???: oh kochana nie powinnaś być taka ostra na swoją grupe. W końcu chciałaś się tam dostać , co nie?
Moje ciało zadrżało , oczy rozszerzyły się , a włosy stanęły dęba.
Świeczka: k...kto mówi?
Spytałam się nieco przerażona.
???: same konkrety. Podoba mi się. Jestem jednym z członków Bad Guys i mam twojego koleszke. Chcesz go spowrotem żywego? Pojaw się SAMA jutro o 20 na dachu galerii.
Świeczka: jaki jest haczyk. Halo?!
Usłyszałam cisze. Włączyłąm ekran i się okazało , że rozmówca się rozłączył. Jest 23 , ale nie wiem co robić. Do Star Sanses nawet nie chce się odezwać , do Blue nie mogę , bo nie wiem , czy coś mu zrobią. Osobe do wyżalenia mam tylko jedną. Wsiadłąm w motor i nim ruszyłam zadzwoniłam do pewnej osoby.
???: halo?
Świeca: Farm... przepraszam jeśli cię budzę , ale mam problem i chce się wygadać. Jestem w drodze do twojego domu , masz czas?
Farm: miałem kłaść się spać...ale słysząc po twoim tonie , musisz być zdesperowana. Prosze , zapraszam. Zrobie kakao
Świeca: dzięki
Po rozłączeniu się na czerwonym świetle schowałam telefon i kiedy stało się zielone światło pojechałam dalej aż do domu Farma. Schowałam motor w rowie , po czym zapukałam do Farma. Ten otworzył mi drzwi ,w piżamie i na niej bluze. Od razu weszłam do niego i siadłam na kanape. Szkielet dołączył i mi podał kubek z kakaem.
Farm: powiedz Z.I , co cię gryzie?
Odwróciłam się dookoła.
T.I: Horror jest u ciebie?
Farm: nie. Powiedział , że dzisiaj będzie miał nocke u przyjaciół.
Od razu walnęłam głową w jego ramie.
T.I: on i jego grupa porwali mojego przyjaciela i teraz nie wiem co robić
Usłyszałam cisze. Spojrzałam na niego.
T.I: Farmo?
Farm: on...on porwał kogoś?
T.I: on...jest w to mieszany. Co mam robić?
Farm: a...jakie są warunki
T.I: mam dzisiaj o 20 pojawić się sama. Tam pewnie będziemy ustalać warunki , czy coś...
Farm: może...będą chcieli go oddać w zamian za ciebie? Wiesz , jesteś wysportowana , silna , sprytna... rozumiesz prawda? Chcesz oddać swojemu przyjacielowi całą siebie?
Zastanowiłam się chwile.
T.I: tak. Jestem pewna...dzięki Farm...ty zawsze jesteś moją nadzieją
Farm: świeczko , sama powinnaś być nadzieją
Oboje się zaśmialiśmy. O 2 pojechałam do domu. O 8 do 18 byłam w pracy. Kiedy wróciłam od razu się przebrałam w strój obrońcy i poczekałam aż się ściemni. Przed 20 pojawiłam się na dachu galerii. Czas go spotkać , czyż nie? Zobaczyłam cień jakiejś postaci...
C.D.N
CZYTASZ
Świeca(Outer x Reader)
RandomT.I ,,świeca" T.N jest dzisiaj bardzo podekscytowana. Mimo całego trudu , czasu i odcięcia się od wszystkich udało jej się zdobić miano członkini Star Sanses. Tam już się znajduje Swap ,,Blueberry" Sans , Delta ,,Brave" sans , Ink ,,Octopus" sans i...