"Sen çıldırmış olmalısın tabi son dakikaların olduğu için normaldir o"dedi James.
"Dikkat edinde o sizin son dakikanız olmasın"dedi arkadan bir ses herkes oraya döndüğünde Tom asasını eline almış kızgın bir suratla buraya bakıyordu.
"Buraya gelmekle azkabana gitmek bileti aldığının farkındasın değil mi Tom?"dedi Dumbledore.
'Buradan Benimle Kaçmaya Hazır Mısınız Mrs.Riddle?'
'Her Zaman Mr.Riddle...'
"Aranızda ne konuştuğunuzu bizede anlatır mısınız Rica etsem?"dedi James.
"Onu bırakın bende sizi bırakayım"dedi Tom.
"Siz asla evlenmeyeceksiniz buna izin vermem aydınlıktan doğup karanlığa geçemezsin?"dedi James.
"YETER BABA YETER ARTIK SENİN BU ÖNYARGILARINDAN AŞAĞILAMANDAN HAKARETLERİNDEN BIKTIM SIRF SLYTHERİN OLDUĞUM İÇİN HEP BANA MESAFELİ DAVRANDIN ARTIK YETER YA BİR KERE OLSUN BENİMLE İLGİLENDİN Mİ? HER GECE SİZİ DÜŞÜNMEKTEN HALA SİZE KARŞI SEVGİ BESLEMEKTEN NEFRET EDİYORUM!"Dedim içimdeki öfkeyi kusmuştum resmen.
Ve elini boğazımdan çekti ve Tom bana elini uzattı.
"Kalıp konuşmak mı istersin yoksa gidelim mi?"diye sordu.
"Gidelim....."dedim.
Ve elinden Tutup cisimlendik.
"Ben sadece kardeşimi kaybettiğim gibi seni kaybetmekten korktum...."dedi James.
"Artık çok geç James çok geç onu galiba sonsuza dek kaybetmiş ola biliriz....."dedi Lily.
Victoria Potter Riddle;
"İyimisin beni çağırmak en iyi seçenekti üzülme geçicek ben yanındayım seni bırakmam"dedi Tom.
"Teşekkür ederim Tom seni seviyorum....."dedim.
"Bende Leydim bende....."dedi.
"Ayrıca yarın Sirius'un doğum günüydü"dedim.
"Ona ne alacaksın?"dedi.
Ve aklıma.
~18.06.1993~
"Sirius neye bakıyorsun?"dedim.
"Yıldızlara Victoria"dedi.
"Çok güzeller değilmi?"dedim.
"Elbette Black ailesinin isimlerinin yıldızlardan geldiğini biliyor muydun?"dedi.
"Hayır yani ona benzer birşey duymuştum ve canın sıkkın galiba anlatmak istermisin?"dedim.
"Şuradaki yıldızı görüyormusun?"dedi.
"Evet Regulus yıldızı"dedi.
"Benim için çok önemli"dedi.
"Neden?"dedim.
"Çünkü benim bir kardeşim vardı ismi Regulus Voldemort'u yok etmek isterken....."
"Anlatmak zorunda değilsin"dedim.
"Bu gece en çok onun yanımda olmasını isterdim keşke keşke o burada olsa....."dedi.
"O burada Sirius emin ol şu an senin yanında bu gün senin yanından ayrılmadı çünkü bu gün senin doğum günün ve emin ol üzülmeni istemezdi o seni hiç terketmedi çünkü o senin kalbindeydi....."dedim.
Ve Regulus yıldızı parladı.
"Çok iyi bir kalbin var Victoria bazen neden Hufflepuf değilsin diye düşünüyorum"dedi.
"Çok teşekkür ederim Sirius....."dedim.
~Günümüz~
"Sanırım biliyorum bu yüzük bit diriltme taşı"dedim.
"Evet yoksa....."
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorumlarda belirtiniz lütfen:)))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)
أدب الهواةTom Riddle kendisinden bir nedenle 2 yaş küçük olmasına ramen Potter'ların prensesine göz koymuş onunla birlikte olmak ister amacı ise Potter'ları öldürüp Victoria Potter ile dünyaya hükmetmek. Tom Riddle ile Victoria Potter'ın hikayesi. Not:h...