Medya:Victoria Potter.
'Lordum Potter Ailesini Alt Edemiyoruz Yoldaşlık Engel Oluyor'
'İlk önce hortkuluk yapacağım daha sonra Potter Ailesini Alt Edecek Planımızı Uygulayacağız'
'Peki Şu An Ne Yapa Biliriz?'
'İkiz Potter'lar Büyüyene Kadar Bekleyeceğiz'
'Peki Sonra?'
'Bekle goreceksin'
1 yıl Hogwarts.
"Victoria ,Harry! Çabuk olun!"
"Anne Alt tarafi Trenin Kalkmasına 50 dakika kaldı"
Kapıya doğru giderlerken Victoria Duraksadı.
"Anne ya Slytherin olursam?"dedi.
"O zaman Slytherin sevinmeli senin gibi bir büyücüye sahip olduğu için".
"Ya ben?"diye Sordu Harry
"Bu senin içinde geçerli Harry"
"Hadi çocuklar"dedi James.
Kings Crossta:
"Sizi özleyeceğiz anne ve baba"
"Bizde sizi kızım"
"Anne ya beni istemezlerse"
"Neden istemesinler?"
"Saçlarım yüzünden"
"Merak etme alt tarafı sen onlardan üstün olduğun için sadece kıskanacaklar bunu kafana takma tamam mı?"
"Seni Seviyorum Anne..."
"Bende Seni..."
Evet Victoria Potter'ın saçının rengi doğuştan siyah ve beyaz'dı ve tabiki renklemeyi denediler ama başaramadılar saçı renklenmiyordu.
Ama ailesi onu bu haliyle de kabul ediyordu.
Boş bir kopartıman bulup oturdular.
O sırada birisi geldi sarı saçlı bir erkek çocuktu.
"Hey Merhaba ben Draco Malfoy sizde Potter ailesi olmalısınız"
Potter ailesi ünlü bir aileydi öldüren lanetten kurtulan tek aileydi tabi yoldaşlığın sayesinde.
"Evet ben Harry Potter buda ikiz kardeşim Victoria Potter"
"Memnun oldum otura bilirmiyim?"
"Tabiki"
"Siz ikiniz saçlarınız dışında çok benziyorsunuz"
"Evet"dedi Victoria üzgün bir şekilde Harry Bunu anladı ve ona sarıldı.
"Kaba olmak istememiştim kusura bakma"
"Sorun Yok"
"Arkadaş olalım mı?"
"Tabiki"
"Eee Hangi binayı istiyorsunuz?"
"Ben Gryffindor Olacağıma İnanıyorum Gryffindor'lar çok havalı"dedi Harry
"Ben Rawenclaw istiyorum peki sen?" Dedi Victoria.
"Ben Slytherin Olacağıma İnanıyorum zaten istesemde başka binaya seçilemem bu kanımda var"(O sırada bunu duyan Sirius:Tabi Canım)
"Sizin aileniz Yıllarca Slytherin olduğu için değilmi?"
"Evet"
Diye sohbet ettiler ve en sonunda Hogwartsa Geldiler McGonagall yine o mehşur konuşmasını yaptı ve herkesin binaları sıra sıra seçiliyordu. En son Harry,Draco ve Victoria kalmıştı.
"Malfoy, Draco"
"SLYTHERİN!"
"Potter, Harry"
"GRYFFİNDOR!"
"Potter, Victoria"
"Hmm zor çok zor Zekan müthiş kurnazsın ama bir o kadarda iyi kalpli acaba hangisi? Hmm SLYTHERİN!"
Küçük kız olayın şokunu atlatmaya çalışıyordu o bir Potter'dı ve Slytherin'e seçilmişti? Bu durumu ailesine nasıl açıklayacaktı?
Hiçbirşey demeden Draco'nun yanına oturdu."Hey merhaba ben Pansy Parkinson"
"Memnun oldum bende Victoria Potter"
"Biliyorum. İlk defa bir Potter'ın Slytherin'e seçilmesine şahit oluyorum"
"Kusura bakma kaba olmak istememiştim. Sende kabul edersen arkadaş olalım mı?'
"Olur neden olmasın?"
Yemeklerini yiyip Ortak Salona doğru gittiler. Ama birden Victoria'nın Saçları parlamaya ve genç cadı kafasında fısıltı duymaya başladı.... Ses çok tanıdıktı.
Galiba anlamıştı sesin sahibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)
FanfictionTom Riddle kendisinden bir nedenle 2 yaş küçük olmasına ramen Potter'ların prensesine göz koymuş onunla birlikte olmak ister amacı ise Potter'ları öldürüp Victoria Potter ile dünyaya hükmetmek. Tom Riddle ile Victoria Potter'ın hikayesi. Not:h...