•27•

996 51 30
                                    

Sabah uyandım yeniden üstümü giydim saçımı toplayıp aşağıdan ses gelmiyordu aşağıya indim ve bir görüntü ile karşılaştım. Draco ve Astoria öpüşüyor karşı beni gördüklerinde hemen ayrıldılar.

"Bari gizli bir yerde yapın ya bir Profesör girseydi özellikle Profesör Snape"dedim.

"Haklısın... Bu arada biz çıkıyoruz"dedi Draco.

"Senin safkanlığı bozma düşüncesi ne oldu?"dedim.

"*Öksurür*"

"Neler oluyor Draco? Ne safkanlığı ne bozması?"dedi Astoria.

"Draco ve ben iddiaya girmiştik ona melez yada bir muggle doğumlu birisiyle çıkacağını oda bir safkana aşık olacağını söylemişti ve kazandıda..."dedim.

Ne güzel yalan uyduruyordum ya.

"Senin Adına Sevindim Draco, Bu arada ben büyük Salona iniyorum geliyormusun?"dedi Astoria.

"Bak bak Draco yanında beni unuttu"dedim.

"Senin yerin ayrı" dedi Astoria.

"Ay çok teşekkür ederim ben yemeğe şimdi inmeyeceğim biraz dan inerim"dedim.

"Bende"dedi Draco.

"Pekâlâ ben iniyorum çok açım yemekte görüşürüz"diyip çıktı.

"Zor durumdayım Victoria"dedi Draco.

"Ne oldu?"dedim.

"Hani Granger'dan hoşlanıyordum ya"dedi.

"Evet?"dedim.

"Son iki yıldır düzenli bana Amortentia veriyormuş... Normalde ilk yılımdan beri Astoria'ya aşığım..."dedi.

"Sana iksir verdiklerinin nasıl öğrendin?"

"Babam beni 2 hafta okuldan almıştı ya? İşte bu iksirde 1 hafta ben okulda olmayınca vermemişler."

"Ne?..."

"Snape'in odasına giderken koridorlarda onları konuşurken duydum benimle dalga geçmek için son 2 yıl iksir veriyorlardı..."

"Lanet Olasıcalar..."dedim.

"İksirden kurtulduğumda ise gerçek aşkıma sevgimi itiraf ettim..."

"Umarım mutlu olursun..."

"Victoria!"dedi Draco. Ben tam gidecekken.

"Birşey mi oldu?"

"Karanlık Lord Bir Süre Olmayacak"

"Neden?"

"Bazı işleri var..."

"Emin misin?Birşey saklıyorsun gibi geldi"dedim.

"Hayir yok öyle bir şey sadece Arnavutluğa gitti"dedi Draco.

"Pekâlâ anladım... Bu arada ders programım faciasını öğrendin değilmi?"dedim

"Öğrenmez miyim"dedi sırıtarak bende direk kafasına vurdum.

Derslerden sonra Sirius'un yanına gittim.
Regulus Black'te oradaydı. Zaten gidiyordu.

"Merhaba"dedim.

"Merhaba Victoria"dedi ve gitti.

"Hazır mısın?"dedi

"Hazırım"dedim.

Büyüyü yaptı. Bir kaç büyü yaptıktan sonra bana.

"Victoria... Sen.."dedi.

"Ben?"

"Sen Hamilesin..."

"Yani ben onunla bir kere beraber oldum ama sonra iksir içmiştim yani bir çocuğum-"derken anlamıştım.

"Ne oldu Victoria? İyimisin?"dedi.

"Ondan sonra beraber olmadım ama... Bana distrain atıyordu... Yani bayılıyordum..."dedim.

"Ne sana yoksa seni bayıltarak..."

"Sirius bunu kimse bilmesin"dedim.

"Bildik bile"dedi.

"Ne?"dedim.

Ve arkamı dönüp baktığımda Şok olmuş bir James ve Lily Potter vardı.

"O pislik sana Distrain atıp..."

"O bir pislik değil bundan hoşlanmadığımı biliyordu o yüzden bunu yaptı ve çok üzgünüm Obliviate!"dedim.

"Victoria lütfen beni dinle"dedi James.

"Bana biraz zaman verin lütfen bu arada görüşürüz Sirius"diyerek oradan ayrıldım.

"Dur"diyerek o büyüyü tekrardan yaptı.

Buna inanamıyordum Tom'a kızgındım hemde çok. Ama onun çocuğunu taşıyor olsam bile yüzüne bakmakta kararlıydım.

İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin