Zasady i mury

13 7 0
                                    


-To co teraz?

SPytałam się widząc jak te kropki niebezpiecznie się zbliżają.

-Wszyscy po brnie strzelnickie. Włazić na wieże i strzelać do nich. Zachodnia-Error i Outer , północna-ja i Killer , wschodnia-T.I i Malfra , pozostali na południową. Ruchy!

Zażądał Nightmare. Nie musiał powtarzać dwa razy.Szybko pobiegliśmy do zbrojowni. Wzięłam kusze , 3 szkieletów łuk , aa reszta po prostu biegła do wież Za Malfrą pobiegłam do wieży.Kiedy byliśmy na górze i wypięłam sznur ,a Malfra uszykował kości w naszą strone leciał Brave. Strzeliłam mu w jetpack , przez to szybko wyciągnął hak i sapał się za mur.

-Jak mogłaś nas zdradzić- Świeco! Zdarłaś z nas nadzieje!

Wrzeszczał. I wtedy dostał kością w czaszke.

-gh....blrch...!--

Zmieniał się w pył.Spojrzałam przerażona na Malfre.

-co...

Ten tylko westchnął.

-Zasada 11: NIKT nie może dotykać murów. Szczególnie wrogowie

Odparł. Staliśmy jeszcze na warcie chwile słuchając strzał , kości rzucanych w wrogów. Ja patrzyłam na pył zrobiony przez Malfre.

-Powiesz to mojej dsziewczynie , prawda?

Spytał po czasie widząc , jak patrze na mury.

-Nawet jej nie znam , to nie mam jak

Powiedziałam. Wtem usłyszeliśmy szum głośników.

-Wrogowie uciekli w stanie 4 szkieletów. DO salonu przyznać się kto zamordował Brave'a.

Malfra przełknął śline. Tylko westchnęłam , po czym zeszłam z nim do salonu. Tam Killer bandażował Outera i Errora.

-Co się stało?

Spytałam siadając koło Outera.

-Do naszej wieży biegł Dream i Ink. Gdyby nie Killer bylibyśmy martwi.

Westchnął Outer patrząc na zabandażowaną rękę.

-A co u was?

Spytał sie zainteresowany.Nieco się zestresowałam.

-B-Był...uhm...

-...Brave. bez bicia się przyznaje , że zabiłem go korzystając z zasady 11. Złapał się za mury i chciał wejść na góre

Powiedział Scoundrel czekając aż stanie się to co ma się stać. Nightmare podszedł do niego...i go poklepał po ramieniu.

-T.I potwierdzisz to?

Spytał. Przełknęłam śline.

-Tak.

Odpowiedziałam z powagą

-Dobrze. Czyli dobrze zrobiłeś Malfro , chociaż A jeśli byś kłamał ZABIŁBYM CIĘ I TWOJĄ KOCHANKE , a B teraz to nas zaatakują z podwójną siłą aby go poświęcić. Dzisiaj zażądam odpoczynek.

Powiedział idąc do swojego biura. Wow , nieco ostro...

C.D.N

Świeca(Outer x Reader)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz