"Beni Hogwarts'a cisimlermisin"dedim.
"Pekâlâ kolumdan tut"dedi.
Ve cisimlendik.
"Seni seviyorum"dedi.
"Bende"dedim.
Ve gitti artık akşam olmuştu ve bende uyudum yarın için çok heyecanlıydım.
Sabah uyandım yeniden üstümü giydim.
Ortak Salona indim herkes selam verdikten sonra büyük salona indim.
Bu gün Sirius'un doğum günüydü.
Profesör Dumbledore konuşmaya başladı.
"Evet çocuklar sessizlik! Bu gün özel bir gün Profesör Black'in doğum günü"dediğinde Herkes alkışladı.
"Onu tebrik ediyor ve konuya geçiyorum"dedi.
Ne hakkında konuşacağını biraz çok biliyorum gibi.
"Çocuklar bildiğiniz gibi artık karanlık yaklaşmak üzere bu şatonun duvarlarından sızmaya çalışan bir karanlık ama unutmayın ki her an bu şatoda içeri sıza bilir çünkü bu şato duygularımız yüzünden yok ola bilir"diyince benden bahsettiğini biliyorum.
"Duygular bize herşeyi yaptırır ona karşı çıkmak bizi çok yıpratır ama önemli olan yanlış duygulara kapılmamaktır"dedi
Ve ardından.
"Yumulun" diyerek yerine oturdu.
Beni kastediyordu onlara ihanet ediceğimi falan düşünüyordu.
Yemeğimi yiyip oradan ayrıldım akşamı bekleyecektim. Akşam yoldaşlıkta toplanacaktılar.
Ben kütüphane'ye doğru yol aldım. Oradan bir karanlık sanatlar kitabı alıp okumaya başladım birden Profesör McGonagall gelip bana.
"Bayan Potter size yeni ders programınızı vermeye geldim bu günden sonra dersleriniz Gryffindorla ortak olucak yani bu demek oluyor ki Profesör Bay ve Bayan Potter Black ve Lupin'in derslerine gireceksiniz"dedi.
"Ne bu kabul edilemez kabul etmiyorum"dedim.
"Karşı çıktığınız için Slytherin'den 10 puan"dedi.
Ve gitti bunu bilerek yaptıklarına eminim.
Zil çaldı bende artık derse girmeliydim ilk dersim Antik Rünler dersiydi.
Derse girdiğimde Şok oldum tek Slytherin bendim bu korkunç bunlar beni delirtmek mi istiyor? Ayrıca Annemde oradaydı.
"Üzgünüm yanlış gelmişim"dedim.
"Hayır yanlış gelmediniz"dedi James.
"Ne demek yanlış gelmediniz ya bütün derslerimin Gryffindor'la ortak olduğunu derken bunumu kastettiniz.... Tek Slytherin'in ben olacağımımı? Bu tam bir saçmalık!"dedim.
"Bayan Potter yoksa Riddle'mı demeliyim "dediğinde Herkes şaşkındı.
"Çene kapatılmak içindir Profesör"dedim.
"Bu terbiyesizliğiniz yüzünden Slytherin'den 20 puan"dedi.
"Siz delirmişsiniz"dedim.
"15 puan daha şimdi geçin bay Potter'ın yanına oturun"dedi.
Beni delirteceklerdi.
"Victoria..."
"Kapa çeneni Potter"dedim.
Ve dersin bitmesini bekledim.
Ders bittiğinde.
"Bayan Potter lütfen bekleyin"dediğinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)
FanfictionTom Riddle kendisinden bir nedenle 2 yaş küçük olmasına ramen Potter'ların prensesine göz koymuş onunla birlikte olmak ister amacı ise Potter'ları öldürüp Victoria Potter ile dünyaya hükmetmek. Tom Riddle ile Victoria Potter'ın hikayesi. Not:h...