Bok adlı kişiden gelen arama.
Bir gündür internetim kapalıydı. Valla internetsiz nasıl dayandım bende bilmiyorum. Telefonu açarak hoparlöre verdim.
"Sen beni mi engelledin? Ha kurban olduğum." Dedi. Gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Yoo ne engellemesi."
"Mesajlarım gitmiyor. İnterneti mi kapattın?" dedi bu seferde.
"Evet."
"Gözünü seveyim niye yapıyon böyle şeyler?"
"Canım sıkılıyor arada yapıyorum öyle."
"Sen ne çeşit bir manyaksın?" diyerek güldü.
"Ben bu çeşit bit manyağım." Dedim. "Eee nasılsın?"
"İyiyim gülüm sen?" dedi, ardından devam etti. "Gülüm ne amına koyayım. Bana da kıroluk bulaştırdın."
Kıkırdayarak cevap verdim.
"Tamam tamam. Ne yapıyorsun bakalım?"
"Bizim çocuklarla uğraşıyorum." Dedi öfleyerek.
"Sizin çocuklar?"
"Sorma be biri diyo Ela diğeri diyo Ada. Ulan kendi aşık olduğum kadına kendimi gösteremezken bir de bunlarla uğraşıyorum."
"Ada? Ela?"
"Hassiktir. Kapatıyorum bebeğim amcam balık doğurmuş."
Kaşlarımı çatarak ayağa kalkarak hazırlanmaya başladım. Kızların yanına gidip bu olanları anlatacaktım.
...
"İşte sonra amcam balık doğurmuş diyerek kapattı." Dedim.
"Balık yumurtadan çıkmıyor muydu lan?" dedi Ela.
"Senin biyolojini sikim. Balık mitoz bölünme geçirerek oluyordu." Dedi Ada.
"Mitoz bölünme neydi?" dedi Ela düşünceli bir şekilde.
"Sizin beyninizi öpeyim. Buna mı takıldınız?" deyince Ela sevinçle havaya sıçradı.
"Hayır. Beni seven biri varmış. Allah'ım sen konuyu biliyorsun." Diyerek ellerini dua eder gibi havaya kaldırdı.
"Seni seven birisi zaten vardı ama sen salaksın." Dedi Ada. "Lan beni de seven biri varmış. Allah'ım sen konuyu biliyorsun."
"Laf çalma aq." Dedi Ela.
"Ya abi bir durun. Konuya dönün lan. Döverim ikinizi de."
"Kızma apla." Dedi Ada sırıtarak.
"Şimdi bu anonim her kimse arkadaşları sizi seviyor." Dedim.
"Vay canına. Biz nasıl düşünemedik bunu. Sen iki saattir bunu anlatıyorsun zaten ya mal." Dedi Ada.
"Geri zekalı önemli olan şu ki sizi seven kişiler anonimin arkadaşları." Deyince gözleri büyüdü.
"Heee. Yani ben hem yengesi hem baldızı mı oluyorum anonimin?" dedi Ela.
"Sizin beyninize sıçayım. Gidiyom ben." Ayağa kalkacağım sırada Ada kolumu tutarak durdurdu.
"Alper ve arkadaşları gelecek. Sende kal."
"Lan. Nasıl? Oğlum siz bu çocukları eve mi çağırdınız?" dedim duyduklarıma inanamayarak.
"Evet neden ki?" dedi Ela.
"Bakın bir şey demeyeyim diyorum ama siz bu çocuklara nasıl güvenebiliyorsunuz? Tanışalı daha şurada iki gün oldu."
"Tanışalı bir ay oldu geri zekalı." Dedi Ada.
"O kadar oldu mu ya? Her neyse bu bir şeyi değiştirmez. Kısa bir süre önce tanıştığın birisini eve davet edemezsiniz. Ya onlar gider ya da ben giderim. Seçim sizin." Diyerek kollarımı göğsümde kavuşturdum. Ada ve Ela aynı anda birbirlerine bakarak sırıttılar. Bunlar bir şey mi planlıyorlardı?
...
"Ananızı avradınızı sizin... Sil şunları. Oğlum bak rezil olacağım çocuklara."
"Çocuk dediğin en az yirmi yaşında geri zekalı. Ayrıca cezanı çekeceksin boş yapma."
Din don. Evet bu kapı çalma sesi.
"Dur geldiler. Sakın bir yere kıpırdama. Ada tut gitmesin bir yere." Diyerek kapıya koştu Ela. Ada'ya çevirdim bakışlarımı. Aramızda geçen sözsüz bakışmanın sonucunda tam yerimden kalkacaktım ki beni engelledi.
"Hiçbir yere gidemezsin."
"Selamın aleyk... Bir dakika ne?" Arda'nın içeri girer girmez ki tepkisi nasıl ama müq değil mi? "Kızım palyaçoya dönmüşsün puhahahahah." İçeriye giren diğer kişilere çevirdim bakışlarımı. Alper görünce sırıttı. Atlas... İlk başta öcü görmüş gibi dondu kaldı yerinde. Ardından yüzünde bir sırıtma oluştu.
"Artık silebilir miyim?" diye sordum.
"Hayır. Uyuyana kadar silmeyeceksin." Dedi Ela.
"Ama..."
"Aması yok. nokta." Dedi Arda. Sen olaya hangi ara dahil oldun oğlum?
"Eee nasılsınız?" dedi Ada. Herkes koltuklara yerleşmişti.
"Oyoyoz Odo son nosolson." dedi Arda. Sehpanın üstündeki cipslere gömülmüş ağzı tıka basa doluydu. Sen oraya hangi ara gittin?
"Yavaş ye hayvan." Diyerek Arda'nın ensesine vurdu Alper.
"Vorop vorop dormo lon ot." Dedi Arda.
"Eee ne yapalım?" diye sordu Ela.
...
"Uno." Dedi Alper.
"Ohoo yeter lan. Kaç defadır uno diyip duruyorsun it." Diyerek elindeki kartları yere attı Arda. Kartlara baktığımda içindeki 3 joker kartı gördüm.
"Oha jokerlere bak."
"Olsa ne olur sanki bir boka yaramıyorlar." Diyerek öfledi. Biraz durdu ardından devam etti. "Canım ayran çekti."
"Malzeme var. Git yap." Dedi Ela.
"Bilmiyorum nasıl yapıldığını. Sen yapsana ben de seni izleyeyim." Dedi Arda göz kırparak.
"Yoğurt, tuz, su karıştır, iç." Dedi Ada.
"İçinde bir de ben. Şekerli ayran olur ama." Dedi Arda. Bu çocuğun kafası güzel benden söylemesi.
"Yok lan cacık olur öyle." Dedi Ada. Dediği şeyle gülmeye başlamıştık Arda'nın suratı düşmüştü.
"Al sana kapak." Dedi Alper.
"Hain şerefsizler." Diye tısladı Arda.
Bu bölümü pek beğenmedim ama yine de elim boş gelmek de istemedim.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
Byyss <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM | Texting
HumorOkyanus: Dur lan konumuza dönek Anonim: Dönek Okyanus: Sensin dönek Okyanus: Tavuk Anonim: Ya ANSQJSKQXMWKZJWJDMWKANSKMXKABDJWKDNWKDJWHX