Victoria Potter Riddle;
Lucius Malfoy çok özlü iksir ile Grindelwald'un en önemli adamına dönüşmeyi başardı.
"Senin sesin mi değişti?"dedi Grindelwald.
"E-evet efendim biraz rahatsızım "dedi Lucius.
"Pekâlâ şimdi şu Voldemort ona çok güzel bir ders vermek lazım ama olmuyor asasız büyü yapa biliyor ama çok güçlü şimdi al şu anahtarı ### deposundaki ####### odasına git ve ona bunu tak"dedi Grindelwald.
"Pekâlâ efendim"dedi Lucius.
Lestrange'lar ben ve Narcissa Malfoy Lucius Malfoy'u bekliyorduk en sonunda gelmeyi başardı.
"Leydim yerini biliyorum bunu takmamı istedi asasız büyü yapmasın diye"dedi.
"Bana ver şunu. Expelliarmus"dedim.
"Leydim ben akşam uyku sıvısını dökeceğim"dedi Narcissa.
"Dikkatli ol ve adamları etkisiz hale getirmek lazım ve kurban şimdi tam zamanı ama dur bende geleceğim"dedim.
"Ama Leydim-"diyecekken.
"Asasız büyü yapa biliyorum işimiz kolaylaşır benimle gel"dedim.
"Emredersiniz efendim"dedi Lestrange.
Grindelwald'un kalesinin önüne geldik ve adamlar bizi görünce sanki güçsüz biriymişiz gibi davrandık. Ama başlarına geleceklerden haberdar değildiler.
Bizi kolunuzdan tutup Grindelwald'un yanına getirdiler.
"Bakın burada kimler varmış? Victoria Potter/Riddle ve neydi bakalım senin adın ha Rodolphus Lestrange babanda benim elimde ölmüştü"dedi Grindelwald.
"Seni lanet olası pislik"dedi Lestrange.
"Sizi 3'nüzü birden öldüreceğim acaba Tom Riddle sevdiği kadının gözlerinin önünde öldüğünü görünce ne olucak? Yada Tom Riddle senin gözlerinin önünde ölürken? Onu Tom Riddle'ın olduğu odaya götürün!"dedi Grindelwald.
Ve bizi götürdüler. Sonunda Tom'u gördüm bir kapsülün içine hapsedilmiş haldeydi.
"Leydim?"dedi Tom.
"Tom? İyimisin"dedim.
"Kapattın çenenizi" diyip bizi yere itti sonrada Tom'u çıkarıp yere attılar ana elleri bağlıydı.
"Hareket etmeye kalkarsanız sizi ben öldürürüm"dedi Adam.
Biraz sonra Grindelwald geldi.
"Bakın burada kimler varmış akşam yemeğini yemeden önce sizinle biraz arına bilirim çok şanslısınız bu gün çok sinirliyim inanın bana çok eğleneceğiz"dedi Grindelwald.
"Ona dokunma"dedi Tom.
"Sen bu gün konuşma kotanı fazlasıyla doldurmadınmı?"dedi Grindelwald.
"Sanane"dedim.
"Sen konuşa biliyormuydun?"dedi Grindelwald.
"Ona dokunmaya kalkma"dedi Tom.
"Bence konuşma kotanı fazlasıyla doldurdun şimdi....."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)
FanfictionTom Riddle kendisinden bir nedenle 2 yaş küçük olmasına ramen Potter'ların prensesine göz koymuş onunla birlikte olmak ister amacı ise Potter'ları öldürüp Victoria Potter ile dünyaya hükmetmek. Tom Riddle ile Victoria Potter'ın hikayesi. Not:h...