Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.
Belki de asla kurtulamamışımdır o düşünceden. Onun düşüncesinden, onu düşünmekten.
_______________________________Zorda olsa bilgisayarı açmıştım, arka planında bile benim fotoğrafım vardı. Bu korkunçtu. Ardından 'George <3' isimli dosyaya girdim, gördüklerim tüyler ürpertici idi. Bunlar benim galeri fotoğraflarım idi. Kimseye göstermediklerim. Spora gittiğimde çektiğim fotoğraflarla dolu olan ayrı bir dosya daha vardı.
Arkada duran şaraplar dikkatimi çekmişti, çünkü hepsi koleksiyon parçalarıydı. Bağzıları bende bile yoktu.
???:"İçmek ister misin?"
Dedi tanıdık bir ses. Arkamı döndüğümda adamın hala maskesini çıkarmadığını fark ettim.
"Evet. Özellikle şunu"
Dedim ve en üst soldakini göstererek devam ettim.
"Tadının çok güzel olduğunu duymuştum, ancak daha önce hiç tadına bakmadım."
???:"Bir şarap ne kadar eskirse o kadar tatlanır."
"Zamanında şarap tarihi ve tadımı ile ilgili şeyler okumuştum."
???:"Çok ortak yanımız var."
"Adını bile bilmiyorum."
Bu ufak sohbetten sonra kapıyı kapatıp geri gitti. Tekrar içeride kalmıştım, odanın ledleri ile oynamaya başladım. Koyu bir mavi renk seçtim, güzel duruyordu ve odaklanmama yardımcı oluyordu. Burdan kaçmak için plan yapmaya başladım. Sonra da uyuya kaldım.
Uyandığımda saate bakmak için bilgisayarı açmaya çalıştım ancak elektrikler yoktu. Ledler de sönümştü, ben de kapıyı açtım. Beni gül kokulu bir koridor karşılamıştı, içeriden ışık geliyordu belli ki ışıklar orada sönmemişti. Ağır adımlarla oraya doğru ilerledim.
????:"Ah ben de yanına geliyordum. 7 saatdir burdasın aç olmalısın diye düşünmüştüm"
"B-ben senin kim olduğunu bile bilmiyorum? Ama sen benim kimlik nuamramı dahi biliyorsun? Bu adalet mi şimdi?"
Adamın arkasına geçip parmak ucumda kalktım kulağına tahrik edici bir ses ile fısıldadım.
"Biraz kendinden bahset gizemli adam"
Adam kızarmıştı maskesi olsa bile bakışlarından belli idi. Elindeki tepsiyi kenardaki masaya koydu. Bana bakmaya başladı.
???:"Neden benim hakkımda bu kadar şey bilmek isteyesinki? Tek özelliğim bir seri katil olmam."
"Hep siyah giyiniyorsun ve bunlar bi arkadaşımın bu sabah giyindiği şeyler ile aynı?"
???:"Ah Dream piçi onun gerçek ismini bilmek ister misin?"
"Sen bunu nerden biliyorsun?"
???:"Gogy~ istesem kamerana erişim alıp sen giyinirken seni izleyebilirim, ama bu kadar sapık biri olmak istemiyorum"
"Peki neymiş Dream in gerçek ismi?"
????:"Clay"
"Ne?"
Dedim şaşırmış ve anlamamış bir ifade ile.
???:"Dream in gerçek adı Clay"
"Pft ismini kullanmamasına şaşmamalı. Gerçekten komik bir ismi varmış."
Adam maskesini çıkartıp baktı. Mum ışığı arkadan geldiği için yüzü karanlıktı adamın. Beni kollarının altına alıp duvara sıkıştırdı ve şunları çıkardı ağzından.
???:"Sen öyle mi düşünüyorsun Gogy~"
"N-neden bahsediyosun sen?"
???:"Sence benim ismim bu kadar komik mi?"
"NE?!?!"
????:"Ssshhh bağarmamalısın gogy~ yoksa birileri gelip bizi bulabilir"
"ŞU AN AMACIM BU!"
????:"Sinir bozucu olmaya başladın George artık susmanın zamanı gelmedimi sence?"
Clay'in ne yaptığını anlamamıştım ta ki beni öpene kadar. O beni öpmüştü?!?! Şaşkınlıktan açılan ağzım ile dilini içeri sokup damağımda gezdirmeye başladı. Keskin ve güzel bir viski tadı geliyordu, saçından tutup geriye doğru çekiştirdim. Ama işe yaramış gibi gözükmüyordu, aksine sanırım biraz daha ateş ile oynamıştım. Beni öpmeye devam ediyordu. Karşılık vermemi bekliyordu. Öpücük biraz daha derinleşti alt dudağımı ısırmaya başladı. Ben de refleks olarak ufak bir inleme çıkardım. Nefes alamaz raddeye gelmiştim. Elimi saçından çekip göğüslerine koydum, ve ittirdim. O da bıraktı, son bir kez dudaklarında gezdirdi dilini. Aslında güzel bir görüntüydü ama yüzüme yansıtmadım. (Daha fazla fesatlığa gerek yok *proud*)
"S-sap-sapık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partners in crime || dreamnotfound
FanfictionBinanın ortasında kala kalmıştım. Göğüsümden akan kanı elimle durdurmaya çalışıyordum, etraf ise bomboştu. Ardından bir ses duyuldu: "Ben hep sevdiklerimi öldürürüm, ta ki biride beni sevene kadar!" Bam! Orjinal (eski hesaptaki) başlangıç tarihi :...