Arabadaki çocuk

166 14 20
                                    

Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.

Aşk teknesinde sürükleniyordum, nefrete doğru
_______________________________

"Artık konumunu da biliyorum sevgili gogy~"

Gecenin 4'ünde hala uyanıktım, garip olan ise hala izleniyormuş gibi hissetmemdi. Sonunda strese dayanamayıp guruptan birini aramaya karar verdim, ne yazık ki sadece Dream ve Sapnap in numarasını almıştım. Ben de Dream'i aramaya karar verdim.

-alo? George! Bu saatte neden uyanıksın?!?!

-oh şey hipnofobi bilirsin uyumaktan korkuyorum kısaca.

-garipmiş. Neyse sen beni niye aramıştın?

-şey sesin pek de uykulu gelmiyor ben de izleniyormuş gibi hissediyorum acaba bana gelebilir misin?

-birincisi biri neden ve niçin biri seni izlesin, ikincisi bu bir sex teklifi mi?

-birinci soruya cevabım; neden ben de bilmiyorum ikinci soruya cevabım ise hayır.

-ikinci soruya olan cevabın beni üzdü. Her neyse adresi atarsan gelirim.

-tamam atıyorum teşekkürler Dream.

-rica ederim George.

Dream

-hadi seni bekliyorum george.

~konum~

-sonunda, yoldayım •3•

O ne be-

-öpücük. Sen hiç mi mesaj almadın?!?!

En son yeni yıl mesajı almıştım... Uygulamadan otomatikmen geliyor -

-George?!?! Yeni yıl 6 ay önce idi

Her neyse gelicek misin??-

-yoldayım Gogy

Gogy ne odun-

-george sen en son 6 ay önce mesaj
almışsın lütfen sus

Bu mesajdan sonra telefonu kapattım. Gerçekten asosyal bir uyku özürlüsünden gurup işi yapmalarını mı istiyorlardı? Hemde daha önce hiç bir gurup ile çalışmamıştım. En son ana sınıfında beraber olduğum çocuğa oyun hamuru yedirmiştim. Dream gelene kadar saat 04:27 olmuştu bile.

Ding... dong..

Kapı çalınca ağır adımlarla kapıya ilerledim. Kapıyı yavaşça açtım, aslında sadece Dream gelir diye düşünmüştüm. Ama o tüm gurubu getirmişti, herkesi görünce vücudumu bir irkilme sardı, ama izleniyormuş hissi azalmıştı.
Ardından sabahleyin rengarenk giyinen çocuk konuşmaya başladı.

Karl:"Dream bize pijama partisi olduğunu söyledi biz de geldik"

"Ben öyle bişey dememiştim?!?!"

Sapnap:"Evet söylememiştin ama Dream bana senin yanına gittiğini söyleyince sikiş olabilir diye onları da getirdim, sonra cinayetin yanımda bir de senin göt cinayetin de olmasın"

Dedi Sapnap, güldüm aslında sadece bir kıkırdamaydı ama gülmek sayılırdı. Onları içeri aldım ve Dream beni bıraktıktan sonra olanları anlattım.

Corpse:"Yani takip edilme veya izlenme hissi hala var."

"Evet"

Partners in crime || dreamnotfoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin