6

4.6K 495 1K
                                    

"Hey Felix hiç eğleniyor gibi değilsin!"

"Eğlenmediğim için olabilir mi?"

"Bence sıkıcı olduğun için hah. Kusura bakma ben biraz dans etmeye gidiyorum."

Müzik son ses gümbür gümbür çalarken herkes keyfine bakıyor dans ediyordu. Felix ise her zaman ki ifadesiz suratıyla insanlara bakıyordu. Dans eden insanlara öyle bir suratsız bakıyordu ki dans edenleri kötü olarak görmeye başlayacaktım. Sonuçta burası bar, eğlenmeye gelmedik mi?

Eski mahalledekileri görünce duygulanmadım değil. Hepsi ya eşcinsel, ya trans, ya da biseksueldi. Bu yüzden ortam her zaman mükemmeldi. Ama ya şimdi... Sağım solum homofobik dolmuştu.

Dans ederken, gülerken o kadar eğleniyordum ki. Dünya yansa umrumda olmuyordu onlarla.

Ben böylece eğlenirken Felix'e döndüğümde hâlâ aynı şekilde oturuyordu ve... Ah sonunda biri yanına oturdu! Bu ondan biraz büyük bir adamdı.

"Merhaba."

Yine aynı soğuk tonuyla cevapladı.

"Merhaba."

"Adın ne bakalım güzel çocuk."

"Napcan."

"Bir şey yapmayacağım canım, birilerini arıyorsun gibisinde."

"Şanslısın bugün boşum."

"Ne diyorsun sen amına koduğum."

"Bir şey demiyorum tatlım sadece bu..."

"Senin gibi birini istiyor."

Adam gözleri ve eliyle işaret ettiği yer alt tarafıydı. Bu tavırlarıyla Felix'e sırıtarak yaklaşıyordu. Felix ise adamın kelimesiyle

"Ulan seni varya."

Diyip yanında oturan adamın yaka kısmından tutup gözlerinin içine doğru bakıyordu. Adam ise ne olduğunu anlayamayarak yakasındaki ellerinden kuttulmaya çalışıyordu. Felix ayaklanıp adamı oturduğu yere doğru ittirdi.

Kendimi dansa kaptırmış giderken birden yanımda belirdi.

"Hyunjin burası sıkmaya başladı hadi gidelim."

"Ne? Hah ciddi misin?"

"Evet Hyunjin hadi."

Diyip bileğimden tutup hızla kapıya doğru sürüklerken kendimi sıkarak onu durdurdum.

"Felix bi dur."

"İnsanlardan mı rahatsız oldun?"

"Evet, şu tiplere bak amına koyim."

"Nerden buldun sen bunları? Sikerler seni bunlar. Uzak dur burdan."

"Yok bee sarhoş diye öyleler. Yani yavşaklar ama hiç öyle bir şey yaşamadım."

Selfish | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin