Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.
En çok da kokunu özledim be bal
__________________________________George'un gözünden!!
Bilincim yavaş yavaş yerine gelirken, etraftaki sesler daha net duyulmaya başladı. Odadaki ayak sesleri, tam önünden gelen haykırmalar, hala inşaat aşamasında olduğu icin etraftaki o beton kokusu. Hepsini görme dışındaki tüm duyularıyla hissediyordu.
O sırada odadaki ayak sesleri yakınlaştı ve tam yanımda durdu.
Froy: Eee Gogy?? Uyanmadın mı hala?
George: hmMH??
Aslında froy demeye çalışmıştım ama tam konuşamamıştım, hem o beni niye kaçırmıştı ki? Her şey çok saçmaydı. Önce büyük bir cızırtı kapladı odayı, ardından Gözümdeki siyah bandını geçerek gözümü yakan beyaz ışıklar yandı. Ardından adımlar yanımda durdu ve göz bandım açıldı. Hemen önümde Karl vardı. BEKLE? KARL MI VARDI? Hemen ardından ağızı açıldı.
George:KARL?
Froy George'un sandalyesinin yaslanma kısmını tutup sağa çevirdi.
George: HASSİKTİR. RÜYA GÖRÜYORUM DEĞİL Mİ? CORPSE?
George tekrar cevrildi ve önünde sapnap vardı.
George:Sapnap?
Froy: Ve son olarak... Sevgilin mi demeliyim seri katil mi?
George Clay'i gördü. Clay'in çaresiz gözlerini.
George: A-ama onlar ölmüştü? Onlar.. ölmüştü. Sen öldurmuştun?
Froy: Eeeee? Bay sevgili. Bir açıklaman var mı?
George: BANA YALAN MI SÖYLEDİN? GECELERCE AĞLADIM, HER GÜN ONLARI ARADIM BELKİ AÇARLAR UMUDUYLA! VE ASLINDA ÖLMEMİŞLER MİYDİ? SEVDİĞİN BİRİNE BUNUN OLMASINA NASIL İZİN VEREBİLİRSİN? SÖYLESENE AMCIK HERİF!
Clay: George yemin ederim zaten söyleyecektim... sadece-
George:SADECE NE? DEPRESYONDAN ÇIKMAMI MI BEKLEDİN? OH ÇÜNKÜ KÖTÜ HABERLERİM VAR ÇIKAMIYORUM VE DÜZELEMİYORUM!
Clay: KARL'IN SÖZDE ÖLDÜĞÜ GÜN SANA ANLATICAKTIM AMA EVDEN KOVDUN!
George: Mesaj icad edildi Clay.
Esmerin gözleri kızarmaya ve yaşlar dolmaya başladı, dudakları büzüldü ve ağlamaya başladı.
Clay: George cidden özür dilerim...
George ağlamaklı sesle konuşmaya başladı.
George:PEKİ SİZ? CORPSE? KARL? SİZ SÖYLEMELİYDİNİZ!
Tam o sırada sirenler duyuldu.
Froy: Hey.. NE? POLİS Mİ ÇAĞIRDIN GEORGE? OYSAKİ SANA GÜVRNMİŞTİM...
George:Ben çağırmadım!
Clay aşırı hareketli bir şekilde sandalyesinde kımıldarken, Froy alt kata bakmaya indi.
Clay:SONUNDA!
Clay hızlıca çözülen ellerini bacaklarına götürdü ve oradaki düğümleri de çözdü.
Clay:Sıra sende bebeğim~
George'a yaklaştı sandalyesini döndürdü ve önce kollarımı ve ardından bacaklarını çözdü. Ardından tam kalkacakken sandalyenin kol koyma yerine ellerini dayadı, George'u sıkıştırdı ve öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partners in crime || dreamnotfound
FanfictionBinanın ortasında kala kalmıştım. Göğüsümden akan kanı elimle durdurmaya çalışıyordum, etraf ise bomboştu. Ardından bir ses duyuldu: "Ben hep sevdiklerimi öldürürüm, ta ki biride beni sevene kadar!" Bam! Orjinal (eski hesaptaki) başlangıç tarihi :...