Son güne kalan adaylar da sahne alıp dağıldıklarında, jüri koltuğundan kalkmak üzere olan adamın sesi tüm salonda çınlayıvermişti. Yine arkadaşlarının yanında arka tarafta bulunan Jeongin bu sırada Seungmin'in performansını övüyordu. Sesi duyduklarında dördü de yavaşça basamakları inip öne yaklaşmaya başlamıştı bile. Görünen oydu ki Chan zaten ayakta olan karşısındakine çatık kaşlarıyla bir şeyler söylerken, Suho hoca da elini masaya koymuş onu bakışlarıyla kınıyordu.
"Kendi başına iş yapacaksan fakülteden yardım istemeyecektin," dedi Suho meydan okuyarak. Sana'nın yanından sakinleşmesini fısıldadığını duyabiliyordu. "Madem senin grubun olacak, tüm sorumluluğu yine sen alacaksın. Anlıyor musun?" Senin grubun derken yüzünü ekşitmişti.
"Sorumluluğun hepsi bende hocam, merak etmeyin. Sadece sizden fikir almak istemiştim, grup üyelerime karışmanızı değil."
"Gereksiz üye alımı hem seni yoracak hem de o arkadaşını."
Suho'nun vurgu yaptığı kısımlar, Chan'ı daha da sinirlendiriyordu. Karşısındaki hocasıydı, evet fakat bu kendini beğenmişlik fazlaydı. Geçen seneden beri hocasına grup kurma hayallerinden ve çalışmalarından bahsediyordu, ilk defa böyle bir tepki ile karşılaşmış, hayal kırıklığına uğramıştı.
"Anlıyorum hocam, bu zamana kadar gösterdiğiniz ilgi ve alaka için teşekkür ederim. Seçmeler de tamamlandığına göre burada başka işimizin kaldığını sanmıyorum, iyi bakın kendinize." demişti masadaki listeleri toplarken. Bu sırada Sana da ikisi arasında gezdirdiği bakışlarını üç dakikadır onları seyreden çocuklara çevirmişti. İçlerinden birisi kulağını kaşıyordu.
***
mülteci kampı
Minho:
Ben seçilmemiştim ama Chan akşamüstü beni de çağırmış
Neden lanJisung:
OHA OHA ÇOK İYİ HABER
Meraktan öleceğim şimdi
Kesin
Kesinn
Seçildin sen de:3Minho:
BilemiyorumJisung:
OF SEÇTİLER İŞTE BEN BİLİYORUM
ÇIKIŞTA BERABER GİDELİİİMSeungmin:
Dersteyim susun bşrazJisung:
Seungmoo ne bu tavırlar krdsm
Ben senden önce seçildm diye kıskanyr msnSeungmin:
:ddd
Aynen knkJeongin:
Dövüşmen guzumJisung:
Kem gözlerden koru rabbim biziiiJisung:
🧿🧿
On saat emojiyi aradım aqJisung:
Hoca bakıyor pü kaldırıyorum ben teli
BbSeungmin:
kMinho:
kJeongin:
kkk
***Gelen bildirim, titreşimle kendini belli ederken belki de tüm sınıf o eğlenceli ingilizce gramer bilgilerini kapabilmek için dikkatlerini hocaya vermişti. En arka olmasa da arka sıraların birinde kolunu katlayıp yastık yaparak kafasını koymuş, uyumak üzereydi. Telefonuna uzanıp mesajın kimden geldiğine baktı. Parmak izinin telefonunu açmasına izin verip kafasını dikleştirdi ve Chan'ın mesajını okudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
memory of your scent - hyunin ✓
Fanfic"aldığın yaralara rağmen nasıl hâlâ başkalarına merhem olmayı başarabiliyorsun?" tw!! yeme bozukluğu içerir [straykids] [29.07.22 - 30.08.22]