Defol git evimden

115 12 7
                                    

Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.

Yaşamak ölümden daha korkunç bir ateş
__________________________________

Çatıdaki adam bir şekilde kaybolmuştu, ben ise kemerimin kenarındaki silah ile etrafı karıştırmak için rastgele birini vurup, Skeppy ile gölgelerin arasında kaybolduk. İlk defa hedef dışında birini öldürmüştüm, üstelik eve eli boş dönmek içimde oluşan en derin duyguyu bile yok ediyordu; aşk. Başarısızlık her şeyi yok ediyordu. Skeppy kolumdan tutup kenara çekiştirirken birini daha vurdum, halk biraz daha telaş yaparsa bizi vurmaya çalışan adam bulamazdı. Köşedeki sokakta o kırmızı kapüşonlu adam bekliyordu.

Bad"Geppy!"

Skeppy"Bad!"

Bad"O ıslık sesini uzun zamandan sonra ilk defa duyunca senin adına endişelendim."

Skeppy"Sshh her şey geçti."

Skeppy adama sarılıp yanağına küçük öpücükler kondururken varlığımı unutmuş gibi duruyordu. 

"İşinizi başka yerde halletseniz diyorum, her an yakalanabiliriz."

bad"H-hey!"

Skeppy"Dream, öyle bir şey yapmıyorduk, öyle bir çift değiliz. Ve haklısın."

"Cidden bir hırsızsın ama hiç yapmadınız mı?"

Skeppy"Ben onun aşkını çaldım, bakiretini değil."

Kırmızılı adam iyice kapüşonlusunun rengine bürünürken aklıma George geldi.

"Yo George, onu orda tek bıraktım"

Partners in crime || dreamnotfoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin