8

1.7K 120 33
                                    

Medya resmi : Asya

Sabah hızlı hızlı hazırlanmaya başladım. Çünkü uyuya kalmışım.

Okul eteğimi giyerken bir yandan da evde bağırıyordum. Zaten bir tek annem vardı babam bugün nöbetteydi.

" Anne insan beni de çağırır. Geç kaldım. Off yaaa nedeeen"

" Asyaa annem ben de uyuya kalmışım. "

Hemen üzerimi düzeltip aynada kendime baktım saçlarım idare ederdi. Çantamı alıp hızla evden çıktım. Son kez daha içeriye bağırdım

" Neyse ben çıkıyorum "

Ayakkabı bağcıklarımı ayakkabımın yanına sıkıştırıp hızlı hızlı merdivenlerden indim. İlk dersi kaçırmamalıydım. İlk ders fizikti. Zaten zar zor anlıyordum. Hemen ilk gelen otobüse binmeliydim.

Durağa geldiğimde otobüs hareket etmeye başladı. Biraz daha koşup

" Heyyy binecek var " diye bağırarak duran otobüse bindim. O kadar çok kalabalıktı ki tutunacak yer bakmaya kalmadan şoför amca sağ olsun (!) Hemen hareket etti. Allah'ım sanırım yere düşüp rezil olmayı beklerken. Düşmedim.

Kapattığım gözümü açtığımda. Biri beni tutuyordu belimden. Höst ne oluyordu lan.

Aceleyle tutunacak yer aradım ve bulup kenara çekildim. Beni tutan kişiye özür dileyerek döndüm. Sonuçta tutmasa düşecektim yani. Az kibar olayım.

" Ya çok özür dilerim. Dengemi kaybettim "

Karşımdaki çocuk gülümseyerek konuştu
" Yo sorun değil. Düşersen üzülürdüm "

Yapmacık bir şekilde tebessüm ettim ve önüme döndüm. Etrafa bakmaya başladım. Sırf midem bulanmasın diye. Ardından yine az önceki çocuk konuşmaya başladı.

"Sen de derse geç kaldın? " Sesi soru sorar gibi çıkmıştı. Ama yine de devam ettim

"Anlamadım ?"

"Apar topar bindin ya ondan sordum " diyip elini saçlarına daldırdı

" Ha evet ya geç kaldım " diyip çaktırmadan çocuğu inceledim

Benden baya uzundu. Buğday tenli hafif çekik gözlü saçları dalgalı ve karışıktı. Üzerinde bizim okulun alt sokağındaki lisenin üniforması vardı. Gömleğinin bir iki düğmesi açıktı ve bu da ona serseri bir hava katmıştı. Aslında yakışmıştı da. Ayyy Asya ne diyorsun sen çoçuğu iyi dikizledin. Diyip hemen gözlerimi kaçırdım.

Zaten ineceğim yere gelmiştik. Hızla açılan kapıdan indim. Ve koşarak okuldan içeri geçtim

Off ya bir insan neden 12 leri 4. Kata koyarki yani neden. Diye söylenerek merdivenlere yönelmiştim ki aklıma asansörün şifresini yanlışlıkla öğrendiğim geldi. Asla bilerek olmadı (!)
Alt tarafı tansiyonum düştü diyip kendimi yere atmıştım. Kimyacı numara yaptığımı anlamıştı ama halime acıdı herhalde onun ile binmiştim.

Bizim okulda asansör vardı fakat sevgili öğretmenlerimiz kullanıyordu. Bizim kullanmamız yasaktı. Neyseki ben ve üstün zekam buna dur diyerek asansör işini gizlice kullanarak çözüyordu.

Hemen etrafa baktım kimse yokken asansöre bindim ve 4. Kata bastım.

Bölüm nasıl Asya hakkında
düşünceleriniz neler

Otobüsteki çocuk kim ya ¿

Gamzeli BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin