Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.
Sadece sizin sesinizi hatırlıyorum, ağla, ağlama diyenleri takma ve ağla. Çünkü o bir kez öldü, sen ise bin kez ağladın.
(Bu sözü yazarken aşk-ı memnu'dan ilham aldığıma inanabiliomusunuz???)
_______________________________u sözlerin ardından uyuyan Karl kafasını Sapnap'in omzundan kaldırıp etrafa salakça bir bakış attı. Dream ise kafasını duvara vyrup duruyordu. Ardından Sapnap uyanıp bana 'ne oluyo?' Bakışı atarak kafa salladı.
"Dream kafanı duvara vurmayı bırak!"
"Sapnap sen de uyanık kalıp olanları duysaydın!"
"Karl Sen de uyan artık mal mal bakma ortalığa!"
Bu kargaşanın arasında telefonumun titremesi ile yerimden zıpladım. Telefonda bilinmeyen numaradan gelen bir konum vardı, zamanlanmış mesaj gibiydi çünkü son görülme dün diye gösteriliyordu.
-0**********
~konum~
Kimsin sen?-
-beni tanıyorsun. Bu konuma gel lütfen.
Sevgili gogy~Gelip gelmeyeceğimi nerden biliyorsun?-
-Merak her zaman güçlüdür Gogy
-son görülme bu gün 07:00
Telefonu masaya koydum sertçe. O sırada tüm kargaşayı durdurup bana bakmaya başladı.
Sapnap:"Bir şey mi oldu küçük çocuk?"
"Birincisi bana çocuk deme, ikincisi benim gitmem gereken yerler var."
Dream:"Telefonuna gelen adrese gitmeyi düşünmüyorsun değil mi?"
Şaşırmıştım. Hem Dream benim telefonuma mesaj geldiğini hatta onun bir konum olduğunu nasıl anlamıştı???
"T-tabiki gideceğim! Burda insanalrın hayatı söz konusuysa benim bir değerim olmamalı!"
Herkes:"George!"
(AŞŞIRI DRAMATIC FLASHBACK ÇÜNKÜ ÖYLE) Herkes aynı anda bağırmıştı. O anda annemin George diye bağırışı geldi aklıma. Ölmeden, hayır öldürülmeden önce söylediği son cümle bana hitabendi. 'Babana güvenme George! O çok kötü biri' tabii bunu hangi 6 yaşındaki çocuğa söylerseniz söyleyin babasını sevmeye devam edecektir. Sevgi aptallara göredir.
Yavaşça titremeye başlamıştım. Herkesin bana baktığını fark edemeyecek kadar dalmışken bir de titremek?! Biri beni kucağına aldı. Kim olduğunu bilmiyorum ama telaşlanmıştı, elleri titriyordu beni tutan kişinin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partners in crime || dreamnotfound
FanfictionBinanın ortasında kala kalmıştım. Göğüsümden akan kanı elimle durdurmaya çalışıyordum, etraf ise bomboştu. Ardından bir ses duyuldu: "Ben hep sevdiklerimi öldürürüm, ta ki biride beni sevene kadar!" Bam! Orjinal (eski hesaptaki) başlangıç tarihi :...