To był Star...a raczej outer. Podczas normalnego dnia musimy gadać po imionach , ale nie po przezwiskach. Szkoda właśnie , że nikt ze wsi nie rozumie tego.
T.I: witaj Outer coś podać?
Outer: oh witaj T.I. Prosze podaj mi star light z dodatkową czekoladą.
Kiwnęłaś z uśmiechem , po czym poszłaś za lade. Czułaś na siebie dwa spojrzenia. Jedno znałaś , bo to było spojrzenie Outera , któy czekał na twoje napój , ale drugi.. był nieco mroczny i bardzo nie przyjemny. Doszłaś do lady , a tam twój współpracownik dał ci jedzenie zamówione przez tajemniczego szkieleta. Kiedy się odwróciłaś , to zauważyłaś coś w ułamku sekundy. To było tak-ten szkielet miał połowę twarzy w jakiejś podejrzanej mazi. To była strona , gdzie miał bandaż na oku. odwrócił się w tym ułamku do okna. Zmieszana podeszłaś do niego i dałaś to co zamówił. Kiedy spojrzałaś na odbicie okna , jego część zabandażowana wyglądała tak jak przyszedł... dziwne i przerażające.
T.I: oto twoje zamówienie sir.
???: jaki sir , złotko? Mam na imię Night.
,,Night"? Kojarzy się z Outerem.
T.I: cóż mam nadzieje , że będzie tobie smakowało
Mówiąc to odeszłam ponownie do lady i tym razem wzięłam star light dla Outera. Podałam mu je.
T.I: prosze , niech ci smakuje
Outer: oczywiście , że będzie smakowało. Uwielbiam ten smak.
Rzekł pijąc to. Znów pozułam ten wzrok. Ten niepokojący wzrok , który spoczywał na moim ciele , sprawdzający mnie niczym X-ray. Nieco nieśmiało poszłam na zaplecze. Kiedy zniknęłam za drzwiami , wzrok ten zniknął. Odetchnęłam z ulgą. Podeszłą do mnie Cassandra.
Cassandra: T.I , co ci?
T.I: nic Cassy... nic
Rzekłam pijąc wode. 10 minut po tym skończyła się moja zmiana , więc się normalnie ubrałam i wyszłam korzystając z drzwi z zaplecza. Akurat zauważył mnie jak wychodziłam , więc podszedł do mnie.
Outer: skończona zmiana?
T.I: jak widać , a co chcesz mnie odprowadzić do domu?
Outer zastanowił się na chwile.
Outer: a co jeśli... zabrałbym cię na miasto? Od razu się lepiej poznamy
T.I:...hmmm...
Iść z nim , czy nie?
T.I: myśle , że...
D.C.N
CZYTASZ
Świeca(Outer x Reader)
SonstigesT.I ,,świeca" T.N jest dzisiaj bardzo podekscytowana. Mimo całego trudu , czasu i odcięcia się od wszystkich udało jej się zdobić miano członkini Star Sanses. Tam już się znajduje Swap ,,Blueberry" Sans , Delta ,,Brave" sans , Ink ,,Octopus" sans i...