Informacje o T.I

45 8 0
                                    

Hey , skoro tu weszłeś to oznacza ,że zainteresowała cię ta ksiażka. Skoro to 1 część , to musisz coś wiedzieć na temat tego , co teraz stworze.

T.I za miesiąc ma 18 , a dostanie się do Star Sanses jest jej marzeniem kiedy zaczęła mieć 13 lat. Po podstawówce zaczęła się uczyć u swojego wujka nieco sztuk walki , postępowanie z bronią i wiele. Jej wujek właśnie przyczynił się do spełnienia jej marzenia. Aktualnie T.I pracuje w kawiarni jako kelnerka. Nazywają , ją ,,świeca" , ponieważ często zapala w innych promyczek nadziei.

Outer ,,star" Sans to 21 letni szkielet , który mimo delikatnie niesmiałego charakteru jest bardzo odważny podczas walk. Pojawił się w Star Sanses 2 lata po jego założeniu w wieku 14 lat. Udało mu się tam dostać dzięki jego sąsiadowi-Delcie. Pracuje on w bibliotece.Nazywają go gwiazdą  , ponieważ często mówi ,że spadł z gwiazd , tak jak jego brat. Nikt jednak nie wie , czy to co mówi jest prawdą.

Dream sans to (tak , tutaj jest młodszy) 19 letni szkielet i założyciel  Star Sanses. Założył go w wieku 12 lat , kiedy zauważył co niedobrego robią ludzie i postanowił ochraniać słabszych w cieniu , głównie zapobiegając gangowi jego wyrzeczonego brata. Pracuje on  jako opiekunka do dzieci.

Swap ,,Blueberry" sans to 17 letni szkielet i współzałożyciel Star Sanses. Osobiście Dream nie chciał go w grupie ze względu na jego młody wiek , ale po tym jak zobaczył kiedy obraniał dziewczynke przed psem , to zmienił zdanie. Jego przezwisko wzięło się z tego ,że ma uroczy charakterek i często niebieski ubiorek. Pracuje jako pomoc sklepowa.

Delta ,,Brave" sans to 19 letni szkielet , który dołączył do Star Sanses rok po założeniu w wieku 13 lat. Jest on sąsiadem Outera , któy mu pomógł przejść do Star Sanses. Mimo lojalnego charakteru to jest nieco spoil boy. Jego przezwisko wzięło się z nazwy i koloru jego duszy.Pracuje w rzeźni.

Ink ,,Octopus" sans to 24 letni szkielet , który dołączył do Star Sanses miesiąc przed Deltą w wieku 18 lat. Jest on najstarszym szkieletem , więc jest on opiekuńczy co do swoich młodszych podopiecznych. Jego przezwisko wzięło się przez to ,że rzyga atramentem w stresujących momentach. Pracuje on w kwiaciarni , bo w innym zawodzie nie wytrzymałby.

I tak oto z pełnymi informacjami dochodzimy do... grupy wrogiej Bad Guys. I wiecie , ja wiem ,że Cross już nie jest związany z nimi , jednak ja mam wiele do wykazania.


Nightmare sans to 19 letni bliźniak Dreama. Jest on założycielem Bad Guys. Kiedy został wyklnięty w wieku 9 lat  za kłamstwo Dreama na temat rozjechanego kota postanowił zrobić niebezpieczny gang , który zaczął trząść całym miastem. W domu i szkole był czarną owcą. Pracuje w bibliotece w cieniu , wiedząc ,że pracuje z nim jeden z członków Star Sanses.

Error ,,haker" to 21 letni szkielet , potężny rywal Inka. Dołączył do Bad Guys w wieku 12 lat , ponieważ zaciekawiło go to , co kamery miejskie pokazują. Nie zarabia on normalnie , ponieważ jest hakerem  i za pieniądze sprzedaje informacje o ważnych ludziach takich jak prokuraotrzy , policjanci , czy nawet politycy.

Horror ,,Axe" to 20 letni szkielet , najbardziej niebezpieczny  . Wraz z Dustem doszli do Bad Guys w wieku 14 lat , dzięki Killerowi. Wcześniej razem w trójke robili murder trio , ale potem doszli do Bad Guys. Mimo to trzymają się razem. Pracuje jako główny rzeźnik.

Killer ,,Danger" sans to 23 letni szkielet , który jest najstarszy z całego gangu. W wieku 15 lat Nightmare znalazł go w uliczce mordującego  i czując w nim potencjał zabrał go ze sobą i intensywnie trenował ,aż ten stał się jego prawą ręką.Zachęcił swoich przyjaciół z murder tria do dołączenia do niego. Pracuje on jako pomoc rolnicza w niedalekim miasteczku , aby zachować pozory.

Dust sans to 21 szkielet , któy wraz z Horrorem dołączył do Bad Guys w wieku 15 lat. Jest on najtajemniczym z wszystkich. Pracuje w grabarza.

Malfra ,,Scoundrel" to 19 latek , który jest neico świeżakiem (pół roku u nich jest). Nim opiekuje się brat , którego codziennie w domu nie ma , więc ten szukając jakiejś zabawy postanowił do nich dołączyć. Nie pracuje aktualnie , ponieważ jego brat jest bardzo bogaty.

I to tyle. Widzimy się w pierwszej , oficjalnej części.

Świeca(Outer x Reader)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz