Okyanus'un ağzından.
Kaç saattir yürüyorduk. Hâlâ kulübeye giden yolu bulamamıştık. Ve evet elimiz boş dönüyorduk. İlerimizde bir çalı vardı. Ve onun biraz daha ilerisinde etrafına mal mal bakan Arda ve Ela duruyordu. Atlas'ı dürtünce onları gördü.
"Korkutalım mı?" diye sordu.
"Bana uyar." Eğilerek çalılara yaklaştık. Yanına gittiğimizde Atlas çalıyı salladı. Bizim malların sesini duyduk.
"Bu ne?" dedi Ela.
"Bilmiyorum." Dedi Arda.
"Kurtsa?" dedi Ela.
"Pişirir yeriz." Dedi Arda.
"Korkuyorum." Dedi Ela.
"Bende." Dedi Arda.
"Cesur ol azıcık." Dedi Ela.
"Göt korkusu başa bela." Dedi Arda.
Birkaç saniye sonra Atlas elinde silah varmış gibi aniden ayağa kalktı ve Arda ve Ela'ya seslendi.
"Eller yukarı donlar aşağı." Diye bağırmıştı.
"Ananı sikeyim." Diye bağırdı Arda korkuyla. İkisi de korkuyla geriye sıçramıştı. Sonradan bizi görünce, üstüne onlara güldüğümüzü görünce sinirli bir şekilde bize baktılar.
"Korkudan altıma sıçacaktım amk. Ne yapıyorsunuz?" dedi Arda. Ona gülmeye devam edince başını sağa sola ya sabır dercesine salladı. "Hem neden donum aşağı iniyo benim?"
"Çiçekli mi? Kalpli mi?" dedi Atlas gülerek.
"Ben sana göstereceğim çiçekliyi kalpliyi." Diyerek Atlas'ı kovalamaya başladı Arda.
"Aşk olsun lan. Sen de mi?" dedi Ela yanıma gelince.
"Çok güzel korktunuz." Deyince koluma vurdu. "Tamam tamam. Dalga geçmeyeceğim kesinlikle."
...
"Eee her yer aynı amına koyayım. Şu ağaçla şu ağacın ne farkı var şimdi? Hadi bunu da açıklayın." Dedi Arda. Artık çocukta bezmişti haklı olarak. Kaç saattir ormandaydık. Yolu bulamamıştık ve telefonlarımız da çekmiyordu. Sıçtık Cafer bez getir.
"Vahşi hayvanlar var mıdır?" dedim.
"Yoo. Böyle minnoş minnoş tatlış tatlış tavşanlar var." Dedi Ela. "Salak mısın lan? Ormandayız herhalde vahşi hayvan var."
"Ateş falan yakalım. Sabah tekrar yola koyuluruz." Dedi Atlas.
"Ne yani? Burada mı kalacağız?" dedi Arda.
"Karanlıkta yürümeyi mi tercih edersin?" deyince, Arda susmuştu. Ağaçların kırılan dallarını toplayarak bir ağacın biraz ilerisine koyduk. Atlas çakmağıyla dalları yaktı. Bir süre bizi idare ederdi en azından. Ağacın yanına oturarak sırtımızı yasladık. Atlas'ın yanında ben, benim yanımda Arda, Arda'nın yanında da Ela vardı. Atlas kolunu omzuma atınca başımı omzuna yasladım.
"Okyanus" diye mırıldandı.
"Hm."
"Baksana bi." Deyince başımı kaldırıp yüzüne baktım. Tam kaldırınca dudaklarımdan öpmeye başladı. Bir elini yanağıma yasladı.
"Iyyy vıcık vıcık. Bakma Ela'm bakma." Dedi Arda. Geri çekilince başımı Atlas'ın göğsüne yasladım.
"Biz bu hallere düşecek adam mıydık?" dedi Arda ortamdaki sessizliği bozmak için.
"Değildik." Dedi Ela.
"Evet değilsiniz çünkü siz kadınsınız." Deyince tiksinircesine yüzüne baktım.
"Bir yerde göl gibi bişey görmüştüm gidip kendimi orada boğacağım." Dedim.
"Ne var lan? Yalan mı? Yoksa kadın görünümlü erkek misiniz siz? Botoks motoks mu yaptırdınız? Sonracığıma silikon falan. Estetik mi yaptırdınız lan? Atlas az önce öpüştüğün kişi bir erkek olabilir." Dedi Arda. Mal bu ya.
"Aynen geri zekalı. Ben önceden erkektim. Gay olduğum için cinsiyet değiştirdim ki erkeklerle daha rahat konuşabileyim." Deyince gözlerini kocaman açtı.
"Oh may kart. İtiraf etti. Atlas ayrıl kardeşim ayrıl." Dedi Arda. Oh may kart ne amk.
"Salak yemin ederim geri zekalı bu çocuk."
"İroni yapıyorum geri zekalı. Bir boku da anla."
...
Ada'nın ağzından.
Sabah saat 9.43
"Nerede kaldı bu çocuklar?" dedi nine. "Gece de gelmediler. Başlarına bir şey gelmiş olmasın."
"Yolu kaybetmiş olabilirler. Biraz daha bekleyelim. Gelmezlerse eğer aramaya çıkarız." Dedi Alper.
Kulübeden dışarı çıkarak ormana doğru ilerledik. Gitsek mi gitmesek mi diye tartışıyorduk.
"Gidelim nine. Ne zamandır gelmediler." Dedi Alper.
"Siz de kaybolursanız eğer ben ne yaparım? Gitmeyin oğlum. Jandarma çağırırız. Onlar bulurlar." Dedi nine.
"Gidelim bence de." Dedim.
"Gitmeyin dedim kızım." Dedi nine.
"Bence hepiniz gidin bu güzelim yer bize kalsın." Arkamızdan yükselen sesle o tarafa bakmıştık. Arda, Ela, Atlas ve Okyanus karşımızda duruyorlardı. Yanlarına gidip sarıldım.
"Ödümüz koptu lan. Neredesiniz siz?" dedi Alper.
"Böyle ayılardan kurtlardan kaçtığımız aksiyon dolu dakikalar geçirdik. Ama en sonunda burayı bulabildik." Dedi Arda.
"Salak."
Oy verip yorum yapmayı unutmayın seviliyosunuz ulen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM | Texting
HumorOkyanus: Dur lan konumuza dönek Anonim: Dönek Okyanus: Sensin dönek Okyanus: Tavuk Anonim: Ya ANSQJSKQXMWKZJWJDMWKANSKMXKABDJWKDNWKDJWHX