Ortak Salona indim ama herkes beni gördüğünde eğildi. Haberleri almışlardı galiba.
"Günaydın Leydim"dedi herkes.
"Sizede günaydın"diyip kütüphaneye gittim.
Oradan bir kitap alıp okumaya başladım.
İlk dersim zaten Slytherin-Gryffindor ortak dersiydi. En azından bir derslikte olsa yanlız değilim. Daha sonra Büyük Salona girdiğimde bütün Slytherin'liler yeniden beni görünce selam verdiler herkes şaşkınca bakıyordu.
Sirius dışında çünkü o herşeyi biliyordu.
Ama şu eğilme işi canımı sıkmaya başladı çünkü benim karanlık tarafla bağlantım ortaya çıka bilirdi.
Yemeğimi yemeğe başlamıştımki bana bir mektup geldi ama bu gün posta günü değildi ki. Açıp okumaya başladım
Sevgili Mrs Riddle Karanlık Lord'tan son 5 saattir haber alamıyoruz sizin haberiniz olduğunuzu düşünüyoruz lütfen bize bir cevap verin eğer haberiniz yoksa bunun Grindelwald'la bir ilgisi olduğunu düşünüyoruz. Ölum Yadigarları hakkında'da sizinle konuşmak istiyoruz. Lütfen bize bir cevap verin.
Rodolphus Lestrange
Olamaz bu mümkün değil Tom en son Riddle malikanesine gitmişti. Hemen yemekten kalkıp ilk önce Riddle malikanesine gitmeliydim.
"Nere gidiyorsunuz Mrs Riddle?"dedi Dumbledore.
Bu adam beni delirtmek istiyordu.
"İşim var Profesör"dedim.
"Sana Mrs.Riddle dedi ve sen inkar etmedin..."dedi Granger.
"Bunda nasıl bir problem görüyorsun?"dedim.
"Sen Tom Riddle ile evlendinmi?"diye sordu büyük salonun ortasında.
Herkes bana bakıp fısıldaşıyordu.
"Küçük beyninle beni sorgulamaya çalışma Granger"dedim ve oradan ayrıldım.
Odamdan gerekli bazı şeyleri alıp Riddle malikanesine cisimlendim.
Zile bastım ama açan kimse yoktu. Bende içeri cisimlendim.
"Tom? Neredesin"dedim ama ses yoktu etrafta dağınıktı Tom'un odasına girdiğimde yerde gördüğüm kan ile donup kaldım.
"Boyadır o"dedim ve elimi vurdum ama boya değildi.
Hayır değil bir nor vardı.
"Eğer Tom Riddle'lı kurtarmak istiyorsan elinden geleni ardına koyma ama unutma 24 saatin var eğer 24 saate içinde kurtaramazsan Tom Riddle yok olur.
Gellert Grindelwald."
"LANET OLSUN LANET OLSUN LANET OLASI GRİNDELWALD"dedim.
Ve Malfoy malikanesine cisimlendim.
Zile bastım bir ev cini açtı.
"Merhaba efendim efendi Malfoy ve Lestrange'lar sizi bekliyor"dedi.
Ve beni onların olduğu odaya götürdü.
"Leydim"dedi hepsi ve oturdular.
Sesimi çıkarmadan mektubu onlara verdim.
"Lanet olsun"diye mırıldandı Lucius Malfoy.
"Plan nedir Leydim"
Tom için bir kereliğinede olsa birini öldüreceğim.
"Basit Grindelwald'ı silmek....."dedim.
Bellatrix Lestrange'ın gözleri parladı.
"Peki nasıl yapıcağız?"dediler.
"İlk önce nerede tutuyor öğrenmemiz gerek daha sonra biriniz Grindelwald'ın en önemli adamını bayıltıp bir saç teli alıcaksınız çok özlü iksir ile ona dönüşeceksiniz ve Tom'un Yerini öğreneceksiniz. Öğrendikten sonra akşam yemeğinde Grindelwald'ın yemeğine uyku sıvısı katıp sessiz bir şekilde Malfoy zindanlarına götürecek siniz ve Tom'u alıp oradan uzaklaşıcağız ama bütün bunları yaparkende birinizin Grindelwald'ın bütün adamlarını etkisiz hale getirecek siniz"dedim.
Hepsi sessizce bana bakıyordu.
"Ama bir kurban gerekli"dedim.
"Nasıl yani Leydim?"
"Grindelwald'u oyalamak için bir kurban gerekli karanlık taraftan bilgi isteyeceği çok belli o yüzden birinize işkence edip bilgi isteyecek böylece oyalanıp tuzağa düşecek"dedim.
"Ben çok özlü iksir ile Lordun yerini öğrene bilirim"dedi Lucius.
"Ben yemegine iksir kata bilirim"dedi Narcissa.
"Ben kurban olacağım"dedi Rodolphus.
"En eğlenceli görev yine bana kaldı"dedi Bellatrix.
"Pekala o zaman başlıyoruz....."dedim.
Bir Yazar Notu:Hikaye daha yeni başlıyor.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ𝗸𝗶𝘇 𝗣𝗼𝘁𝘁𝗲𝗿'𝗹𝗮𝗿ᵀᴼᴹ ᴿᴵᴰᴰᴸᴱ(Birinci Kitap)
FanfictionTom Riddle kendisinden bir nedenle 2 yaş küçük olmasına ramen Potter'ların prensesine göz koymuş onunla birlikte olmak ister amacı ise Potter'ları öldürüp Victoria Potter ile dünyaya hükmetmek. Tom Riddle ile Victoria Potter'ın hikayesi. Not:h...