Fısıltının sahibinin Kim olduğunu bir yerden çıkaracak gibiydi ama bir türlü hatırlayamadı. Ama yinede bu olayın peşini bırakacağınıda sanmıyordu.
"Victoria? İyimisin?"
"Ah evet sadece yoruldum"
"O zaman dinlenmeni tavsiye ederim bu arada yarın mektup yazacağız sende yaz beraber gönderelim babam yazın diye tembihlemişti"
"Yarın mı? Pekala... Derslerden sonra gönderirim."
"Çok iyi o zaman iyi geceler"
"Sanada..."
Ne yapması gerekiyordu? Babasının tepkisini tahmini edemezdi ki. Ama bir kişi onu anlaya bilirdi. Sirius Black...
Yarın babasına yazacaktı Belkide şimdi vaftiz babasına yazmalıydı. O yardımcı olurdu. Nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu. Ve bu konuda Sirius ona yardımcı olacaktı.
Kendiside zamanında ailesinden farklı bir binaya seçilmişti. Onu Anlaya bilirdi.
Slytherin zindanlarına çıktı oradanda odasına tek kalıyordu. Oda arkadaşı yoktu. Bu iyiydi eline tüy kalem ve parşömen aldı. Ardından yazmaya başladı.
'Öncelikle bu mektuba nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Sen beni anlarsın diye sana yazmaya karar verdim. Öncelikle umarım iyisindir. Sakın suçlamalardan kurtulana kadar dışarıya çıkma! Burası çok güzel. Hogwarts anlattığın kadar varmış.
Fakat yazma sebebine gelirsen sen nedenini eminim duymuşsundur. Beni en iyi sen anlarsın diye sana yazmaya karar verdim.
Ben Slytherin'e seçildim Sirius. Ne yapacağımı bilmiyorum. Babamın ne tepki vereceğinide bilirsin Slytherin'in İsmi biel geçse çıldırıyor benim o binaya seçildiğimi bilse ne yapar bilmiyorum. Bun mektuptan sakın babama bahsetme.
Okuduktan hemen sonra cevap vermeni bekliyorum.
İyiki varsın sen olmasan ne yapacağımı bilmiyorum. Noel ve Paskalya tatilinde geleceğim(tabi eve alırlarsa beni).Senden cevap bekliyorum. Kendine iyi bak.'
~Victoria Potter.
Mektubu yazdı ve yatağına oturdu babasının ne tepki vereceğini düşündukten sonra tüm gece o sesi düşündü.
Acaba Kime aitti? Saçlarıyla ne alakası vardı? Bu düşüncelerden kurtulması Victoria piano çalmayı seviyordu bu onu sakinleştiriyordu annesinden öğrenmişti.
Babasının hep bahsettiği İhtiyaç Odasını bulmaya karar verdi.Tam 30 dakika sonra bu amacına ulaştı. İhtiyaç Odasını buldu. Tamda ihtiyacı olan eşya oradaydı. Çok şık bir Piano vardı.
Sessiz bir melodi çalmaya karar verdi. İlk yılının tadını çıkarması gerekiyordu mümkünse Yılbaşı vey Paskalya tatilinde Hogwarts'ta kalmalıydı.
Slytherin'e seçilmişti annesi bir sorun olmayacağını söylese bile babası için sorun mutlaka olacaktı.
Slytherin'in ismi bile geçerken tiksiniyordu. Kızına muhtemelen acımayacaktı.
Yada Kızı Kafasından Kuruyordu. Babası Anlayışla Karşılayacaktı Belkide.
Çok güzel bir parça çalıyordü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)
FanfictionTom Riddle kendisinden bir nedenle 2 yaş küçük olmasına ramen Potter'ların prensesine göz koymuş onunla birlikte olmak ister amacı ise Potter'ları öldürüp Victoria Potter ile dünyaya hükmetmek. Tom Riddle ile Victoria Potter'ın hikayesi. Not:h...