Sabah Kalktığımda üzerimde Slytherin cübbem ile hastane kanadındaydım.
Ama dur bir dakika ama biz tatilde değilmiydik?İçeri Profesör Dumbledore Müdür Dippet mi? Herneyse ve O Tom Riddle yüzünde bir sırıtış ile bana bakıyordu bu işte kesin onun bir parmağı vardı.
"Oh demek uyandınız Bayan Gaunt"dedi Dumbledore.
Ne Gaunt mu?
"Neredeyim ben burasıda neresi böyle?"dedim.
"Oh merak etmeyin Bay Riddle sizi Yasak ormanda bulmuş sahi orada ne işiniz vardı yolunuzu kaybetmiş olmalısınız"dedi Dumbledore.
"Ah evet evet yolumu kaybettim"dedim.
"Binanız daha seçilmedi neden üzerinizde Slytherin cübbesi var?"dedi Dumbledore.
'Lanet olsun ne diyecektim ben şimdi dur bir dakika Riddle kensidisini ve beni gençliğindeki zamana getirdiyse ben şu an anne ve babamında zamanındayım demektir'
'Hayır bizi çok eskiye getirip herkesin zihnini değiştirdim ama kusura bakma Leydim bir ayrıntıyı atlamışım demek'
'Ama bu zamandaki sen? O ne olucak?"
'Beni düşünmen çok iyiydi ama ben bu zamanda yokum'
'Sen nasıl sen şakamısın yaptığım tek bir hata doğmanı engelleye bilir yada zamanda sıkışa biliriz ayrıca bu zamandaki Gauntlar ne olucak geri dönünce düzen değişmiş olucak'
'Bunları sonra konuşmak daha doğru olur Leydim'
"Bayan Gaunt? İyimisiniz?"dedi Dippet.
"A ah evet ben sadece cübbelero karıştırmışım"dedim.
"Pekala Gaunt olduğunuz için zaten bir Slytherin olucaksınız ama yinede bir bakalım belki başka bina ola bilirsiniz eğer kendinizi iyi hissediyorsanız beni takip edin"dedi Dumbledore.
"Pekala efendim"dedim.
"Bay Riddle sizde gelin lütfen"dedi Dumbledore.
Odasına geldik ve Şapkayı kafama koydu.
"Hmm çok zor çok çok zor seni nereye koysam acaba bir Gaunt olduğuna eminmisin?Hmm Slytherin!"dedi.
"Binanız Slytherin Bayan Gaunt Bay Riddle size ders programını verecektir"dedi Dumbledore.
"Pekala"dedim. Ve oradan çıktım.
Riddle'ın kolundan tutup sırlar odasına doğru ilerledim.
Sırlar odasına geldiğimizde.
"SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN GELECEĞI DEĞİŞTİRDİĞİNİN FARKINDA MISIN?"dedim.
"Merak etme hiç bir şey olmayacak"dedi.
"Nasıl bu kadar emin ola biliyorsun?"dedim.
"Bana güvenmiyor musun?"dedi.
"Bak sana kızgınım çok kızgınım ve bu yaptığın sana daha çok kızmama neden OLUYOR!"dedim ve tam oradan ayrılacakken.
"Özür dilerim ben sadece senin iyiliğini istedim hayatını mahvetmek değil"dedi.
"Hayatımı mahvetmiyorsun aksine hayatım senin sayende daha iyi ama biz bu zamana ait değiliz hiç doğmaya bilirsin seni kaybetmek istemiyorum..."dedim.
Ve ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)
FanficTom Riddle kendisinden bir nedenle 2 yaş küçük olmasına ramen Potter'ların prensesine göz koymuş onunla birlikte olmak ister amacı ise Potter'ları öldürüp Victoria Potter ile dünyaya hükmetmek. Tom Riddle ile Victoria Potter'ın hikayesi. Not:h...