu anahtarı anandan sokup ebenden çıkartmadan önce ver!"
Dream bana yaklaştı, elimi iki elinin arasına alıp yanağına götürdü.
Dream"Hadi ama? Ben eğleniyorum, korkunca yüzünün aldığı o şirin ifade özellikle! Bayılcak gibi hissediyorum yanında! En azından bir şans ver! Sevgilim olman için her şeyi veririm! Sevgim dahil ruhumu, vücudumu ve mental sağlığımı bile senin için yok edebilirim! O yüzlerce kişi öldürmüş olabilir ama ben yüzlerce şişe açtım. Seni düşünmeyi unutmak için her gece içtim. Ama aklımdan çıkmayacak kadar güzeldin, kalbimde yanan ateş kadar sıcaksın. Gülümsediğinde dünyalar yıkılıyor, görmüyor musun? O katilde ne buluyorsun bilmiyorum ancak bana bir şans vermeni istiyorum. Sadece tek bir şans..."
Yutkundum, bu normal değildi. Ses geçirmeyen bir odada kapısı kilitli ve kamera çalışmaz haldeyken bana saplantılı biri ile kalmak. Her an her şey olabilirdi. Elimi yavaşça yanağından çektim, önüme gelen saçı üfleyerek yana ittirdim ve konuşmaya başladım.
"Dream, bu sözler her ne kadar gururumu okşasada olmaz. Gerçekten şimdi anahtarı ver."
Sapnap"Heey! Dream! Aç şu kapıyı! Sesimi duyabildiğini biliyorum! Aç şu kapıyı Dream!"
"SAPNAP!"
Dream"O seni duyamaz George, dışardan ses alsa bile dışarı ses vermez."
Sapnap"Heeey! Dream! George! Kapıyı açın!"
"George, tek bir şans ver. Ve dışarı çıkabilirsin, güzel bir bahis. Kalbin karşılığında bir anahtar, lütfen."
Çıkmanın tek yolu bu muydu? Bana ne yapacağını bile bilmiyordum, ama şans verip sahte bir iftira ile ayrılabilirdim.Yani aklımdaki her şey böyle idi, sonucu ne olursa olsun.
"T-tamam, şimdi ver."
Dream"Al."
Anahtarı cebinden çıkartıp bana doğru attı. Elimdeki anahtar ile beraber kapıyı açtım, önümde Sapnap silahını kapıya doğrultmuş şekilde duruyordu.
Sapnap"Ah George, kapıyı vurucam derken seni vuruyordum nerdeyse. Eee Dream? Suçlu o muymuş?"
Dream"Hayır, zorlasam ve kafasına silah bile doğrultsam konuşmadı. Ölmekten korkup herhangi bir şey söyleyebilirdi, o suçlu değil ya da suçluyu tanımıyor."
Dream"Ah tamam arkadaşımın suçlu olması kötü olurdu. (Şimdi arkadaşın mı oldu orospu) bu arada kamera neden çalışmıyor?"
"Bilmiyorum."
Sapnap ben ve Dream çıkarken Sapnap gözünü odada gezdirdi...
Sapnap"Karl beni aradı siz konuşurken, bombanın patladığı yeri incelemiş. Sonrasında Quackity'nin neden bomba patlamadan bir kaç saniye önce 'Dur bu bir tuzak!' Diye bağırdığını öğrenmek için diğer sorgu odasına götürdü. Onlar hala sorguda."
Eve gidip duş almak istiyordum, bu sayede derimdeki nefret akıp diğerlerine katılabilirdi. Her ne kadar katili bulup tutuklamam gereksede yapamazdım, insan sevdiğine kıyar mıydı? (Dertli Corç 😔)Bundan emin değildim.
"Ben eve gidiyorum, Quackity'e söyleyin çıkınca beni arasın."
Dream"Tamam görüşürüz George!"
Sapnap"Görüşürüz."
Karakoldan çıkıp bahçe kapısına doğru ilerledim. Demir kapıdan dışarı çıktığımda motorumun laboratuvarda olduğunu hatırladım. Bu yüzden taxi çağırmak zorunda kaldım.
Üşenip eve ışınladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partners in crime || dreamnotfound
FanfictionBinanın ortasında kala kalmıştım. Göğüsümden akan kanı elimle durdurmaya çalışıyordum, etraf ise bomboştu. Ardından bir ses duyuldu: "Ben hep sevdiklerimi öldürürüm, ta ki biride beni sevene kadar!" Bam! Orjinal (eski hesaptaki) başlangıç tarihi :...