21.

890 55 29
                                    


Telefonu kapatıp gelen mesajı okuyup öylece kaldım.

Taki Emre ' nin koluma " naber lan? Portakallı limon" diyerek omuz atmasına kadar

"Hı " diye Emre ye döndüm

"Dalmışsın" diyip bir gözünü kırptı

"He ya öyle" diyip elimi havada salladım sonra da aklıma gelen ile hemen konuya döndüm

"Portakallı limon demekten ne zaman vaz geçeceksin ya! Neyse Akşam bize geliyorsun. Selinle birlikte "

"Kızım saç rengini çözemedim sarı gibi turuncu gibi bence mantıklı bir lakap Selin'de geliyorsa gelirim ya. Ayyy benide pjema partinize alın lan. Hem kanka hem sevgili konteyjanından girebilirim bence ne dersin?" Diyip kahkaha attı

Elimi Emre'nin omzuna attım ve konuşmaya başladım

" Olur lan şimdi şöyle babamın bir arkadaşı ve ailesi bize gelecekmiş ben de size gelecektim annem göndermedi siz bize gelin gece de sen abimin odasında kalırsın biz de bizim odada kalırız tamam olur bu iş. Ben Selin'e söylemeye gidiyorum " diyip hemen koşarak sınıftan çıktım.

Emre arkamdan bağırdı " ya ben niye fatih abinin odasında kalıyorum ya "

Koşarak koridorun sonuna geçtim. Selin genelde orada otururdu ve kitap okurdu bazı zamanlar. Yine oraya gitmişti.

"Seliiin" diye bağırdım ve yanına kayarak geçtip oturdum.

Kafasını kitaptan kaldırıp suratıma baktı

"Kanka çıkışta bize gelin. Babamın arkadaşı ve ailesi bize gelecekmiş ben ne yapim ya sıkıcı olur nolur nolur bize gelin. Hem Emre de gelecek "

Selin önce düşündü sonra da

"Tamam zaten bu hafta konulara çalıştım gelirim. Ne yapacaz ? Emre de geliyormuş pjema günü de yapamayız " diyip dudak büzdü

Kahkaha attım ve konuştum " kanka Emre pjema partisine beni de alın dedi. Var mısın şunla gece uğraşmaya."

"Ayyy varım " diyip ayağa kalktı ve ellerini çırptı. Sonra da ellerimizi çarpıp kol kola sınıfa ilerledik. Çünkü zil çalmıştı.

&&&

Bugün bir türlü geçmek bilmemişti. Hatta bir ara dakika saymıştım. Neyseki şuan çıkış zilinin çalmasına bir dakika vardı. Ordan bize geçecektik. Bugün Oğuz da en sonki mesajdan sonra bir daha yazmadı. Ben de yazmadım acaba yazsam mı diye düşünürken zil çaldı. Ve hemen ayağa kalktım. Hocayla göz göze geldik. Gülümseyip geri yerime oturdum.

Hoca çıkınca sınıf da çıkmaya başladı.
Emre gülerek konuştu

"Az önce hoca heheh diye gülüp oturman harika rezillikti lan "diye kahkaha attı.

Selin'de gülmeye başladı.

Ben de hiç aldırış etmeden çantamı sırtıma takıp sınıftan çıktım Emre ve Selin de arkamdan geliyorlardı.

"Ya rezil mi oldum ?"diye arkamı dönüp suratlarına baktım.

İkiside aynı anda gülünce "ya susun ya " diye cırlayıp okuldan hızlı adımlar ile çıktım. Gelen otobüse bindim arkamdan Emre ve Selin de geldi. Hemen arkadaki boş koltuğa geçip oturdum. Emre ve Selin de önümdeki çift kişilik olan koltuğa oturdular. Ve yaklaşık 25 dakikalık yolculuğumuz başladı.

Ben de Oğuza yazmaya karar verdim

Asya : hey

Asya : naber / bu mesajı sildiniz

Gamzeli BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin