Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.
Hayatta seni senden daha iyi tanıyan insanlar vardır. İşte onlara dost demek en büyük hatadır.
_______________________________Uyuya kalmıştım sanırım, çok bir şey hatırlamıyorum. Araba durdu yavaşça uyandım. Arabada çığlık atmadım çünkü oksijen hızlı biterdi ve beni kimse duymazdı. Maskeli adam indi arabadan, tekrar kucağına aldı beni. Gözlerimi eli ile kapattı sanırım nerde olduğumuzu anlamamı istemiyordu. Eve girince yere bıraktı beni. Bulduğum ilk uzun ve sivri şeyi elime aldım ve adama doğrulttum.
"Kimsin sen? Nerdeyiz? Neden sadece beni aldın? Cevap ver yoksa-
???:"Yoksa ne?"
Dedi kalın bir o kadar zarif bir ses. Önce Corpse sandım ama imkansızdı. Onun sesi daha kalındı.
???:"Yoksa ne olur Gogy? Beni vurur musun? O baseball sopası ile ne yapabilirsin ki?"
"G-gogy?!?! Sen... bu takma ismi nerden biliyorsun?!"
???:"Ben bilirim sevgili Gogy~"
"S-sen o katilsin?! 20 den fazla insanı yok eden katil!"
???:"Aslında 32 olucaktı tam sayı. İnsanlar bazen diğerleri korkmasın diye azaltıyor"
'32?!?!'
???:"Her neyse sevgili Gogy~"
"S-sen bir c-canavarsın!"
???:"Ahhahh Gogy. Beni sinirlendiriyorsun izninle, kendi odana gidebilirsin."
"Kendi odam? Ne zamandır bu planı hazırlıyorsun?"
???:"Toplam 2 ay 4 gün 1 saat ve 32 dakika"
"Pisikopat!"
???:"George. Beni sinirlendiriyorsun. Gerçekten. Şimdi soldaki ilk odaya gidebilirsin. Sevdiğin her şeyi koydum. Eksik olan tek şey benim."
Yavaşça soldaki ilk odaya girdim. Gerçekten adam stalker gibi sevdiğim her şeyi koymuştu. Polisiye romanları, sudokuları, şaraplar, bilgisayar, güller, kimler tarafından yazıldığı bilinmeyen intihar notları. Aslında intihara meilli falan değildim ama hoşuma gidiyordu. İntihar notları da insanların geçmişini okumak gibiydi. Hayat zordu, okumak daha da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partners in crime || dreamnotfound
Fiksi PenggemarBinanın ortasında kala kalmıştım. Göğüsümden akan kanı elimle durdurmaya çalışıyordum, etraf ise bomboştu. Ardından bir ses duyuldu: "Ben hep sevdiklerimi öldürürüm, ta ki biride beni sevene kadar!" Bam! Orjinal (eski hesaptaki) başlangıç tarihi :...