Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.
Ben bilek kesmek yerine insan kestim. Ki acıtanlarında canı yansın
__________________________________Adresi tarif ederken Karl da bi o kadar ciddiyet ile arabayı sürüyordu. Eve varınca Karl'ı eve davet ettim, o da kabul etti. O salonda otururken bende odamda öylesine bişeyler giyindim.
Aslında Karl gök kuşağı gibi giyinirken benim sade, beyaz bi sweatshirt ve gri bir eşofman giyinmem garip olabilirdi. Ama bence güzeldi.
Karl da güzel göründüğümü söyledi. Evden çıkıp arabaya doğru ilerlerken bir sohbet açmak istedim.
"Karl sen kaç yaşındaydın?"
Karl:"Ben 22 yaşındayım"
"Çok gençmişsin"
Karl:"Benden sadece 2 yaş büyüksün?!?!"
"Eh o da doğru yani"
Olay yerine varmıştık herkes bizi bekliyordu. Geldiğimizde Dream denen herif bana bakıp sırıtıyordu. Bu da sinirlerimi bozmaya yetiyordu.
Dream:"Evet bunlar cesetlerin otopsi raporu."
Diyip raporları elime tutuşturdu herkese rastgele verdim bende 2 tane kalınca okumaya başladım. Ama sanırım okurken biraz fazla dalmışım. Dream denen herif beni omzumdan tutup sallıyordu.
Dream:"George!!"
"Aaahhhh!"
Dream:"Niye bağrıyosun?!?!"
"Korktum, mal gibi sallıyosun?!"
Dream:"Ahahahh korkunca çok komik oluyosun. Bir de sen yakından daha kısaymışsın lan!"
"Ya bi git be"
Dream gülmeye başlamıştı, aslında gülünce biraz şirin oluyordu. Hayır şirin falan değil.
Russel:"George? Sen iyi misin?"
Diye sordu bay Russel. Hemen cevap verdim
"E-evet"
Russel:"Tamam siz raporlara bakın az önce bir telefon gelmiş farklı bir şehire gitmem gerek bu davayı size bırakıyorum çocuklar"
Hepmiz onay vermek için kafamızı salladık. Şef ise arabasına binip uzaklaştı şimdi ise, idolüm olan biri, gıcık olduğum biri, hiç tanımdığım biri, ve daha yeni tanıştığım 4 kişi ile bir cinayeti çözmeye çalışıyordum. Sonrasında Dream'in aşırı siyah giyindiğini fark ettim. Sanki suç işlemiş gibi duruyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partners in crime || dreamnotfound
FanfictionBinanın ortasında kala kalmıştım. Göğüsümden akan kanı elimle durdurmaya çalışıyordum, etraf ise bomboştu. Ardından bir ses duyuldu: "Ben hep sevdiklerimi öldürürüm, ta ki biride beni sevene kadar!" Bam! Orjinal (eski hesaptaki) başlangıç tarihi :...