2 ci kitaba son bir bolum kaldi arklar bide bisey sorucaktim ikinci kitabi ayri kitap acarakmi yazayim yoksa bu kitabın bölümleriylemi yazayim bir turlu karar veremesim yarsimci olursaniz sevinirim ve keyifli okumalar :)))))))
°•Iki ay sonra•°
"Neden ses yok?"
"Sakin olun Lordum"
"Karım içeride ve ben nasıl sakin kala bilirim Lucius?"
Dedikten sonra hemşire kucağında bebekle geldi.
"Tebrikler çok sağlam bir oğlunuz oldu!"
Tom Riddle oğlunu kucağına aldı ve ona baktı saçları aynı annesi gözleri ise annesi ve onunkilerin karışımıydı. Yeşıilin farklı tonlarındaydı. Sanki Annesi ve Onun minik bir karışımıydı.
Hiç sormadan içeriye girdi.
"Victoria bu......."
"Bebeğimiz bizim bebeğimiz......."
"Ismi ne olsun?"
"Tom Riddle Jr"
"Gerçekten mi ciddi misin ben o gün şaka yaptığını sanmıştım"
"Hayır değilim Tom Riddle Jr olsun"
"Olsun......."
~
"Lordum sizinle görüşmek isteyen birisi var"
"Kimmiş o?"
"Merhaba Tom!"
"Sen kimsin ve ne cüretle bana ismimle hitap edersin"
"Aynı annene benziyorsun"
"O kadınının adını ağzına alma!"
"Pekala ben Ophelia Lidia Gaunt Gauntların kahiniyim Onlara aşkla bağlıyım daha en Son Gaunt sensin seni bulup sana itaat etmeye geldim"dedi.
Victoria Riddle.
Benim bu kadını gözüm tutmamıştı kafama sürekli Tom'un beni aldattığı düşüncesini sokmaya çalışıyordu ama ne garipki en son benden vazgeçti ama yaptığı Hamle dünyamı başıma yıkmıştı.......
Tom'un bağırma seslerini duydum.
Ve gittim. Bana Tokat attı."Tom ne old-"
"KES SESINI ANLADINMI BENI KES BEN SANA GÜVENMISTIM AMA SEN BENI ALDATTIN!"
"Ben böyle birşey ya-"
"YALAN SÖYLÜYORSUN GÖZLERIMLE GORDUM! KAHIN BANA HERŞEYI GOSTERDI!"
"MADEM BANA INANMIYORSUN SEN BILIRSIN RIDDLE AMA BEN SENI ALDATMADIM BIR GUN PIŞMAN OLURSAN AF DILEYECEĞIN BIR VICTORIA OLMAYACAK ANLADIN MI BENI!"
"Ben seni öldürmeden bebeğini al ve git o kişiyle mutlu ol......."
"Bir gün pişman olucaksîn ama o zamanda ben olmayacağım......."
Diyip eşyalarımı toplayıp büyücülük dünyasından Tamamen uzaklaştım.......(Hikaye mutsuz sonla bitmeyecek okurlarım ileride daha 3 kitap daha var ama bu kitap'ta ayrılacaklar çünkü ayrılmasalardı macera başlamazdı ama merak etmeyin barışacaklar)
Bölüm nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)
FanficTom Riddle kendisinden bir nedenle 2 yaş küçük olmasına ramen Potter'ların prensesine göz koymuş onunla birlikte olmak ister amacı ise Potter'ları öldürüp Victoria Potter ile dünyaya hükmetmek. Tom Riddle ile Victoria Potter'ın hikayesi. Not:h...