20

1K 77 19
                                    

Medya : Asya

Dün çok eğlenmiştim. Emre ile konuşmak ona hislerimden bahsetmek beni rahatlatmıştı. Lunapark çok güzeldi hem artık best çiftim vardı. Emselim en güzel hisde nedense dönme dolaptı. Çünkü Oğuza duygularımı açıkca yazmıştım.

Dünü düşünürken istemsizce tebessüm ettim.

"Asyaaa artık gel de kahvaltını yap. Okula geç kalacaksın. "

"Geliyorum annee"

Hızlıca okul kıyafetlerimi giydim ve odamdaki banyoya geçtim. Aynadan kendime baktım sonra tekrar baktım çünkü saçlarım savaş alanı gibi dağılıp kabarmıştı hızla odama geri geçip düzleştiricimi alıp banyodaki prize taktım. Düzleştirici ısınırken ben de elimi yüzümü yıkadım. Sonra da azıcık rimel ve parlatıcımı sürdüm.

Ardından birbirine girmiş saçlarımı krem ile açıp düzleştirmeye başladım.

Her zaman zaten saçımı 100 parçaya bölüp düzleştiren kızlardan değildim önce ikiye ayırdım. Sonra bir kaç tur üzerinden geçtim işim bittiğinde fişi çektim aynadan kendime baktım.

Şuan daha iyiydi banyadon çıktığımda annem tekrar seslendi

" asyaaa hadii"

"geliyorumm"

Odadan çıkarken dağılmış yatağım ile göz göze geldim. Sonra da omuzumu silkip odadan çıktım.

Yatağımı toplamadım niye yatağımı toplayayım ki akşam yatarken geri dağılacak zaten. Hem gönül isterdi ki şuan orada olmak , yatmak. Hem hem yatağımı toplarken kendime okula giderek yatağıma ihanet ediyor gibi hissediyordum.

Geldim annee diyip hızla masaya oturdum.

"Babam yok mu? Babanın liseden bir arkadaşı varmış. Geçen onunla karşılaşmışlar akşama eşi ile bize gelecekler. Bir kaç malzeme almaya gitti. "

"Anne Emregile gidim mi?"

"Hayır Asya bana yardım edeceksin. İki işin ucundan tut kızım ya. Valla seni alan 2 gün sonra getirir diye korkuyorum."

"Abartma anne iki gün değil de belki bir hafta sonra "

diyip ayağa kalktım. Annem ise çevik bir hareket ile terliğini ayağından çıkarıp bana fırlattı. Neyseki gördüm de hemen kenara kaydım

"Iskaa Ada hanım. Köreliyorsun. Hem sen kos koca çocuk doktorusun ayıp ayıp."

"Emrelere gitmiyorsun"

" O zaman Emre ve Selin bize geliyor

" Ne yaparsan yap Asya "

" Bunu evet olarak algılıyorum. " diyip annemin yanağından öpüp. Evden çıktım annem ise gülerek bana en son şey dedi

" resmen kendimi doğurmuşum. "

Merdivenlerden hızla inip durağa koşturmaya başladım. Durağa varır varmaz otobüs geldi. Nefes nefese otobüse bindim hep de kalabalık ol zaten.

Kartı basıp arkaya doğru ilerledim. cebimdeki telefondan müzik açtım ve kulaklığımı taktım. Yaklaşık 15 dakika boyunca müzik dinledim. Sonra ise telofonu elime aldım.

İnternetim kapalıydı. İnternetimi açar açmaz ise bir sürü Selin'den Emre'den mesajlar gelmişti onları yok saydım ve Oğuz'dan mesaj var mı diye baktım. En son şaşkın bir mesaj atmıştı. Niye öyle demişti ki otobüs durduğunda. Okulun oraya geldik mi diye kafamı kaldırdım ve önlerde inen Oğuzhan'ı gördüm hızla yanımda açık olan camdan kafamı çıkarıp bağırdım.

"Oğuzhan niye benden kaçıp duruyorsun sade mesajlarda açık açık yazıyorsun. Heey "

Oğuzhan şaşkın bir şekilde arkasını döndü ve otobüs hareket etti hemen elime telefonu aldım ve Oğuz numarasına tıkladım. Bari adını da Oğuzhan diye tanıtsaydın. Diye kendi kendime söylenmeyi de ihmal etmedim. çaldı fakat açan olmadı. Tekrar denedim kapatıp ve bunu bir kaç kez daha yaptım.

5. kezi ararken okula gelmiştik son kez daha diyip telefonu kulağıma tuttum çaldı çaldı açıldı

Hele şükür diye mırıldanıp konuşmasını bekledim ve karşı taraftan telaşlı ve kısık bir ses geldi

"Asya iyi misin sen ? Aramanı yeni gördüm telefonum sessizdeydi. konuşurmusun aklımdan çok şey geçiyor hey güzelim bir şey mi oldu?"

"Sesin çok kısk geliyor. Bir şey olmadı. yanı oldu da kötü değil. Hem.. hem sesin neden kısık geliyor"

"Sesim neden mi kısık geliyor.."
dedikten sonra bir kaç kez öksürdü

" ah şey grip olmuşum evet evet hasta oldum."
Diyip kısık konuşmaya devam etti.

" Hem cidden ilk konuşmamız bu mu hayallerim yıkıldı" diyip güldü

Ohaa çok güzel gülüyordu neyse konuya dönelim.

"Iıı otobüsteydin ya Oğuzhan ondan aradım düzgünce konuşabilirdik otobüste yanıma gelseydin"

"Birincisi güzelim sen beni daha görmedin yani öyle ümid ediyorum ikincisi ben hala evdeyim üstelik yatakta yatıyorum. Detaya girmek isterdim ama neyse girmeyeceğim " diyip güldü ve konuşmaya devam etti

"3. olarak benim adım Oğuzhan değil Oğuz düz yani hanı yok."

2. dediği şeyde niyeyse yanaklarım yanmaya başladı. Sanırım fesat anladım. diyip hızla konuya döndüm

" O zaman sen Oğuzhan değilsin Oğuzhan da sen değil yani Oğuz değil. Ayyy bu ne be kafam yandı neyse tamam sen o değilsin o sen değil anladım sanırım"

" Aferim kızıma"
diyip yine güldü.

" Neyse ben çok hastayım " diyip yalandan öksürdü ve tekrar konuştu

" Seninle günlerce konuşabilirim ama kendimi hemen ifşaa etmek istemiyorum. İyi dersler güzelim" diyip telefonu kapattı.

Kapanmış telefona mal mal bakarken mesaj geldi

Oğuz: Sesinle sahroş olup kendimi ifşa etmek istemiyorum :) ama beni ben olduğum için sev istiyorum tıpkı benim seni sevdiğim gibi onun için hemen karşısına çıkmayacağım ya iyi dersler Asya hanım

Ayy geç geldi ama öyle olması gerekti biraz uzatmaya çalıştım

Umarım olmuştur :)

Gamzeli BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin