4. Ortak Nokta

165 12 45
                                    

17 Temmuz, 01.15

Bilinmeyen numara : Bugün, ne öğrendim biliyor musun? Senin, en sevdiğin yemeğin taze fasulye olduğunu. İletilmedi

Bilinmeyen numara : Bana, asıl koyansa şu, tek bir ortak noktamız bile yokken benim sana delicesine vurulmam... İletilmedi

Bilinmeyen numara : Ben, aciz bir kız, sense Vatanını korumak için her şeyinden vazgeçen, herkesin gözündeki en gururlu ve yüksek mertebede olan bir asker... İletilmedi

Bilinmeyen numara : Belki de okuyunca "Bu kız çok saf." deyip benimle dalga geçeceksin, belki de Doğan ve Ali'yle birlikte dalga geçeceksiniz, ya da en güzeli olur konuşmaya başlarız, ya da sadece merak ettiğin için okuyup cevap vermezsin. İletilmedi

Bilinmeyen numara : Umarım üçüncü seçenek gerçekleşir. İletilmedi

Bilinmeyen numara : Ha bu arada, annene sana iletmesi için bir hediye bıraktım. Karargahta düşürmüşsün, arkadaşın bana verdi. Bizim sevgili olduğumuzu sanıyormuş. Hayır diyemedim... İletilmedi. (16.07)

Bilinmeyen numara : Her neyse. İyi geceler, Ulaşılmazım. :) İletildi. (01.19)

Ulaşılmazım Çevrimiçi

Görüldü

Görüldü yazısını gördüğüm an WhatsApp'dan çıkıp telefonu sanki zehirli bir maddeymişcesine yatağıma fırlatıp ayağa kalkmıştım. "Tamam. Tamam sakinim. Sakin ol kızım Alesya. Sakin." Derin derin nefesler alarak saçlarımı geriye atıp aynama döndüm. Aynada kendimle göz göze gelince gözlerimin parladığını gördüm. Ona çok şey borçluydum. O olmasa ailemi kaybetmekle kalmayıp hayatımdan da olacaktım.

Yeni Mesaj, Yeni Mesaj, Yeni Mesaj. 

Aniden telefonumdan yükselen bildirim sesiyle irkilip yatağa oturmuş, telefonumu elime alıp bildirim panelinden mesajı okumaya koyulmuştum. Evet, bildirim sesim "Yeni Mesaj" diye ciyaklamaydı. Kuzenlerimin ellerinden öpeyim!

Ulaşılmazım : Kimsin, bilmiyorum, açıkcası merakta etmiyorum. Numaramı nereden bulduğunla bile ilgilenebilecek bir durumda değilim. Sadece biraz...

Lanet olsun! Geri kalanı okunmuyordu. Destan yazmışsa tabi okunmaz! Sinirle mesaja tıklayıp tamamını okumaya başladım.

Ulaşılmazım : Kimsin, bilmiyorum, açıkcası merakta etmiyorum. Numaramı nereden bulduğunla bile ilgilenebilecek bir durumda değilim. Sadece biraz kafa dinlemeye ihtiyacım var. O yüzden lütfen sadece bu gece izin ver olur mu? Yarın sabah izin günüm, söz veriyorum seninle ilgileneceğim ve bu seni kıracak, ya da benim sinirli olduğum bir ilgilenme olmayacak. Bozkurt sözü ;). Şimdilik iyi geceler.

Bilinmeyen Numara : Görevden geleceğinizi unutmuşum! Çok ama çok özür dilerim bir de yorgun argın benimle uğraştın beş dakika bile olsa. Cidden çok üzgünüm. İyi dinlenmeler. Annene haber vermeyi unutma, gözü yollarda, yüreği ağzında bekliyordu seni. Tekrardan iyi geceler.

Gerçekten nasıl bir aptaldım acaba?! Adam o kadar gündür görevde ve benim yaptığıma bak! Sinirle kafama vurdum. "Salak Alesya, Salak!" Elimdeki telefonum sertçe şakağıma çarpınca yüzümü buruşturup durmuştum. "Çok mu yorgun acaba?" Üzgünce duvara bakıp düşüncelerime dalmışken gelen bildirim sesiyle telefonuma döndüm.

Duman Almış Dağbaşını - {Askeri - Texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin