°•45•°(Birinci Kitap Finali)

1.1K 39 13
                                    

Arkadaşlar üzülmeyin ikinci kitap gelicek yani final olması sizi üzmesin;))))))).

(Not:(Sonradan yazıldı)46 Bölüm İkinci kitapta ve ikinci kitap yani devamı profilde)

Haberler Tüm büyücülük dünyası olmasada en azından Tüm Hogwarts'sa yayılmıştı. Ama Tom ise ilk önce aldırmamış ama gerçeği öğrenince Dünyası başına yıkılmıştı.

"Lordum ben size birşey söylemek istiyorum"dedi.

"Söyle bakalım"

"Lordum kahin size yalan söyledi uzun süre sizi takip etmiş dediği gibi Gauntlara o kadar bağlıydıki onları öldürdüğünüz için sizden intikam almak istedi yani Leydimiz suçsuz......."Bunların Hepsini tek nefese söylemişti.

Tom Riddle kahrolmuştu Hatta o kadar kahrolmuştu ki bağırmaya başladı ve Victoria'ya yaptığı haksızlık gözünün önüne geldi.

"Tom ne old-"

"KES SESINI ANLADINMI BENI KES BEN SANA GÜVENMISTIM ANA SEN BENI ALDATTIN!"

"Ben böyle birşey ya-"

"YALAN SÖYLÜYORSUN GÖZLERIMLE GORDUM! KAHIN BANA HERŞEYI GOSTERDI!"

"MADEM BANA INANMIYORSUN SEN BILIRSIN RIDDLE AMA BEN SENI ALDATMADIM BIR GUN PIŞMAN OLURSAN AF DILEYECEĞIN BIR VICTORIA OLMAYACAK ANLADIN MI BENI!"

"Ben seni öldürmeden bebeğini al ve git o kişiyle mutlu ol......."

"Bir gün pişman olucaksîn ama o zamanda ben olmayacağım......."

Ağlamaya başladı Tom Riddle ilk kez biri için göz yaşları dökmüştü Kahini işkencelere boğarak öldürmüştü ve Tüm ölüm yiyenlere Victoria'yı bulma emri vermişti ama çok geçti.......

1 yıl Sonra.......

"Demek Burada Kalıyorsun Victoria......."

"Uff Tom Jr her seferinde-"

"Merhaba Leydim"

"Pislik uzak dur benden!"

"Seni özledim Leydim Lütfen beni affet"

"Ben sana ne dedim?'BIR GUN PIŞMAN OLURSAN AF DILEYECEĞIN BIR VICTORIA OLMAYACAK'Demiştim"

"Leydim Lutfen-"

"KES SESINI!"

"LÜTFEN DINLE!"

"KAPA ÇENENI! SIKTIR OL GIT BURADAN!"

"PEKALA GIDECEĞIM AMA BIR EMANET BIRAKARAK BIR YIL SONRA YINE GELECEĞIM! AMA ONCE EMANET DEĞILMI?"

Diyerek üstüne gitti ve genç kıza Kabusu Yaşattı. Nasıl Olduda Sevdiği Adam Canavara Dönüştü. Tom İse Yaptığını Anlayıp Defalarca özür diledi Ama ne fayda Victoria onu terketmişti ve çok daha uzaklara gitmişti Victoria'nın bir çocuğu daha olacaktı ve ne hissetmesi gerektiğini bilmiyordu şu an duyguları karmakarışıktı şu an hissettikleri nefretmiydi yoksa kırgınlık mı?.......

Devamı İkinci Kitapta.
İkinci Kitap Yayında.

Bu arada aşağıya birinci kitabın ilişki şemasını bıraktım;

Bu arada aşağıya birinci kitabın ilişki şemasını bıraktım;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🎉 İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap) hikayesini okumayı bitirdin 🎉
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin