~15.04.1993~
Yasak ormanda geziyordun gece vaktiydi bense güçsüz bir şekilde 'Unicorn Kanı' içiyordum ardından Ölüm Yiyenler'im den
Snape Malfoy ve Lestrange geldi. Onlarla gücümü nasıl geri ala bilirim konusunu konuşuyordum.Daha sonra bir ses geldi. Ve seni gördüm beyaz ve siyah renkli uzun saçların yüzüne düşmüştü. İlk önce bizi dinlediğini sandık ama sonra oraya daha yeni geldiğini anladık.
Sen ormanda çaresiz bir şekilde geziyordun sanki yolunu kaybetmiştin.
Kendi kendine konuşuyordun yakandaki armadan senin bir Slytherin oldugunu anladım. Ama seni ilk gördüğümde büyüledin beni."Seni lanet olası McLaggen senden nefret ediyorum agh"dedin.
"O kız kim Severus?"dedim.
"O James Potter ve Lily Potter'ın kızı..."
Dedi ve ardından.
" O bir Slytherin sadece kan ayrımı yapmaz ve Slytherin olduğu için James Potter ondan pek haz etmez ama bunuda pek belli etmediğini sansada bu dikkatle bakıldığında belli oluyor hiç babasına benzemiyor kibirli yada tembel birisk değil Slytherin'de herkes tarafından saygı duyulur Kardeşi içinse tam bir Lanet Olası "dedi Severus.
"Draco ile arkadaşlar önceden bu arkadaşlığa karşı çıksam da kızı tanıdıkça arkadaş olmalarında bir sorun görmüyorum Lordum kendisi bir Ölüm Yiyen olursa karanlık tarafa faydası çok olur"dedi Lucius.
"Neler saçmalıyorsun sen Lucius o bir Potter"dedi Bellatrix.
"Tanısan öyle söylemezsin Bellatrix"dedi Snape.
"Yeter kavga etmeyin bakalım ne yapacak"dedim.
Ve seni izlemeye başladık.Ama arkadan bir geldi.
"Naber Potter yolunumu kaybettin?"dedi McLaggen.
"Hayır kaybetmedim tamda ünvanımdayım Kanıbozuk"dedin.
"Bakanlık baban kanı bozuk dediğini duyunca ne olucak Gryffindor ailede bir Slytherin hemde kan ayrımı yapan bir Slytherin nasıl olurdu gelecek postasında çok güzel dururdu"dedi McLaggen.
"Babam hiç bir şey yapamaz seni kanı bozuk ayrıca sen beni tehdit edemezsin"dedin.
"Neden yoksa üzülürmüsün ahahaha çok yanlızsın Potter Baban seni sevmiyor çünkü sen bir Slytherin'sin annen babanı sevdiği için susuyor birşey diyemiyor kardeşin seninle üstü kapalı dalga geçiyor ama haberin yok çok yanlızsın Potter seni sadece o Kan Haini Profesör Black önemsiyor çünkü onunla aynı kaderi paylaşıyorsun"dedi McLaggen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)
FanficTom Riddle kendisinden bir nedenle 2 yaş küçük olmasına ramen Potter'ların prensesine göz koymuş onunla birlikte olmak ister amacı ise Potter'ları öldürüp Victoria Potter ile dünyaya hükmetmek. Tom Riddle ile Victoria Potter'ın hikayesi. Not:h...