سلام
من حورام😁
با یه فن فیک جذاااااب برگشتم اصلا حال کنید با خوندنش. تعریف از خود نباشه البته. خلاصه قضیه اینه که همیشه موقع خوندن امگاورس ها دلم میخواست یه فن فیکی باشه که بگه اگه همه چیز آنقدر روال و راحت نبود چی؟
اگه یه امگا آنقدر ضعیف نبود چی؟
خلاصه کلی اگه تو ذهنم جمع شد تا تصمیم گرفتم یدونه بنویسم همه ی این اگه ها رو جواب بده.
این کامینگ سون رو پابلیش کردم که بگم بعد از کنکورم که شنبه ی هفته بعده برمیگردم و مینویسمش.اسپویلر الرت:
- من برای اینکه اینجا باشم روی همه چیزم ریسک کردم. تو از آبرو و قوانین حرف میزنی، من جونم رو گذاشتم وسط. همه اونهایی که از نظرت یسری بدبخت و بیارزشند خانوادهی من محسوب میشوند. خودت هم خیلی خوب میدونی خانوادهی یه امگا خط قرمزشه. کافیه یک قدم پات رو این ور تر از خط قرمزم بذاری تا بهت نشون بدم چقدر از دوازده سال پیش فرق کردم.
+ لعنتی من فقط دارم بهت میگم از این مهلکه فرار کن. نمیخوام دوباره از دستت بدم.
- من هیچ وقت مال تو نبودم.ژانر: امگاورس، درام، اکشن، تاریخی
کاپل: Hunho
بیشتر شخصیت ها از اکسو و بی تی اس هستند
اگه دنبال یه امگاورس فلاف و کیوت و رمنس هستید باید بگم متاسفم این فن فیک مناسب شما نیست.اطلاعات دنیای risk it all:
داستان توی جهان امگاورس اتفاق میوفته. گرگینه ها به سه دسته ی آلفا، بتا و امگا تقسیم میشن. هر گرگ رایحه ی مخصوص خودش رو داره و تغییر هم نمیکنه. آلفا ها چشم های زرد، بتا ها چشم های سبز و امگا ها چشم های آبی دارن. و وقتی ممکنه تبدیل بشن و فرم گرگشون رنگ چشم هاشون مشخص میشه. نود و نه درصد امگا ها دختر هستن. یعنی امگا های پسر خیلی خیلی کمی توی جامعه وجود دارن. رنگ خز هر گرگی بستگی به ژنی داره که پدر و مادرش بهش دادن. یعنی الزاما امگا ها سفید نیستن. آلفا ها میتونن مقابل امگا ها از آلفا ویس استفاده کنند. امپراطور قوی ترین آلفا ویس رو داره که حتی آلفا ها و بتا ها رو تحت تاثیر قرار میده و بعد از مردن امپراطور آلفا ویس قدرتمندش به امپراطور بعدی میرسه. امگا ها شرایط اجتماعی خیلی بدی دارند. امگا های اشراف زاده حق ادامه تحصیل ندارند و نمیتونند طبیب، سرباز یا معلم باشند. همه ی گرگینه ها جفت تقدیری دارند. خیلی کم پیش میاد گرگینه ای با جفت تقدیریش جفت نشه ولی غیر ممکن نیست. گرگینه ها فقط با آسیب رسیدن به قلبشون میمیرند. ممکنه قلبشون زخمی بشه و زنده بمونند ولی اگه زخم جدی باشه میمیرند.خب من همه هشدار هام رو دادم.
بعدا میام یه مقدمه توپ هم مینویسم.
و خیلی ریز تو گوشتون میگم که شخصیت اصلی از بند اکسو عه.
برام آرزوی موفقیت کنید چون نیازش دارم.لاو یو سو ماچ 💜💜💜
- حورا
YOU ARE READING
Risk it all (Hunho)
Fanfiction- من برای اینکه اینجا باشم روی همه چیزم ریسک کردم. تو از آبرو و قوانین حرف میزنی، من جونم رو گذاشتم وسط. همه اونهایی که از نظرت یسری بدبخت و بیارزشند خانوادهی من محسوب میشوند. خودت هم خیلی خوب میدونی خانوادهی یه امگا خط قرمزشه. کافیه یک قدم پ...