Hazırlık

201 17 6
                                    

Bu olaylar tamamen kurgudan ibarettir ve içerisinde cinayet, kan, şiddet, küfür, cinsellik bulundurmaktadır.

Cinayet aşkın bitmesidir ya da başlaması, yapmadan bilemezsin
__________________________________

"Hayır!"

Diye çıkıştım

"Olmaz bu piç ile aynı ortamda bulunmak bile beni boğarken siz bizi bir takım yapmaya çalılıyorsunuz?!??"

Russel:"George. Senin için zor olduğunun farkındayım ama üzgünüm elimden bişey gelmez. Ve lütfen artık o hapları bırakıp kendi iraden ile uyu. Onlar seni agresifleştiriyor."

Elini omzuma attı ancak ittirip sözüme devam ettim

"Benim özel durumum beni ilgilendirir!"

Arkadan Corpse gelip bişeyler demeye başladı

Corpse:"George anladığım kadarıyla geceleri uyumak için hap alıyorsun. Ancak gerçekten, onlar bazen tehlikeli olabilir. Ve şu an senin sorunun bizim sonumuz demek oluyor."

Bişey diyememiştim çünkü dediklerinde haklıydı.

"Offf tamam denerim ve sadece bu dava bitene kadar bu gurupta kalırım!"

Sapnap"Kal diyen yok"

Dedi sapnap. İşte o an... ondan sonrasını hatırlamıyorum gerçi hızla ofisten çıktığımı ve arkadan Dream denen herifin "hey George geri gel" demesini hatırlıyordum sonra evdeyim. Sanırım sinirden hafızamı da kaybettim

Gözlerimi açtığımda kendi evimde olmadığımı fark etmem 3 dakikamı almıştı.

"N-nerdeyim ben?"

O sırada kapıdan kahverengi kıvırcık bir çocuk girdi

Karl:"A- demek uyandın şef senin için çok endişelendi bu arada ben Karl şu geçen sene gelen"

Sadece kafamı sallamak ile yetindim. Çocuk ise devam etti.

Karl:"Biz çıktığımızda bir motorun önünde baygın şekilde yatıyordun ben de yanına koştum, sonra Dream denen adam seni benim arabama taşıdı. Sonra gelince seni kaldırdım ama sen sadece yürüdün, dediklerimi duyduğundan emin değilim"

Onaylarcasına kafamı salladım, o da gülümsedi sonra bana ben gittikten bay Russel in anlattıklarını anlattı.

Karl:"Yani sen gittikten sonra şöyle oldu kısaca; Dream arkandan çok kez bağırdı ama sen çekip gittin, Corpse seninle çok işi olduğunu çünkü hep tek çalışan birinin bir guruba alışmasının zor olduğunu belirtti. Sapnap hala sırıtıyordu. Ardından bay Russel 15:30'u buluşma saati olarak belirleyip seni benim almam gerektiğini söyledi."

"Saat kaç?"

Karl:"15:12, buluşma saatine az kaldı sen ayılmaya çalış ben de üstümü değiştiricem. Bu arada şef aynı zamanda günlük bişeyler giyinmemizi söyledi, benim giyindiğim şeyler sana küçük gelir bu yüzden seni kendi evine bırakacağım."

"Tamam"

'Sanırım bu çocuk ile iyi anlaşacağım' diye düşündüm, ve odadan çıkıp mutfağı bulmaya koyuldum. Nasılsa kahve yaparsam ayılırdım.

Soldaki odaya baktım ve tekte bulmuştum. Çekmecelerden filtre kahve bulmaya çalışırken olmadığını anlayıp banyoya ilerledim. Yüzümü yıkadım ve sanırım ayılmıştım.

Arkadan şu Karl denen çocuk gelip hazır olduğunu söyledi. Aslında üstündeki ile 6 yaşındaki bir çocuğu andırıyordu rengarenk giyinmişti mor tacın altına mavi bir sweatshirt sarı bir şort ve kırmızı bir çorap garip bir kombindi. Neyse ben olsam mavi giyerdim, ama o ben değil.

Çocuk evden çıkınca ben de arkasından çıkmıştım. Çocuk kapıyı kilitledi ve arabaya doğru ilerledik.

Partners in crime || dreamnotfoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin